Camping Damkotshuisje ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Gerard

We komen zeker nog een keer weer

Gerard,
20-8-2018

Leuke mini-camping met ongedwongen sfeer, hebben het er erg gezellig gehad. Camping ligt aan de weg Winterswijk-Bocholt, aan de achterkant van de boerderij, dus rustig en weinig last van het verkeer. Mooie uitvalsbasis voor fiets- en wandeltochten. Bij aankomst ontvingen we een map met route-ideeën, goede service. Toiletgebouw wordt goed schoongehouden, ook in dit hoogseizoen vonden we het er netjes uitzien. Ruime plekken voor caravan dan wel tent, eventueel inclusief auto. Je fiets kan in de overdekte schuur, waar ook aansluitpunten zijn voor het opladen van de elektrische fiets. In deze schuur ook speelgoed voor de kinderen, verder is er een grote trampoline op het veld. Verder geen vertier voor de jeugd, maar daarvoor zijn er andere campings in de omgeving. Eigenaren doen hun best om het je naar de zin te maken. Al met al een prima tijd gehad, en we zijn van plan om zeker nog eens weer te komen.

Gereisd met partner in augustus 2018