Hotel Umberto

Kleine hotels
Hotel Umberto
8,4

35 reviews over Hotel Umberto in het Nederlands

Netjes en goed verzorgd! Wij komen zeker terug

Stefan en Charlin,
20-1-2019

In 2018 zijn we naar Wijchen gegaan voor een dagje sauna, afsluitend met een hotel om de hoek. Dit was hotel Umberto. Wij hadden een normale kamer geboekt, welke bij aankomst (zonder extra kosten) was geupgrade naar een luxere kamer. Er was een feest aan de gang in het hotel. Helaas wisten wij dit niet en stonden de feestgangers onder ons raam te roken en hard te praten tot middenin de nacht. Hierdoor konden wij slecht in slaap komen.

Bij uitchecken hebben wij dit aangegeven en kregen als compensatie een gratis overnachting of 50% korting op de rekening aangeboden. Wij kozen voor het eerste, i.v.m. de heerlijke sauna, en moesten dan alleen het ontbijt bijbetalen.

Dat wij de tweede keer in het hotel hebben overnacht hoefden we uiteindelijk niets af te rekenen.

Conclusie: Net hotel, schone kamers, komen afspraken na, keurig ontbijt, goede bedden, verdient niet over de rug van klanten maar door klantenbinding! Wij zijn zeer tevreden! :)

Gereisd met partner in januari 2019

Prima naar het zin.

Pietersma,
27-7-2018

Prima hotel. Goede bedden , douche goed.

Erg netjes en zeer vriendelijke uitbater.

Eten in bijbehorend restaurant echt heel goed.

Gereisd met partner in juli 2018

Een goed verblijf gehad, alles naar wens!

Fam.Westerink
23-8-2016

Hotel is goed te bereiken zelfs vanaf treinstation Nijmegen, met bus 99 naar Uden, 5 min. lopen en je bent bij hotel. Ook goede parkeervoorziening voor de auto.Alles voor ontbijt aanwezig, grote kamer, genoeg handdoeken, goede douche, t.v.,tafel stoelen, goede bedden, kortom niets geen klachten!

Samen met oudere dame gereisd, geen drempels, dus voor ieder een aanrader!! Eigenaren hebben ons zelfs met hun auto even stukje op weg geholpen, toen we dat besproken!! Zeer vriendelijk,,!!

Gereisd met partner in augustus 2016

Hotels.nl

Oude gedeelte nooit meer!

Anna
25-5-2016

1 nacht in nieuwe kamer en 1 nacht in oude kamer. Oude kamer kan echt niet meer! Oude bedden, oude en vieze badkamer. Snel renovatie nodig. Nieuwe kamer was redelijk maar geen balcon of mogelijkheid om vanuit je kamer naar buiten te gaan. Nieuwe kamer kost nog € 95 en oude kamer € 10 goedkoper. Klopt niet!

Restaurant is aanrader mbt eten! Wel mieren op de tafel en op de grond. Was zodanig erg dat we in mijn glas wijn vielen en op mijn arm liepen.

Ontbijt was goed maar weinig keuze.

Locatie is top.

Gereisd met partner in mei 2016

fijn, kleinschalig hotel

L.M.
11-5-2016

Goede ligging voor zowel de natuur als Nijmegen te bezoeken.

Gereisd met partner in april 2016

Genoten!

S. Behrens
1-3-2016

In het nieuwe gedeelte van het hotel is het heerlijk rustig vertoeven. Vriendelijke mensen en fantastisch restaurant dat zijn naam eer aan doet met 'samen'. Zo hebben we genoten van het 'samen' beleven menu met allerlei heerlijke gevarieerde gerechten zowel voor-, hoofd- als nagerechten. We komen zeker terug.

Gereisd met partner in februari 2016

Slecht

Wouter
27-12-2015

Bij het inchecken konden ze mijn boeking niet vinden in het systeem, want deze hadden ze blijkbaar handmatig naar een dag later gezet. Vervolgens kregen we een kamer die niet was schoon gemaakt. Het hotel heeft een jaren '80 uitstraling en is zwaar verouderd. Absoluut geen aanrader.

Gereisd met partner in december 2015

Als je niet veeleisend bent

Lois
21-5-2015

De zeer kleine spaars ingerichte 2 pers. kamer was erg klein met twee eenpersoonsbedden. Schoon beddegoed, redelijk goede bedden. Verder alles versleten, oud en krakkemikkig. Dunne handdoeken, moeilijk douchen in het bad zonder douchewand. Veel geluid van de straatkant en luidruchtige mensen. Hoog tijd voor een grote renovatie!!!

Gereisd met partner in mei 2015

Prima hotel

Helen
18-5-2015

Mooie rustige omgeving. Wij hadden 2 nachten geboekt dmv en arrangement met 1 x 3 gangen-menu en 2 x ontbijt. Eten was lekker, kamer was schoon, bedden voor ons iets te zacht(maar dat is heel persoonlijk). Er was na 1 dag zelfs schoonmaak en schone handdoeken. Personeel is heel klantvriendelijk.

Gereisd met partner in mei 2015

rustig hotel

berrina_wils
13-8-2014

Een heel rustig hotel gelegen op 3km afstand van het centrum van Wijchen.

De doorgaande weg naar Nijmegen is afgeschermd zodat je geen verkeer kunt zien. De kamers zijn super schoon.

Het aangeboden menu van 19,95 was goed maar op de a la carte kaart zijn de prijzen erg duur.

's Avonds is er niets te beleven in een vrij ongezellige bar.

Het ontbijt is niet uitgebreid maar goed.

Je moet wel geduld hebben voor er bediening komt. Er zijn dan ook mensen weggegaan die al 20 minuten op het terras zaten en nog ggen kopje koffie hadden.. Er waren toen zeker 3 tafeltjes bezet.

Folders in het hotel van uitstapjes waren van vorig jaar. Niet erg up to date.

Gereisd met partner in augustus 2014

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Umberto in Wijchen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Umberto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.