Géén boekingskosten

Camping Capfun Het Wieskamp

NederlandGelderlandWinterswijk

We hebben de beste aanbieders voor Camping Capfun Het Wieskamp voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 149 reviews

Meer camping info

Contact

150 Reviews over Capfun Het Wieskamp

• 6Jan10-01-2022

ruime kampeerplekken, weinig voor oudere jeugd

Wij zijn daar met een vouwwagen en een bijzettentje geweest en de auto kon er nog ruim bij, het zijn echt goede ruime plekken. Ook was het privé-sanitair prima. Het restaurant was ook goed. We hadden een probleem met de levering tijdens op een drukke avond daar, maar dat werd goed en snel opgelost. Wel vonden wij de camping vooral gericht op jongere kinderen (jonger dan 11). Hier was veel animatie voor geregeld, maar voor de oudere jeugd was er niks. We hadden gerekend op een sportveld, maar dat bleek tegen te vallen. Er was wel een voetbalveld, maar die werd omringt door doornstruiken en was erg klein. Hierdoor kwamen onze zonen meerdere malen terug met een lekke bal. Toen dit gemeld werd bij de receptie werden de jongens niet serieus genomen. Ook het zwembad was een minpunt. Naast het kampeergedeelte op de camping wordt het grootste gedeelte bezet door stacaravans, voornamelijk eigendom van Duitsers. Minder gezellig voor oudere jeugd.

• 3Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Emmink10-08-2021

Uitstekende vakantie gehad.

We zijn een paar dagen terug van 2 weken t'wieskamp. Wij zaten in fingalow 338. Dit huisje was leuk ingericht, schoon bij aankomst en was voorzien van alle gemak. Het ontbrak alleen nog aan een wat meer horren (er waren er 3, de beide slaap kamers en de douche ruimte. Wat ons betreft mag de keuken er in in ieder geval ook 1 mogen hebben.) en een ligstoel buiten zou ook wel lekker zijn. De activiteiten op het park zijn ideaal voor kinderen tot een jaar of 12. Onze dochter van 10 heeft zich er zo goed vermaakt dat we het dagje naar de Efteling hebben uitgesteld voor na de vakantie. De ligging van het park is ook ideaal voor wandelen en fietsen. De prijs die wij voor 2 weken hebben betaald vinden wij in de categorie "waar voor je geld" vallen. Het restaurant hebben wij geen gebruik van gemaakt, wel van het afhalen van patat en snacks en lekkere warme broodjes in de morgen. Kortom in een woord een uitstekende vakantie gehad in t wieskamp.

• 9Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 8B.Wessels10-08-2021

Gezellige dagen ,vooralvoor de kleinkinderen.

We hadden de Woodlodge tent gehuurd. Twee volwassenen en 4 kinderen van 3 t/m 9 jaar.Heel leuk verblijf gehad ,waar de tent een groot gedeelte van was .Ze vonden het super vooral de bedstee en de ruimte eronder waar ze konden spelen.We hebben gewandeld in het bos achter de camping , spannend. Gezwommen en gespeeld in de binnenspeeltuin. Lekker gegeten en samen drie leuke dagen gehad.Wij hebben genoten van de gezichten van onze kleinkinderen.Doen we zeker nog een keer.

• 9van Wezel10-08-2021

Mooi park, fijne fingalow en superomgeving.

Wij hebben hier 2 fantastische weken gehad. Omgeving is een groot natuurmuseum, mooie goed bijgehouden oude boerderijen, watermolens,leuke terrassen, met fijne fiets en wandelpaden. Met minder weer in nabije omgeving mooie stadjes en erg leuk winkelcentrum van Winterswijk. Volop horeca in de omgeving.Volgens ons voor kinderen ook genoeg te doen, maar die hadden wij niet bij. Mooi bos achter de camping met riviertje.Op de camping zelf ook een mooi terras en goed restaurant. In en buiten t huisje ook gezellig zitten, eten , lezen, zonnen.Voor t zwembad geen tijd gehad, zoveel te doen en te zien. Komen vast nog eens terug.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Jessie09-08-2021

Gedateerd uiterlijk

Jammer van de verlopen oude stacaravans, dit geeft de camping een wat gedateerd zicht.Eigen sanitair heel prettig, omgeving is prachtig, vlak bij Winterswijk.Vriendelijk ontvangst bij receptie, mooi restaurant ( helaas niet open door corona)

• 8Maureen09-08-2021

Supermooie en zeer schone bungalow 👌🏽

Midden tussen de boerderijen en dichtbij Winterwijk, super combinatie van terrasje pakken en de natuur in.Ideaal voor wandel en fietstochten

• 8Onderkomen
  • 1camper09-08-2021

Zeer slechte kampeerplek, miserabele houding

Direct voor de deur van het privé sanitair een grote verlaagde metalen afvoerbak in de grond voor vuilwater van campers en caravans. Dit stond niet op de plattegrond. De camper staat aan de andere kant van een weg naar een 20tal kampeerplekken op een soort parkeerplaats. Wanneer je naar je privé sanitair wilt moet je uitkijken dat je niet aangereden wordt en dat je niet struikelt over de afvoerbak. Zeker 's avonds een gevaarlijke onveilige situatie.De receptionist gevraagd om een andere plek. Die is er niet en wordt geen enkele moeite genomen om een oplossing te vinden. De reservering geannuleerd en mijn geld terug gehad. Op mijn opmerking dan kan ik nu dus 200km terug naar huis rijden word ongeïnteresseerd gereageerd met een nonchalant schouder ophalen.Schandalig dat het Wieskamp met zo'n slechte plek nog geld wil verdienen.Uit de reactie van de receptionist blijkt dat de klant en de veiligheid van de klant niet belangrijk is.

• 9Hans Bouwman09-08-2021

Ondanks het slechte weer toch een paar fijne dagen

Privé Sanitair. Erg mooie accommodatie. Netjes schoon en erg handig in gebruik.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 10Wendy14-06-2021

Fantastische locatie en echt even tot rustkomen.

We hadden een fingallow gehuurd, het was een heel leuk huisje met een tuintje eromheen. Leuk ingericht in land rover stijl. Het was netjes schoon en ik zou er zeker nog een keer heen willen.

• 8Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 9Mem10-05-2021

Vriendelijk. Schoon . Netjes

Prachtige privé toilet unit. Mooie veldjes. Grote plaatsen. Receptie heel vriendelijk

• 10Onderkomen

Camping Capfun Het Wieskamp info