Géén boekingskosten

Hotel Umberto

NederlandGelderlandWijchen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Umberto voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 38 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 38 reviews

• Rolstoel toegankelijk

38 Reviews over Umberto

• 9Ingrid07-06-2021

Heerlijke avond gehad

Sfeervol restaurant (Samen), heerlijk gegeten. Bediening erg vriendelijk. Ideaal met het hotel in hetzelfde pand. Goed geslapen

• 10André Dijks03-03-2021

Geweldig!!

Ik ben voor mijn bedrijf veel onderweg en heb veel hotels gezien, in de periode November 2020 tot Februari 2021 verbleef ik in hotel Umberto. Een dikke 10 met een griffel voor alle medewerkers en hotel Umberto!! Niets is teveel, ook tijdens de lockdown stond er warm eten en in de ochtend een lunchpakketje voor mij klaar, wat een geweldige service!! Zeer plezierig en zeer warme mensen, een echte aanrader voor zakelijke reizigers!

• 8Jenny Groen03-08-2020

Leuk personeel! Schoon, mooie ligging!

We kwamen hongerig aan... heer van de receptie maakte een borrel plank voor ons ondanks dat de keuken gesloten was. Heerlijk een leuke dag afgesloten met een wijntje en een hapje! Vakantiegevoel!

• 8Stefan en Charlin20-01-2019

Netjes en goed verzorgd! Wij komen zeker terug

In 2018 zijn we naar Wijchen gegaan voor een dagje sauna, afsluitend met een hotel om de hoek. Dit was hotel Umberto. Wij hadden een normale kamer geboekt, welke bij aankomst (zonder extra kosten) was geupgrade naar een luxere kamer. Er was een feest aan de gang in het hotel. Helaas wisten wij dit niet en stonden de feestgangers onder ons raam te roken en hard te praten tot middenin de nacht. Hierdoor konden wij slecht in slaap komen. Bij uitchecken hebben wij dit aangegeven en kregen als compensatie een gratis overnachting of 50% korting op de rekening aangeboden. Wij kozen voor het eerste, i.v.m. de heerlijke sauna, en moesten dan alleen het ontbijt bijbetalen. Dat wij de tweede keer in het hotel hebben overnacht hoefden we uiteindelijk niets af te rekenen. Conclusie: Net hotel, schone kamers, komen afspraken na, keurig ontbijt, goede bedden, verdient niet over de rug van klanten maar door klantenbinding! Wij zijn zeer tevreden! :)

• 9Pietersma27-07-2018

Prima naar het zin.

Prima hotel. Goede bedden , douche goed. Erg netjes en zeer vriendelijke uitbater. Eten in bijbehorend restaurant echt heel goed.

• 7Fam.Westerink23-08-2016

Een goed verblijf gehad, alles naar wens!

Hotel is goed te bereiken zelfs vanaf treinstation Nijmegen, met bus 99 naar Uden, 5 min. lopen en je bent bij hotel. Ook goede parkeervoorziening voor de auto.Alles voor ontbijt aanwezig, grote kamer, genoeg handdoeken, goede douche, t.v.,tafel stoelen, goede bedden, kortom niets geen klachten! Samen met oudere dame gereisd, geen drempels, dus voor ieder een aanrader!! Eigenaren hebben ons zelfs met hun auto even stukje op weg geholpen, toen we dat besproken!! Zeer vriendelijk,,!!

• 3Anna25-05-2016

Oude gedeelte nooit meer!

1 nacht in nieuwe kamer en 1 nacht in oude kamer. Oude kamer kan echt niet meer! Oude bedden, oude en vieze badkamer. Snel renovatie nodig. Nieuwe kamer was redelijk maar geen balcon of mogelijkheid om vanuit je kamer naar buiten te gaan. Nieuwe kamer kost nog € 95 en oude kamer € 10 goedkoper. Klopt niet! Restaurant is aanrader mbt eten! Wel mieren op de tafel en op de grond. Was zodanig erg dat we in mijn glas wijn vielen en op mijn arm liepen. Ontbijt was goed maar weinig keuze. Locatie is top.

• 8L.M.11-05-2016

fijn, kleinschalig hotel

Goede ligging voor zowel de natuur als Nijmegen te bezoeken.

• 9S. Behrens01-03-2016

Genoten!

In het nieuwe gedeelte van het hotel is het heerlijk rustig vertoeven. Vriendelijke mensen en fantastisch restaurant dat zijn naam eer aan doet met 'samen'. Zo hebben we genoten van het 'samen' beleven menu met allerlei heerlijke gevarieerde gerechten zowel voor-, hoofd- als nagerechten. We komen zeker terug.

• 1Wouter27-12-2015

Slecht

Bij het inchecken konden ze mijn boeking niet vinden in het systeem, want deze hadden ze blijkbaar handmatig naar een dag later gezet. Vervolgens kregen we een kamer die niet was schoon gemaakt. Het hotel heeft een jaren '80 uitstraling en is zwaar verouderd. Absoluut geen aanrader.

Hotel Umberto info

• CafeNiet beschikbaar
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar