We hebben een aantal aanbieders voor Well voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Well voor je op een rij gezet:

Reviews over Well

• 9Vrolijke vakantieganger28-05-2012

GEWELDIG

Bestemming voor mensen die van de natuur houden en van lekker eten

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 8Bart04-07-2011

Klein maar nog altijd fijn

Ik ben afgelopen weekend wederom in Well geweest. Dit kleine dorpje aan de Maas bleek nu ook een mooi wandelgebied te hebben. Je kunt vanaf de dijk aan de Maas een mooi wandelpad kiezen die je tot aan de kribben van de Maas brengt. Je loopt hier tussen de koeien door =) Als je direct langs Slot Well een pad kiest kun je een wandeling maken en het slot, dat helaas slechts één keer per jaar ter bezichtiging open is' kun je dan ook van de achterkant bekijken. Hier staan veel fruitbomen en een vijver. Er blijkt ook een kunstatelier in Well te zijn. Aan de Maas blijk je hier ook bootjes te kunnen huren! Kortom er is voor zo'n klein dorpje toch nog wel veel te doen in Well!

• 9Omgeving

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 8Bart20-04-2011

piepklein dorp met mooi slot

Well is een piepklein dorpje gelegen aan de Maas. De Maas vormt hier de grens tussen Gelderland en N. Brabant. Aan de Wellsedijk is het prachtige Slot Well gelegen. Je kunt in dit gebied prachtig wandelen over de dijk langs de Maas.

Erg mooi.

• 7Sfeer in stad