Camping Boerderij Den Hoek

Camping Boerderij Den Hoek
8,7

Laatste review

Als je van rust en ruimte houdt, ben je op het goede adres!

Uitstekend sanitair, mooie verharde plekken, uitkijkend over de weilanden en koeien. Boerderijwinkel met overheerlijke producten en reuze vriendelijke eigenaren!

5 reviews over Camping Boerderij Den Hoek in het Nederlands

Als je van rust en ruimte houdt, ben je op het goede adres!

Geweldig maar tav lawaai nog wel een bedenking

C.J Mijer,
24-4-2018

Sanitair voortreffelijk ruim en schoon! Ganzen naast onze caravan maakten veel lawaai ook 's nachts. Verder ondanks de redelijke afstand tot de A1... veel lawaai ook 's nachts erg jammer. Prijs / kwaliteit verhouding prima. Ruime plekken verder prima geregeld

Het super schone en nieuwe sanitair was een dik pluspunt, evenals de mooie ruime plaatsen en het uitzicht op de koeien. Onze dochter (14 maanden) kon heerlijk spelen op de trampoline, glijbaan, schommel en zandbak. Voor de andere kinderen waren er een skelter, fietsjes en dergelijke.

Wij hebben genoten van alle heerlijkheden uit de zuivelwinkel waar we zo naar toe konden lopen en hebben zeker even bij het kaasmaken gekeken.

Het sanitair was, zoals gezegd erg schoon. Er was wc papier, zeep en er waren papieren handdoekjes. Voor onze dochter was er plaats in de mindervalide badkamer, waar ik haar op een groot aanrechtblad kon omkleden, en waar een grote teil klaar stond om haar te wassen. Ook prima geregeld dus.

Van de snelweg hebben wij weinig last gehad, en dat terwijl wij hooggevoelig zijn voor geluid :)

Ook de boer en boerin zijn erg vriendelijke mensen. We hebben vaak een praatje gemaakt in de zuivelwinkel. Ze zorgden tevens voor heel veel foldermateriaal en dat je elke dag een krant kon kopen.

Uitstekende camping

lal01
3-4-2011

Op de Boerderijcamping Den Hoek in Wilp komen wij ondertussen al een aantal jaren. Er heerst een gezellige sfeer en de camping ziet er fantastisch uit. Zeker nu er in 2010 een nieuw sanitairgebouw is gekomen. Een mooie camping om de omgeving van Apeldoorn en Deventer per fiets te verkennen. En vlakbij ligt ook het grote recreatiegebied Bussloo. Een aanrader.

Boerderij-camping met echt boeren aktiviteiten.

A. van Doorn
24-12-2010

Over vier velden zijn ongeveer 45 plaatsen gemaakt.

Een mooi nieuw toiletgebouw (2010 gezet)

Ruime plaatsen met stroomaansluiting.

Voldoende tappunten voor water.

Gratis draadloos internet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderij Den Hoek in Wilp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderij Den Hoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.