Géén boekingskosten

Camping Mini Camping Warnstee

NederlandGelderlandWichmond

We hebben de beste aanbieders voor Camping Mini Camping Warnstee voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 82 reviews

Meer camping info

82 Reviews over Mini Camping Warnstee

• 10Fam.van de Boer16-05-2022

Prima vertoeven hier!

Op de terugreis van Luxemburg hebben we 1 nachtje op camping de Warnstee gestaan. We waren op terugreis van een schitterende vakantie in Luxemburg en Valkenburg. In t door ons gehuurde Vw busje lazen we in een boekje de tip om naar de Warnstee te gaan. We werden vriendelijk ontvangen. De Boer liet ons een plekje uitzoeken, we aten een pannenkoek in Vorden en 'savonds voetbal gekeken in de gezellige kantine op de camping. Alles was keurig netjes voor elkaar.
    Schoon sanitair, normale prijzen, gezellige kantine waar je je meteen thuis voelt. Geen punten van kritiek te vinden! Voor de kinderen was er een trampoline, skelter en airhockey. Voldoende om zich te vermaken. Wel even lekker na 2 drukkere campings, een fijne rustige plek te hebben gevonden. De tip weer doorgegeven aan onze ouders, die vandaag op de camping zijn aangekomen!

• 10M. Visser22-04-2022

Camping krijgt van ons een dikke 10

TOP camping met de altijd klaarstaande eigenaars Evert en Simone. Veel gezelligheid, zoals borrel uurtje. Fantastiche Brunch. En op zondag frietjes eten op het leuke terras. En heb je trek in een kopje thee of koffie. Dit is gratis in de kantine. Waar vind je zo iets. Wij hebben van de eerste tot de laatste minuut genoten en komen zeker nog eens terug.

• 8s van Dijk13-04-2022

Gast vrij, nette mooie kamer

Erg net opgezette camping, Ik heb gebruik gemaakt van de luxe b & b kamer, Zeer goed verstelbaar bed, frisse look en erg ruime badkamer. Kamer was voorzien van eenvoudig terras maar deze is gericht op de avond zon kant. Ik heb heerlijk buiten kunnen zitten in de avondzon.

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Wil12-10-2021

De kracht van de eenvoud

Heerlijk eenvoudige, nette kamer tegen een zeer goede prijs. Wij zijn heel gastvrij ontvangen en het ontbijt was prima. Kortom; wij komen terug.... en nu met onze caravan.

• 4M.05-06-2021

B& B nooit meer

Kamer erg armoedig en heel gehorig. Je hoort de buren. Kamer gemaakt in oude stal. Bij binnenkomst kamer koud. Smoezelig kleed in de kamer. Tv aansluiting met kuren. Harde handdoeken. Oude meuk. Maar het bed lag lekker. Prijs niet realistisch tav wat je er voor krijgt. Jammer.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Sandra en Patrick28-04-2021

Heerlijk genieten

Heerlijk verblijf gehad op de camping. Mooi, schoon en verwarmd sanitair. Hartelijk ontvangst door de eigenaren. Heerlijk gewandeld in de omgeving.

• 10blok15-02-2021

onwijs gaaf

prachtige wandel omgeving ook vanaf de warnstee zelf

• 10bert27-01-2021

camping in de achterhoek top

prachtig camping met verwarmd sanitair jammer van het weer maar een leuke fiets en wandel omgeving

• 6Margot roberts10-10-2020

B&B nooit meer

camping kan wel goed zijn maar de B&B mag de stempel B&B niet dragen en mag wel uit ervaring spreken vanwege de vele B&B die we gehad hebben tijdens onze verschillende wandelpaden in Nederland. Dat de B&B van bookin.com een 8.3 krijg mag Joost weten. Een omgebouwde varkensstal met 2 wat grotere kamers met douche en 2 zeer klein kamers met aparte douche. Helaas hebben we in deze kamer (Marloes) overnacht en het bed paste net in de kamer wat ook nog niet geweldig was en klein. Het enige was een raam open zetten maar dan kunnen de mensen die op het terras zitten ook nog eens naar binnen kijken. Gelukkig was het niet warm maar als het 30 graden zou zijn geweest dan was het echt niet uit te houden. De eigenaars proberen wel het beste ervan te maken met ontbijt in een andere zaal en drank in de aanpalende schuur maar om dit een B&B te noemen is onwaardig.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

simone, eigenaar, 27-01-2021

Wel jammer dat jullie het minder mooi vonden. Gelukkig heb je duidelijk omschreven wat je vond en wij zijn bezig met verbeterpunten. Wij blijven ons best doen.

• 10Kees Ebben16-09-2020

Super nette camping met mooi uitzicht.

2 heerlijke weken genoten van het mooie en schone sanitair en hele behulpzame eigenaren Simone en de altijd lachende Evert. Prachtige fiets omgeving en ook om te wandelen. Zeker aan te bevelen.

Camping Mini Camping Warnstee info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (2)
  • Schaduwplaatsen aanwezigBeschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenNiet beschikbaar