Bed and Breakfast Tout Pour Toi

7 reviews over Bed and Breakfast Tout Pour Toi in het Nederlands

waar voor je geld

Jolie Bakkum
8-7-2014

Geweldig ontvangst door de gastheer, lekker kopje koffie. De kamer is iets gedateerd maar zeker gezellig. Een fijne badkamer. Ontbijt was meer dan goed. Ik zou zeker weer hier willen verblijven.

Heel fijn dat onze hond mee kon.

Gastvrij onthaal en vorstelijk ontbijt

de morree
17-2-2013

Bij Tout Pour Tois werden wij zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen. De kamers zijn ruim met keurige en zeer functionele badkamer, zitje, tv, leesvoer en uitstekende bedden en hoofdkussens. Het ontbijt is zeer uitgebreid en biedt voor elk wat wils. Een plek om aan te bevelen. De omgeving heeft veel te bieden.

Mooie omgeving!

Patricia
17-6-2012

Vriendelijke en behulpzame gastheer, de kamer (boven) is ruim, wij hadden de kamer met de eigen badkamer. Ook al ligt het aan een doorgaande weg, geen overlast gehad van verkeer. Het ligt mooi landelijk. Ontbijt is prima! Komen hier zeker nog eens terug!

Een mooie locatie in een schitterende omgeving. Er is een grote tuin aanwezig. Ligt in een rustige buurt. Een zeer klantvriendelijke en behulpzame gastheer. De prijs kwaliteitverhouding is uitstekend. De kamer was schoon met voldoende linnengoed en prima bedden. Het uitgebreide ontbijt wordt in de huiskamer geserveerd. Kortom een prima adres!

Hier is wat mee

A. Notenboom
        9-12-2011

Dit is qua ligging een zeer romantisch plekje, in een mooie, landelijke omgeving, een prachtig stukje achterhoek.

Het ontbijt was simpelweg goed.

Echter klopte er hier iets niet, iedere ochtend werd de stroom uitgeschakeld door een aardlekschakelaar, de oorzaak hiervan was niet te vinden. Verder zat er in de kamer bij de verwarmingsradiator rechts achterin naast het bed een flinke vochtplek. De kamerdeur kon niet op slot, was krom, net als de badkamerdeur.

De handdoeken werden niet iedere dag vervangen, het badkamerraam sloot niet goed, de douche rook muffig omdat de verwarming niet werkte, verder een muffig huis.

Dit nooit meer !

Anoniem
        29-7-2011

Kamer was vuil , een dikke laag stof overal , vieze vlekken op de vloer en een vochtige muffe geur. B&B ligt aan een drukke baan , veel lawaai van auto's, eigenaar al om 4.30 wakker met veel lawaai ( deuren klemmen ), geen mogelijkheid om iets te drinken op de kamer.

een zeer goede b&b

johan vrek
        5-6-2011

vriendelijke ontvangst

goede gastheer

lekkere zelfgemaakte wijn

prijs/kwaliteit oke

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Tout Pour Toi in Westendorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Tout Pour Toi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Tout Pour Toi scoort een 7.67 uit 10 op basis van 7 reviews.