Camping Damkotshuisje

Camping Damkotshuisje
8,9

56 reviews over Camping Damkotshuisje in het Nederlands

Precies een camping die je zoekt.

Mik
12-9-2018

Alleen geschikt voor mensen die van rust en mooie natuur houden.

Alles was goed, sanitair, wifi (gratis en goed bereik), plaats, omgeving.

Mooie locatie en schoon fijne eigenaren.

Welboren
28-8-2018

Vriendelijke eigenaren.

We werden zeer vriendelijk ontvangen kregen zelfs een mooie fietsroute map die we mochten gebruiken tot het eind.

We kwamen van een andere camping in de buurt hadden daar 3 nachten geboekt maar gelijk op zoek naar andere camping kwamen hier terecht wat een opluchting het is hier 10 keer beter schoon sanitair rustig ruime plekken we zijn helemaal tot rust gekomen . Morgen weer naar huis maar plicht roept .zeker volgend jaar weer terug.

Prima camping, vriendelijke ontv. mooie omgeving.

Rob van Zimmeren
27-8-2018

Mooie camping, prima sanitair, wordt prima schoongehouden.

WiFi prima in orde.

Mooie ruime plaatsen.

Prachtige fietsomgeving, fietsroutes aanwezig.

Winterwijk een leuke plaats.

voor de vierde keer bezocht.

We komen zeker nog een keer weer

Gerard
20-8-2018

Leuke mini-camping met ongedwongen sfeer, hebben het er erg gezellig gehad. Camping ligt aan de weg Winterswijk-Bocholt, aan de achterkant van de boerderij, dus rustig en weinig last van het verkeer. Mooie uitvalsbasis voor fiets- en wandeltochten. Bij aankomst ontvingen we een map met route-ideeën, goede service. Toiletgebouw wordt goed schoongehouden, ook in dit hoogseizoen vonden we het er netjes uitzien. Ruime plekken voor caravan dan wel tent, eventueel inclusief auto. Je fiets kan in de overdekte schuur, waar ook aansluitpunten zijn voor het opladen van de elektrische fiets. In deze schuur ook speelgoed voor de kinderen, verder is er een grote trampoline op het veld. Verder geen vertier voor de jeugd, maar daarvoor zijn er andere campings in de omgeving. Eigenaren doen hun best om het je naar de zin te maken. Al met al een prima tijd gehad, en we zijn van plan om zeker nog eens weer te komen.

Zeker de moeite waard om nog eens weer te komen.

Rudi en Jolanda Idema
17-8-2018

Hele mooie ligging voor fietsen en wandelen.

Goed te doen om op de fiets naar Winterswijk te gaan, is niet ver.

Hele mooie camping en heerlijk rustig.

We hebben twee heerlijke weken gehad!

Helemaal oké.

Maria en Hidde
27-7-2018

Fijne plek, voor warmte mooie schaduw plekken, voor de zon ook voldoende ruimte.

Echt schoon en verzorgd sanitair.

Geweldig

Hans en Cathrien Paulusse
13-7-2018

Eind juni 2018 hebben we hier elf zeer aangename dagen doorgebracht. Een fantastische camping. Op deze camping valt niets aan te merken.

fantastisch!

Hennie Raben
9-7-2018

super mooie camping met ruime plekken geweldig aardige eigenaars en de toiletten zijn er echt schoon ,echt een aanrader

Prima verzorgde camping,zeker voor herhaling vatba

Groetenis Jan
4-7-2018

Neem je zorgen mee, je bent ze hier zo kwijt.

mooie camping,schitterende omgeving

fam van diesen
21-6-2018

Op zich een hele vriendelijke en fijne camping, met mooie plaatsen, 2 watertappunten op het veld.

we werden vriendelijk ontvangen door de heer des huizes,mevr hebben we niet gezien.

wat ons wel verbaasde dat deze campinghouders de camping van ongeveer 25 plaatsen combineren met een baan,wat volgens mij moeilijk te combineren is.qua schoonmaken en dergelijke

Alles zag er wel schoon uit maar bij het sanitair hadden wij een beetje twijfel,het zag er allemaal wel redelijk schoon uit maar niet hygiënisch schoon.

Veel troep op de grond, toiletbril zag er niet echt schoon uit.,vlekken e.d

Wat andere mensen en ons een beetje tegenstond was dat er voor ongeveer 25 staplaatsen te weinig toiletten en douches waren en niet gescheiden , heren en dames.

Er zouden fietskaarten en wandelroutes zijn maar die hebben we niet gevonden.

Ook hangt het er een beetje vanaf wat voor volk er op de camping staat qua rust,bv tot laat herrie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Damkotshuisje in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Damkotshuisje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.