We hebben een aantal aanbieders voor Wezep voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Wezep voor je op een rij gezet:

Reviews over Wezep

"Wezep is een leuke plaats!"

Tom
    27-7-2018

Wezep is een leuke plaats ,wij waren op vakantie op Landal t'loo , wij gingen aantal keren naar wezep.er reed een leuk treintje dat ons naar Wezep bracht hij stopte ook Ondermeer bij het winkelcentrum, op het winkelcentrum zitten leuke winkels en je kunt er leuk winkelen. we hebben ook gewandeld op de wezepshe heide , dat is echt een prachtig gebied om met kinderen te wandelen. En na de wandeling zijn we wat gaan drinken bij de zeuven heuvels een leuk gezellig restaurant en cafe.en daarna zijn we weer terug gegaan naar Landal t'loo. En in Wezep en de omgeving kun je ook heel mooi fietsen we fietsten langs landgoed IJsselvliet erg mooi landgoed , en daarna gingen hebben we nog naar Hattem gefietst ook leuk plaatsje .

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Echt een fantastische plaats

Piet
    8-8-2017

Ik zat op een vakantiepark en deed vaak boodschappen bij de boni in wezep en afetoe gingen we naar wezep om lekker te winkelen en lekker te zwemmen bij zwembad de veltkamp ook konden we rond om wezep lekjer wandelen op de hei

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Mooie omgeving

Vogel
    13-7-2016

We zijn niet specifiek in Wezep geweest, maar het is een prima dorpje. De wijde omgeving is erg mooi. Oldebroek is ook een leuk plaatsje. Verder ligt Elburg in de buurt. Het bezoeken meer dan waard (ga eens lunchen bij Puur Elburg, echt super lekker!). Ook kampen is dichtbij, waar je 's avonds voldoende keus hebt in restaurants. Bezoek ook eens fruitplukkerij Verbeek. Je kunt hier je eigen fruit plukken. En ze hebben een mooie boerenwinkel. Erg leuk!

Gereisd Met partner in juli 2016

Vlees noch vis

Rinus
    8-6-2016

Wezep is een dorp aan de noordrand van de Veluwe, het dorp heeft veel voorzieningen maar toch komt het niet echt bruisend over, eerder wat saai en gewoontjes, historische bezienswaardigheden zijn er nauwelijks. Toch is het dorp een goede uitvalsbasis voor tochten in de prachtige omgeving waar men naar hartenlust kan fietsen en wandelen door de fraaie natuur. Nabij het dorp liggen enkele landgoederen waarvan er enkele voor het publiek zijn opengesteld om er te wandelen of te fietsen zoals b.v. landgoed IJsselvleidt dat een aardig huis met koetshuis en duiventil heeft.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie omgeving en een prettig winkelcentrum

Else Scherhorn
    14-5-2013

Wezep is goed bereikbaar met de auto en de trein en ligt toch rustig bij het bos en de hei. Zwolle is vlakbij. Mooie fietsomgeving. Winkelcentrum is levendig en voorziet in alle dagelijkse boodschappen.

Gereisd Alleenreizend in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Wezep scoort een 8,3 uit 10, op basis van 30 reviews