Camping Damkotshuisje ****

Weer vandaag2°-5°

44 reviews over Camping Damkotshuisje in het Nederlands

Hele fijne mini camping.

Kraft, 19-9-2017

De eerste week van september verbleven we op deze camping. We hebben een hele fijn week gehad. De eigenaren waren heel vriendelijk. Voor ons is het de moeite waard om nog eens terug te komen.

Het was een mooie camping ,.

familie de vlieger, 7-9-2017

De camping was zeer rustig .

We moesten er aan wenen dat het zo rustig was.

Het is een nadeel dat je ver het centrum winterswijk zit .

Zeer aangenaam en rustig

Marc Verdure, 22-8-2017

Is een rustige camping met mooi onderhouden sanitair en leuke ,deels schaduwrijke plaatsen. een aanrader

alles was prima, schone en mooie toiletten en douches en een goed verzorgd kampeerterrein.

Prachtig

Jan en Tineke Blankespoor, 30-7-2017

Zeer rustige camping met erg ruime plekken. Prima sanitair. Schitterende omgeving.

Heel rustig, geschikt voor de 50+

T. Betting, 30-7-2017

Geen voorzieningen voor kinderen

prima zeer ruime kleine camping,mooi sanitair.

Tjalsma, 29-7-2017

rust en ruimte (senioren) , heel mooie omgeving, behulpzame eigenaren,neem je hondje mee(uitlaten kan aan de rand van het grote veld) Grote kampeerzaak Obelink op ong 6 km afstand (19 kassa's!)en hondje mag mee naar binnen. We komen nog eens terug.

Mooie omgeving

Moon, 3-7-2017

Vriendelijke ontvangst. Wisten nog niet precies hoelang we zouden blijven staan , was geen enkel probleem . Mochten zelf uitkiezen welke plek we wilden staan.

Prima sanitair miste alleen zeeppompje bij handen wassen . Doorgegeven aan de eigenaar en de volgende dag stond er een zeeppompje ! Wasmachine aanwezig en er is ook boeren ijs dat je kunt kopen.

Eventueel een gezamelijke koelkast beschikbaar .

Mooie fiets en wandelomgeving . Voor de fietsen is er een grote overdekte schuur aanwezig met mogelijkheid tot opladen van een e bike.

Eigenaar neemt zijn gasten heel serieus , kwam na hevige regenval informeren of er overlast was geweest .

Fantastische plek om te verblijven.

Thijssen, 2-6-2017

Mooi omgeving om te fietsen.

Rustige camping op een groot grasveld met ruime plaatsen.

voor wie een extra groot plaatsje wilt boek nr4 dit is op een hoek met 2x zoveel ruimte!.

het saniter is erg netjes en wordt regelmatig schoongemaakt.

ook is er een wasmachine te gebruiken en een overdekte stalling waar je de fietsen kan opladen (gratis)

er is wifi over de gehele camping met een goed signaal wat ook gratis is.

het is een uitvalbasis om te kunnen fietsen en wandelen via de achteruitgang loop je gelijk de bossen in.

Het is echt een gemoedelijke camping waar je zeker je rust gaat vinden.

ook de gastheer is erg vriendelijk en hulpzaam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Damkotshuisje in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Damkotshuisje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Damkotshuisje scoort een 8.92 uit 10 op basis van 45 reviews.