Hotel B&B Nieuw Beusink

Hotel B&B Nieuw Beusink
9,1

5 tips over Hotel B&B Nieuw Beusink

Theo, 17-8-2014
Neem een leenfiets of huur een elektrische fiets en verken de omgeving.
Bert, 6-4-2014
Dit B & B kunnen wij ook zeer aanbevelen voor gezinnen met kleine kinderen. Op een steenworp afstand ligt een prachtige recreatieplas.
Jos, 28-9-2013
Eetcafé 't Weurden, Grancafé restaurant Willink en Restaurant La Promenade, alle in Winterswijk, zijn zeer goed en zeker niet duur.

We hebben een aantal aanbieders voor B&B Nieuw Beusink voor je op een rij gezet:

Richard, 19-6-2013
Alles prima voor elkaar! Vooral het buitengebied van Winterswijk is prachtig. Mooi fietsen.
agkloosdijk, 14-9-2012
De ligging van B&B Nieuw Beusink (2 km van het centrum van Winterswijk) is ideaal voor het gebruik maken van meerdere restaurants en het bezoeken van de gezellige winkelstraten.