Camping Damkotshuisje

5 reviews over Camping Damkotshuisje in het Nederlands

fantastisch!

Hennie Raben,
9-7-2018

super mooie camping met ruime plekken geweldig aardige eigenaars en de toiletten zijn er echt schoon ,echt een aanrader

Gereisd met vrienden in juli 2018

Zeker voor herhaling vatbaar.

Peter en Hennie
29-6-2016

Zeer rustig gelegen seniorencamping. Mooi en schoon sanitair. Ruime plaatsen. Vriendelijke mensen.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Prachtig en ontspannen

Fam. Van Til
25-6-2016

Als je echt een rustige camping zoekt, zonder het geraas van verkeer, lawaai van industrie of druk campingleven, dan is dit de ideale plek. Een schitterende omgeving, waar de camping midden in ligt, en waar je meteen vanaf de camping de bossen en weilanden in kunt trekken; het schitterende coulisselandschap is een weldaad voor oog en oor. Rond Woold kun je heerlijk fietsen en genieten van dit originele landschap dat gelukkig gespaard is gebleven van ruilverkavelingen.

Een aanrader voor honden; die snappen ook dat ze op een mooi plekje zijn aangeland. Een paadje langs de camping is een ideale verbinding richting het ultieme vakantiegevoel. Doen!

Gereisd met vrienden in juni 2016

Dit is het gewoon.

smits
2-8-2015

Zeer hartelijke eigenaren, plaatsen zijn groot met veel gras wat goed word bijgehouden. De WIFI is heel goed en gratis, lekker warm water. De toiletten/douches en wastafels zijn schoon en voorzien van een flacon/pompje zeep. Overdekte fietsenstalling en op de minicamping heb je 10amp stroom. De omgeving is voor de fietsers geweldig, je kunt er echt alle kanten uit.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Mooie rustige camping

Jan
30-7-2014

Mooie, rustige, schone camping.

Mooi sanitair.

Mooie grasmat.

Gereisd met vrienden in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Damkotshuisje in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Damkotshuisje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.