Bed and Breakfast Il Bosco

6 reviews over Bed and Breakfast Il Bosco in het Nederlands

Grandioos!

Hans en Elske Rietveld
5-10-2015

Dit was in een woord af! Genoten hebben we en wilden niet naar huis.

Wat een fantastisch huis en wat een lieve en gezellige gastheer en mevrouw.Ontvangst met verse bloemen, wijn, sap en heerlijke bonbons. Zelfs een vriendinnetje voor onze hond!!

We wilden dat wij zulke buren hadden. Dan gingen we nooit meer op vakantie. Misschien moeten wij dit adres voor onszelf houden, maar dat zou niet eerlijk zijn. We moeten andere mensen ook dit ultieme plezier gunnen, nietwaar!!

Het vakantiehuisje van onze dromen

Peter en Carolien Visser
1-6-2013

Bed & Breakfast Il Bosco is wat ons betreft op alle gebied een dikke 10 waard. Het is heerlijk rustig gelegen in een prachtige omgeving dichtbij Nijmegen. We hebben niet eerder zo'n schoon en lieflijk vakantiehuisje meegemaakt, leuk ingericht met oog voor detail. S'avonds is het goed vertoeven in het prieeltje met open haard in de tuin. En wat het helemaal speciaal maakt is de gastvrijheid, ze doen er alles aan om het je naar je zin te maken zonder opdringerig te zijn.

Wij zijn er nu 3x twee weken geweest en 2x één week en gaan komende zomer weer voor twee weken, en hopen dit nog vele jaren te doen.

in 1 woord fantastisch

Marian en Peter
16-4-2009

We hebben ontzettend genoten van de gastvrijheid en de zeer goede service. In 1 woord geweldig was het. De omgeving is mooi en de accomodatie is superschoon. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Marian en Peter

Ook doen

Ted Smilde
30-3-2009

Fantastische omgeving, erg gastvrij, goede bedden

geweldige accommodatie. Komen zeker nog eens terug.

2008

Een prachtig vakantiehuisje

Verhage
22-8-2008

Dit is werkelijk een heerlijk vakantieverblijf. De verhuurders zijn zeer gastvrij maar niet opdringerig. Het is er superschoon en het huis is van heel veel extra's voorzien. Wat ze op hun website vermelden is allemaal waar, geen vertekend beeld. We hebben het een week gehuurd en het was prima. We mochten zelfs fietsen gebruiken. Het is er wel rustig, zowel bij het huis als in de omgeving. Mocht u hier niet van houden, tsja .......... wij vonden het geweldig.

Niets dan lof

Els en Jack Swint
26-3-2008

Niets dan lof. Echt een topper!!! We komen absoluut terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Il Bosco in Winssen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Il Bosco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.