Camping Damkotshuisje

4 reviews over Camping Damkotshuisje in het Nederlands

Hele rustige fijne plek

Tom
6-6-2013

Leuke camping, zeer aardige gemakkelijke famillie. Lekker met je caravan of tent heerlijk bijkomen in deze zeer rustige omgeving. Sanitair is gewoon goed onderhouden en aangenaam om gebruik van te maken. 8 dagen gestaan.

Tot volgend jaar!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Leuke, schone en overzichtelijke camping.

e_schelling
17-6-2012

Camping met 20 plaatsen in een rondje. Leuke, rustige camping. Ook voor gezinnen met jonge kinderen. In het midden van het veld staat een trampoline een doeltje en nog een draaischijf. In de schuur kunnen de kinderen ook spelen en er zijn enkele skelters en tractors aanwezig.

Camping heeft schoon sanitair en ligt heel dicht bij Winterswijk. Op enkele minuten rijden is een kleine bakkerij.

Wij hebben er het pinksterweekend gestaan en echt genoten.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Wat een heerlijke natuur

pieternella
11-5-2012

Mooie minicamping zeer relaxt. Sanitair goed schoon. Heerlijk de ruimte.

Hopelijk blijft dit zo!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Perfect voor een weekend of week!

fritsbotter
27-8-2011

Precies wat je van een minicamping bij de boer mag verwachten. Ruime plaatsen op een groot veld. Keurig sanitair, ruime hoeveelheid info over de omgeving aanwezig. Mooi fietsen/wandelen vanaf de camping. Genoeg speelgoed aanwezig voor kinderen (kunnen zelfs overdekt spelen in de schuur). Wij hebben er een perfect weekend gehad in een verrassend mooie omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Damkotshuisje in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Damkotshuisje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.