Camping Mini Camping Warnstee

69 reviews over Camping Mini Camping Warnstee

• 2019
    10marianne23-03-2019

mooie vakantie leuke plek

het prachtige veld met kunstgras en afvoer en water op de plek. super locatie op het platteland

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    9B. Akster27-09-2018

Super

Nog 2 dagen genieten en dan zitten de 3 weken camping Warnstee er op. Wij hebben het prima naar onze zin gehad, vriendelijk ontvangen met koffie. Jullie zijn heel gastvrij . Vooral de rit met jullie 2 Frieze Paarden voor de Janplezier was super. Goed en deugdelijk sanitair, prima camping in een prachtige omgeving die veel te bieden heeft qua fietsen, wandelen en musea in de stadjes.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 9Karel en Lia Kaandorp10-07-2018

Alles is aanwezig daar, super

Deze camping met camperplekken is een fantastische mooie stek, vriendelijke eigenaars en personeel. Er is veel gezelligheid op de camping. En als je met een groepje bent kan er van alles georganiseerd worden. Klootschieten, jeu des boules, de Jan Plezier. Brunch, hutselpan en frituurtje

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Kor en Dita18-06-2018

Super camping

Geweldige camping. Mooie omgeving om te fietsen.

Gereisd met partner in april 2018

• 9Marike en Stef Bense06-06-2018

Minicamping met Achterhoekse gastvrijheid

Op minicamping Warnstee hebben Simone en Evert Rozendaal het goed voor elkaar. De plaatsen hebben als bijzonderheid dat je caravan met de banden geparkeerd wordt op tegels, zodat die mooi waterpas staat. En op de plaats van de voortent ligt kunstgras. Heel inventief. De wifi is gratis en geeft prima verbinding. Het sanitair is schoon met goede douches (geen muntjes). Evert en Simone zijn zeer gastvrij en doen een stapje extra voor hun gasten. Voor een minicamping is er veel voorhanden. Er is een gezellige bar en een "Snackhuusken", waar in het weekend friet en andere snacks voor de gasten worden gebakken. Speciaal is ook de "hutselpot". In de fietsschuur kun je je e-bikes opladen. In de wei lopen twee prachtige Friese paarden die ook voor een rijtuig worden gespannen voor een mooi ritje in de omgeving. Hier kun je heerlijk fietsen door het Achterhoekse coulisselandschap. Kortom: een fijne minicamping met Achterhoekse gastvrijheid.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

• 10sandra05-06-2018

super tot de volgende keer

prachtige plekken leuke speel mogelijkheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 10Bert en Irene Krenning13-05-2018

Super, niet met woorden te omschrijven.

Geweldig naar ons zin gehad. We waren hier 3 weken en hierin zaten 2 weekenden waarin we een Reünie haden van 2 verschillende reis groepen. Op deze camping gaat de organisatie van zelf. Er kan van alles voor je geregeld worden : frituurtje, Hutselpan, Jan Plezier, Klootschieten en Vogelschieten. Wat hebben we met elkaar veel plezier gehad en Simone en Evert waren geweldig enthousiast en gastvrij. Niet alleen wij maar een ieder was enthousiast. Behalve mooi weer hebben we ook mindere weer gehad, maar geen probleem. Een goede slecht weer accomodatie! ! Het is een aanrader voor een gezellige reunie, maar zeer zeker ook voor prive. Ook dan kan je van dit alles genieten en dan heb ik het nog niet gehad over de mooie omgeving. Wij komen terug. Zowel privé als met een groep. De camping is echt een topper.

• 10Nelly en Arie Dekker28-04-2018

Gezellig en gastvrij

We hebben hier in de 2e helft van april een zonovergoten reünie gehouden. Mooie camping met uitstekende voorzieningen. We hebben genoten van het Frituurtje, de Hutselpan, het Vogel- en Klootschieten. Een ritje met de Jan Plezier, getrokken door twee Friese paarden, in de prachtig landelijke omgeving, was ook niet verkeerd. Voor Simone, Evert en de kinderen was niets te veel. We komen hier beslist een keer terug.

• 9Arendonk24-04-2018

Perfecte camping voor zowel groepen als individuee

Deze camping was voor ons echt perfect. Goede medewerking van het eigenaars echtpaar om de diverse activiteiten te kunnen laten plaats vinden en de flexibiliteit om af te wijken van het geplande. Gewoonweg uitstekend

• 9Tom van Oostrum02-04-2018

Erg goed bevallen en aan te raden.

Uiterst vriendelijke eigenaren. Zeer prettige ontvangst. Mooie ligging, rustig camping en erg schoon. Zeker een aanrader voor verblijf in de omgeving.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in maart 2018

1 tip over Camping Mini Camping Warnstee

• P. v Greuningen, 16-04-2013

Mocht je in de buurt zijn is dit zeker een aanrader, met Zutphen en Vorden in de directe omgeving en niet te vergeten de kastelen route kun je van hieruit goed fietsen.

1 vraag over Camping Mini Camping Warnstee

• H.Dekkers, 24-04-2018