Camping Damkotshuisje

Camping Damkotshuisje
8,9

53 reviews over Camping Damkotshuisje in het Nederlands

Zeker de moeite waard om nog eens weer te komen.

Rudi en Jolanda Idema
17-8-2018

Hele mooie ligging voor fietsen en wandelen.

Goed te doen om op de fiets naar Winterswijk te gaan, is niet ver.

Hele mooie camping en heerlijk rustig.

We hebben twee heerlijke weken gehad!

Helemaal oké.

Maria en Hidde
27-7-2018

Fijne plek, voor warmte mooie schaduw plekken, voor de zon ook voldoende ruimte.

Echt schoon en verzorgd sanitair.

Geweldig

Hans en Cathrien Paulusse
13-7-2018

Eind juni 2018 hebben we hier elf zeer aangename dagen doorgebracht. Een fantastische camping. Op deze camping valt niets aan te merken.

fantastisch!

Hennie Raben
9-7-2018

super mooie camping met ruime plekken geweldig aardige eigenaars en de toiletten zijn er echt schoon ,echt een aanrader

Prima verzorgde camping,zeker voor herhaling vatba

Groetenis Jan
4-7-2018

Neem je zorgen mee, je bent ze hier zo kwijt.

mooie camping,schitterende omgeving

fam van diesen
21-6-2018

Op zich een hele vriendelijke en fijne camping, met mooie plaatsen, 2 watertappunten op het veld.

we werden vriendelijk ontvangen door de heer des huizes,mevr hebben we niet gezien.

wat ons wel verbaasde dat deze campinghouders de camping van ongeveer 25 plaatsen combineren met een baan,wat volgens mij moeilijk te combineren is.qua schoonmaken en dergelijke

Alles zag er wel schoon uit maar bij het sanitair hadden wij een beetje twijfel,het zag er allemaal wel redelijk schoon uit maar niet hygiënisch schoon.

Veel troep op de grond, toiletbril zag er niet echt schoon uit.,vlekken e.d

Wat andere mensen en ons een beetje tegenstond was dat er voor ongeveer 25 staplaatsen te weinig toiletten en douches waren en niet gescheiden , heren en dames.

Er zouden fietskaarten en wandelroutes zijn maar die hebben we niet gevonden.

Ook hangt het er een beetje vanaf wat voor volk er op de camping staat qua rust,bv tot laat herrie

Zeker voor herhaling vatbaar!

Hr en mevr van Wijk
19-6-2018

Mooie rustige kleine camping, vrijwel geen kinderen, veel senioren zoals wij ook. Prachtige omgeving, vlakbij Duitse grens! Vriendelijke eigenaren! Schoon sanitair, prima WiFi ,prijs kwaliteit is in verhouding.

Super goed

H.van der Linden
16-5-2018

Zeer gastvrij onthaal.Heerlijk rustig. Camping stelt mooie fiets en wandelroutes ter beschikking .

Hele fijne mini camping.

Kraft
19-9-2017

De eerste week van september verbleven we op deze camping. We hebben een hele fijn week gehad. De eigenaren waren heel vriendelijk. Voor ons is het de moeite waard om nog eens terug te komen.

Het was een mooie camping ,.

familie de vlieger
7-9-2017

De camping was zeer rustig .

We moesten er aan wenen dat het zo rustig was.

Het is een nadeel dat je ver het centrum winterswijk zit .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Damkotshuisje in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Damkotshuisje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Damkotshuisje scoort een 8.88 uit 10 op basis van 53 reviews.