mooie camping,schitterende omgeving

Camping Damkotshuisje ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door fam van diesen

mooie camping,schitterende omgeving

fam van diesen,
21-6-2018

Op zich een hele vriendelijke en fijne camping, met mooie plaatsen, 2 watertappunten op het veld.

we werden vriendelijk ontvangen door de heer des huizes,mevr hebben we niet gezien.

wat ons wel verbaasde dat deze campinghouders de camping van ongeveer 25 plaatsen combineren met een baan,wat volgens mij moeilijk te combineren is.qua schoonmaken en dergelijke

Alles zag er wel schoon uit maar bij het sanitair hadden wij een beetje twijfel,het zag er allemaal wel redelijk schoon uit maar niet hygiënisch schoon.

Veel troep op de grond, toiletbril zag er niet echt schoon uit.,vlekken e.d

Wat andere mensen en ons een beetje tegenstond was dat er voor ongeveer 25 staplaatsen te weinig toiletten en douches waren en niet gescheiden , heren en dames.

Er zouden fietskaarten en wandelroutes zijn maar die hebben we niet gevonden.

Ook hangt het er een beetje vanaf wat voor volk er op de camping staat qua rust,bv tot laat herrie

Gereisd met partner in juni 2018
Volgende reviewVolgende