Vakantiepark De Heidehoek

• Activiteiten6,3
  • Onderkomen7,4

15 tips over Vakantiepark De Heidehoek

Alwin, 14-9-2014

Als tip kan ik de Renderklippenroute aanbevelen, vanuit de camping de knooppunten: 52-54-56-84-89-90-91-94-93-69-67-64-62-61-96-87-95-88-89-84-54-52.

Ook leuk zijn de tuinen Ampies's berg bij 't Harde tussen knooppunten 28-27, net na 28. En Fantasietuin 't Loo tussen knooppunten 55 en 05. Elburg is ook schitterend om te bezoeken, je kunt de tuinen en Elburg combineren vanuit de camping door de route: 55-05-06-28-27-01-02-03-04-05-07-50-51-55.

Alwin, 14-9-2014
Als je wilt krijg je van de receptie diverse folders mee over de omgeving. De natuur is hier werkelijk prachtig en sterk afwisselend: naald- en loofbossen, meren, vennetjes, heide, schapen, Galloways je kan het allemaal hier zien. Het meebrengen of huren van fietsen is hier een must gezien de vele fietspaden voorzien van het knooppuntensysteem, 'paddestoelen' en uitgezette ANWB-fietsroutes.
Walter Wensveen, 20-5-2014
Vanaf deze camping is een bezoek naar de Apenheul goed te doen. Voor fietsers is de Heidehoek ook een aanrader.

Vogels, 20-9-2013

Er is een speelvijver en een overdekt zwembad aanwezig.

Een kleine kampwinkel en een kantine (waar snacks verkrijgbaar zijn)

Else Scherhorn, 14-5-2013
Ligt dicht bij station. Hattem is een leuk dorpje op fietsafstand. Veel bos en hei in de omgeving.
Opa en Oma, 11-11-2012
als er een fallisement is waarom worden de mensen die al hebben geboekt voor 2013 niet ingelicht.

elles, 22-8-2012
Leuk in de omgeving; wandelen in de schaapskooi, naar dierentuin de wissel, winkelen in hattem of elburg.
Nils van der Zouwen, 6-8-2012

egt een leuke camping de bazen zijn aardig en kunnen goed met mensen omgaan

de mini-club heeft (2012-2013) een hele leuke aardige leiding en is gezellig voor de kids

Edwin Buuning, 25-7-2012
Wandel en fiets mogelijkheden om de hoek. Het dolfinarium in Hardewijk en Walibi world zijn dichtbij. De stad Zwolle op tien kilometer afstand.
Jasper, 21-5-2012
Bezoek Elburg en Hattem dit zijn leuke plaatsjes in de buurt! Zwolle is natuurlijk ook leuk voor de shoppers en voor pretparken moet je bij Walibi en het dolfinarium zijn.