Tijdelijk €25 aanbetaling

Landgoed Oranjehorst

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landgoed Oranjehorst voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 11 reviews

6.9VoldoendeScore uit 11 reviews
  • 5.3Activiteiten
  • 7.4Onderkomen

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over Landgoed Oranjehorst

• 9Fam Verdonk31-08-2021

Heerlijk tot rust gekomen!!

Wij waren hier in augustus 2021 en waren blij met de locatie,heerlijk rustig en totaal geen last van buren of herrie of wat dan ook.Laten we eerlijk zijn,mensen klagen hier over verslechtering van de huisjes,maar dat het elk jaar een beetje achteruit gaat is logisch,wordt vanzelf weer een keer opgeknapt.Wij hadden een schoon huisje en alles werkte perfect. Zwembad was heerlijk om even af te koelen,en de tuin werd zeer goed onderhouden. Airco in elke kamer en de wifi was zeer snel. Ok een paar verbeterpunten,er was geen handdouche alleen een regendouche,beetje onhandig.De ligstoelen waren versleten,geen probleem had eigen stoelen bij.En de schuur kon niet op slot,hadden dure e-bikes bij.Ten slotte over de eigenaren,ik heb drie keer contact gehad met Diana en die was zeer hartelijk en beantwoorde graag mijn vragen. Ik kom graag nog een keer terug Diana!

• 7Activiteiten
  • 7Petra10-08-2021

Ongeinteresseerdheid personeel/management stuitend

Prima huis waar we 3 jaar geleden ook waren. Toen net nieuw. Na 3 jaar echter duidelijk al erg afgetakeld. Alleen alle lof voor onderhoud van de tuin. Verder zeer matig. Eigenaren lijken liefdeloos naar hun huizen ( slecht onderhoud, slijtage, matige schoonmaak)Maar wat ik het meest stuitend vind is de totale ongeinteresseerdheid van de eigenaren in hun gasten. Bij aankomst lang zoeken naar iemand in een paardenstal. Vervolgens geen enkel woord van welkom of ' goede reis gehad?'Bij vertrek idem dito.Geen vraag of de vakantie fijn was, en geen goede reis gewenst. In mijn ogen onbeschoft.

• 4Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 9Daphne10-08-2021

Lekker huisje in fijne rustige omgeving

Rustig kleinschalig vakantiepark, de nachten zijn heerlijk stil en overdag genoeg vertier in de omgeving. Op het park kunnen de kinderen lekker zwemmen en er is een groot speelveld. In de ochtend en in de middag het geluid van de paarden die binnen/buiten gebracht worden heeft ook zo zijn charme.

• 2B27-05-2021

Vieze tegenvaller

Het huisje was echt smerig! Er hadden blijkbaar honden in het huisje gezeten. Alles rook naar hond. De bank de gang, over dwarrelde honden haren rond. De douche/ badkamer was echt niet schoon, zo ook de keuken. De pannen zagen er niet uit. En de eigenaar….. die mag een cursus klantvriendelijkheid volgen. Wat een mopperkont! Op het filmpje/foto’s ziet het er prachtig uit. Maar het is in een paar jaar echt heel oud geworden. Jammer😢

• 2Activiteiten
    • 2Onderkomen
  • 8Gerrit van der Beek30-10-2018

Prima verblijf!

Kleinschalig park, maar met supermoderne huisjes met alles erop en eraan. Geschikt voor stellen en voor gezinnen met kinderen. Voldoende privacy en ook genieten van het zwembad, de sauna, de whirlpool en niet te vergeten de prachtige omgeving met genoeg mogelijkheden voor uitstapjes. Uitstekende prijs- kwaliteit verhouding. Kortom: een aanrader.

• 9Karin13-07-2018

Super verblijf

Prachtig luxe vakantiewoning Van alle gemakken voorzien. Wij zaten direct bij het zwembad en vonden het heerlijk Zeker aan te raden

• 1Activiteiten
  • 5A. Krijnen14-01-2018

Nooit meer

Het huis was fantastisch. Goed ingericht en gezellig alleen het was erg smerig. Niet schoongemaakt. De was van de vorige bewoners zat nog in de wasbox op de badkamer. De keuken zullen we maar niet benoemen. De hygiëne was dus 0. Erg jammer, vooral omdat de organisatie nergens op reageert!

• 2Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 9E de Jonge31-07-2017

Prachtig huis

We logeerden met hond Doedel in juli '17 in Oranjehorst. Het afwerkingsniveau van de huizen is van absoluut top niveau. Sanitair, bedden, inventaris en tuin ameubelement zijn van 4 sterren niveau. Ook de afmetingen van de tuin zijn riant. Het park zelf beschikt over een zwembad, whirlpool en sauna. Doordat er in de directe omgeving veel voorzieningen met paarden zijn moeten de gasten wel rekening houden met veel vliegen. Bezoekers met een allergie voor huisdieren kunnen beter een andere keuze maken. Wij hebben er in ieder geval een prettige en zeer ontspannen week doorgebracht.

• 9Rutger08-01-2017

Met gezin en honden wandelen en relaxen

Luxe, Spa, Aardige mansen

• 9Esther Stam27-09-2016

Wat een rust en comfort op het platteland

Zeer luxe, comfortabele en kleinschalige accommodatie (uit 2015 en selfcatering) voor 4 personen omgeven door mooi aangelegde privé en centrale tuinen met luxe tuinmeubilair en mogelijkheid paard/pony mee te nemen. Alle denkbare luxe is in het de halfvrijstaande villa aanwezig, b.v. inbouwkoffiezetapparaat, airco, wasmachine, oven , grote tv en uitgebreide en luxe inventaris. De regendouche is heerlijk en ook de boxsprings met luxe beddengoed slapen prima. Het centraal gelegen zwembad (indien nodig met overkapping/open tot 1 oktober) is heerlijk, en aangrenzend is een luxe whirlpool met sauna en sanitair. Het complex ligt tussen de landerijen en op 5 minuten fietsafstand van de gezellige plaats Vaassen met alle voorzieningen. Er is een fietspad door de landerijen naar Apeldoorn, circa 15 minuten fietsen. Jammer dat er geen horren zijn tegen de muggen en geen speelvoorzieningen buiten voor de kinderen. Ook jammer dat de boxspringbedden niet uit elkaar kunnen in de slaapkamer van de kinderen. Het complex is zeer eigentijds en degelijk gebouwd en luxe ingericht met een persoonlijke touch. Het voelt daarom niet als een standaard vakantiehuis maar als thuis, maar dan veel luxer.

Vakantiepark Landgoed Oranjehorst info

Camping-informatie