Géén boekingskosten

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

7 Reviews over Il Bosco

• 10Laura e Paolo Martini13-08-2019

Vacanza come sentirsi dentro ad una favola.

E’ Stata una bella vacanza nella vostra casa molto accogliente e curata nei minimi particolari. Tanto arredamento in legno con oggetti artigianali molto belli. Ringraziamento ai proprietari , gentili e molto disponibili.

• 10Hans en Elske Rietveld05-10-2015

Grandioos!

Dit was in een woord af! Genoten hebben we en wilden niet naar huis. Wat een fantastisch huis en wat een lieve en gezellige gastheer en mevrouw.Ontvangst met verse bloemen, wijn, sap en heerlijke bonbons. Zelfs een vriendinnetje voor onze hond!! We wilden dat wij zulke buren hadden. Dan gingen we nooit meer op vakantie. Misschien moeten wij dit adres voor onszelf houden, maar dat zou niet eerlijk zijn. We moeten andere mensen ook dit ultieme plezier gunnen, nietwaar!!

• 10Peter en Carolien Visser01-06-2013

Het vakantiehuisje van onze dromen

Bed & Breakfast Il Bosco is wat ons betreft op alle gebied een dikke 10 waard. Het is heerlijk rustig gelegen in een prachtige omgeving dichtbij Nijmegen. We hebben niet eerder zo'n schoon en lieflijk vakantiehuisje meegemaakt, leuk ingericht met oog voor detail. S'avonds is het goed vertoeven in het prieeltje met open haard in de tuin. En wat het helemaal speciaal maakt is de gastvrijheid, ze doen er alles aan om het je naar je zin te maken zonder opdringerig te zijn. Wij zijn er nu 3x twee weken geweest en 2x één week en gaan komende zomer weer voor twee weken, en hopen dit nog vele jaren te doen.

• 9Marian en Peter16-04-2009

in 1 woord fantastisch

We hebben ontzettend genoten van de gastvrijheid en de zeer goede service. In 1 woord geweldig was het. De omgeving is mooi en de accomodatie is superschoon. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Marian en Peter

• 8Ted Smilde30-03-2009

Ook doen

Fantastische omgeving, erg gastvrij, goede bedden geweldige accommodatie. Komen zeker nog eens terug.

• 9Verhage22-08-2008

Een prachtig vakantiehuisje

Dit is werkelijk een heerlijk vakantieverblijf. De verhuurders zijn zeer gastvrij maar niet opdringerig. Het is er superschoon en het huis is van heel veel extra's voorzien. Wat ze op hun website vermelden is allemaal waar, geen vertekend beeld. We hebben het een week gehuurd en het was prima. We mochten zelfs fietsen gebruiken. Het is er wel rustig, zowel bij het huis als in de omgeving. Mocht u hier niet van houden, tsja .......... wij vonden het geweldig.

• 9Els en Jack Swint26-03-2008

Niets dan lof. Echt een topper!!! We komen absoluut terug.

Bed & Breakfast Il Bosco info

Het complex