Camping Recreatie Centrum Alverna

• Onvoldoende: 1 - 5

Nooit meer

roeland
24-5-2018

Familie van dijk dat is een dramatische eigenaar.Alleen geld is belangrijk maar service en onderhoud zijn ver te zoeken.

Camping is perfecte uitvalsbasis om te fietsen in het land van Maas en Waal.

4 dagen gestaan en je kan alle kanten op. Veel knooppunt- routes en ook veel wandelroutes in de buurt. Nieuwe eigenaren werken hard aan uitstraling camping. Sanitair is schoon en ook zwembad is luxe. Prima verblijf en aanrader als je van fietsen en wandelen houdt. Ook is er een speeltuin voor de kleintjes op het terrein. Kortom prima camping om te zijn.

kees
1-11-2016

er is in 2016 een camping winkel een kroeg en een eettent

het was er fantastisch en niet te duur

tot 2017

Waardeloos

wolthof
11-9-2016

Oude meuk, verpauperde uitstraling, slecht geregeld (konden de camping niet af s morgens omdat we geen slagboomsleutel kregen) receptie die maar zeer beperkt open was, de kampwinkel die op de site staat was niet aanwezig, zwembad steenkoud.

Gelukkig was het maar voor 1 nachtje en hadden we een leuke buurman die s morgens voor broodjes zorgde, maar nooit meer naar alvena. Kan het iedereen afraden.

met de 4daagse 2017 zeker hier terug

Jaap
24-7-2016

Tijdens de 4Daagse van Nijmegen kom ik graag op deze camping. De beheerders en personeel zijn vriendelijk, en regelen zelfs busvervoer vanaf de camping naar Nijmegen en terug. Het sanitair word goed onderhouden en ook de catering was prima voor elkaar.

Familie van der Meer
28-8-2015

Wij stonden hier tijdens de vierdaagse week, voor de kinderen werden er gedurende de week allerlei activiteiten georganiseerd en het personeel was ook erg vriendelijk! Bij de campingwinkel kon je ook elke ochtend vers afgebakken broodjes en andere benodigdheden verkrijgen.

Wij hadden het erg naar onze zin.

Peer.

Peer
11-8-2015

Zeer slechte camping, onderhoud is om te huilen, er valt weinig te beleven en de vriendelijkheid is ver te zoeken.

Wij hebben hier gestaan ivm de Nijmeegse vierdaagse, en een week is dan ook echt genoeg.

Zwembad is belabberd en koud en de naam zwembad niet waardig, sanitair is op zich oke (gratis zelfs jaja) en schoon alleen jammer dat er geen toiletpapier te vinden is en zelfs niet te koop is in de "campingwinkel", wat op zich niet meer is dan een hokje bij de kantine.

Nee, wij rijden voortaan een stukje verder, voor ons geen Alverna meer.

Fam. van Dijk, Eigenaar, 19-8-2015

Geachte relatie/gasten,

Wij, eigenaren van camping recreatie-centrum alverna, lezen deze beoordeling van een gast genaamd Peer.Wij waarderen,dat Peer een beoordeling heeft gegeven ,doch nog liever hadden wij een reactie van hem of haar gehad tijdens het verblijf bij ons.Nu komt het een beetje geniepig over om een negatieve beoordeling te geven en ook nog min of meer anoniem.Wij herkennen ons in het geheel niet in het geschetste beeld.Gelukkig zijn er ook dit jaar weer tientallen gasten geweest ,die er anders over denken en jaarlijks terugkomen naar Alverna.

Fam. van Dijk

We hebben met een tentje op deze camping gestaan. De camping bestaat voornamelijk uit huisjes/stacaravans. Er is een groot kampeerveld, welke leuk begroeid en ingedeeld is. In de periode dat wij er stonden waren er enkel nog 2 caravans en verder is er niemand bijgekomen of weggegaan. Door de vele vaste kampeerders is er een 'ons kent ons' sfeer.

De toiletgebouwen zijn redelijk. Vooral jammer dat er geen wc-papier is. De douches zijn prima en werken zonder muntjes.

De camping ziet er over het algemeen een beetje gedateerd uit, met name de speeltuin en het zwembad. Rond het zwembad liggen stoeptegels en er staat een puntig hek rond, wat het er niet erg aantrekkelijk uit laat zien. Het zwembadwater was vrij koud.

Het is jammer dat er op de camping 's ochtends geen brood te koop is. Dat betekent dat je voor vers brood naar het centrum van Alverna moet rijden (+/- 2 km). De eigenaren waren wel erg vriendelijk en behulpzaam.

Leuke camping

Chris
18-7-2011

Wij hebben hier verbleven tijdens de vierdaagse van Nijmegen.

Je kunt vanuit hier direct met de bus naar Nijmegen, handig dus als je meeloopt.

Wij hadden een stacaravan gehuurd.

Was wel wat oud maar nog wel goed te doen voor een weekje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatie Centrum Alverna in Wijchen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatie Centrum Alverna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Recreatie Centrum Alverna scoort een 5.76 uit 10 op basis van 10 reviews.