Camping Minicamping De Groenhoeve

Camping Minicamping De Groenhoeve

8 reviews over Camping Minicamping De Groenhoeve in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Een camping om nog eens terug te komen !

Gerda Nijland
19-5-2018

We hebben hier met veel plezier twee weken gekampeerd. Rustige en gezellige camping. Prima sanitair. Mooie omgeving om te fietsen.

Mooi plek

J.klimstra
30-7-2017

Je kunt zo de bossen in fietsen

prima verblijf voor 50+-ers

Aad en Agatha Keijzer
24-7-2017

grote standplaatsen; waterkraantjes en elektriciteit super dichtbij, schoon en voldoende sanitair met onbeperkt gebruik van (zeer) warm water voor douches én de afwas.

Een Geweldige plek

Jan en Sienie Mourik
22-5-2016

De Groenhoeve is een plek van rust zeer schoon sanitair , gratis Wifi en een Vriendelijke eigenaar mooi fiets gebied midden in de Kroondomeinen

Prachtige camping

Fam C Apeldoorn
13-7-2015

Een hele mooi camping in een prachtig wandel en fiets gebied .

Gezellige en zeer vriendelijke beheerder.

Top Camping

Sting1952
11-7-2015

Heel Schoon Sanitair , Goede Gastheer heel Vriendelijk ,geweldige ligging vlakbij Kroon Domeinen

Heerlijk rustige camping.

Benno Schiphorst
28-9-2013

Prachtig gelegen aan de rand van de Kroondomeinen. Mooi en schoon sanitair. Dicht bij fietsknooppunt. Vriendelijke beheerder. Wat wil je nog meer voor een heetlijke vakantie.

Rustiek

Pieter
1-6-2013

Mooi minicamping gelegen in landbouw-buitengebied van Wenum Wiesel.

Eigenaar-beheerder is uiters klantvriendelijk.

Naast sanitair, rijwieloverkapping en wifi, alleen maar rust te vinden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Groenhoeve in Wenum Wiesel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Groenhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Groenhoeve scoort een 8.95 uit 10 op basis van 9 reviews.