Camping Landgoed Het Jagershuis

9 reviews over Camping Landgoed Het Jagershuis in het Nederlands

Rust en ( speel) ruimte!

Wim en Annalies Doodhagen
5-5-2015

Camping landgoed Het Jagershuis in Wehl is prachtig, en vooral heel rustig gelegen in het bos. Er zijn meerdere veldjes, waarvan een 2 tal met electriciteitsaansluiting en een uitstekende wifi! Het sanitair is keurig opgeknapt, en ziet er echt goed uit. Het gebruik van warme douches is inbegrepen bij de prijs! Er is overdekte zitgelegenheid met ook wifi, een slechtweer ruimte en een mooie barbecue voor algemeen gebruik. Een nieuwe was- en droogtrommel zijn prettig! De ontvangst door de nieuwe beheerders sinds een aantal jaren was vriendelijk en gastvrij. De camping is een hele fijne uitvalsbasis voor wandelen en fietsen.

Geweldig

Bommie
24-9-2014

Vuur, bos en ruimte. Gewoon fantastisch

Sanitair is goed, verder is alles basic maar dat is juist het mooie er aan, dicht bij wehl

Wij hebbne een top vakantie gehad

Mooie plek

Vera
12-8-2013

Leuke camping, zeer bosrijk. Het was zeer stil toen wij er waren! Jammer dat er in de gids staat dat er in ieder geval een laptop is en dat blijkt er dan niet te zijn.

Goede uitvalsbasis voor allerlei activiteiten.

Kamperen in het bos!

marieke moraal
31-5-2012

Camping voor natuurmensen: je staat op een veldje midden in het bos. Bij veld 1 is tussen de bomen een speeltuintje met duikelrekken, klimrek, glijbaan en schommels. Midden op het veld is een zandbak en een grote gezamelijke vuurplaats. De kinderen (2,6,7 jaar) hebben zich heerlijk vermaakt in de speeltuin en in het bos met hout zoeken, takken slepen, broodjes roosteren aan een stok etc. Ook prachtige GPSwandeling van 1 uur rond het landgoed gemaakt. Er zijn meerdere rondwandelingen met gekleurde bordjes aangegeven. Sanitair is superschoon. Er is ook een koelkast en vriezer voor koelelementen aanwezig. Behulpzame aardige beheerder. € 0,50 munten nodig voor douche en warm afwaswater. Met Hemelvaart en Pinksteren vol, rest van het seizoen minder druk hoorde ik. 15 min rijden en je bent bij Stroombroek: recreatieplas met strand en speeltuin en peuterbad: aanrader.

Fijne, rustgevende vakantieplek

Rik Paauw
29-5-2012

Een erg leuke camping. We zijn met een groep van 10 jongeren en 2 kinderen hier het hele hemelvaartweekend geweest, net als het jaar ervoor.

Ben je op zoek naar een goede natuurcamping dan is dit een van de betere. De camping is omgeven door bomen en je waant je in een dicht en oud bos.

Voor kinderen is er een leuke speelplaats met veel sociale controle. En er het stoken van een vuurtje op de daarvoor beschikbare plaats is erg leuk voor jong en oud.

En dan nog de complimenten voor de gezellige beheerder van het terrein. Erg aardige man!

Heerlijk Hemelvaartweekend met kampvuur!

Esther
5-6-2011

Nog net een plekje kunnen bemachtigen voor deze camping in het Hemelvaartsweekend, je moet wel lid zijn van Natuurkampeerterreinen anders mag je er niet kamperen (maar je kan ook bij de beheerder lid worden). Gelukkig had iemand afgebeld, dus mochten wij!

Prachtige ruime plek onder de bomen, midden in het bos. Elke avond een groot kampvuur, kinderen roosteren marshmellows, ouders kletsen en het houdt de muggen weg!

Net schoon sanitair, niets op aan te merken!

gezellig, vriendelijk, netjes

CAN
20-9-2010

fijne camping, geode beheerders. De basis (sanitair, plaatsen, electra ) helemaal prima in orde.

Camping voor rust en natuur.

Het landhuis en de bossen eromheen hebben een boeiende geschiedenis

2008

Gezellig!

Groepje van 6 meiden.
8-9-2008

Wij hebben met 6 meiden van ca. 13 jaar op landgoed Het Jagershuis gestaan. Het was heel gezellig! Mooi Sanitair, en de mensen daar waren heel vriendelijk.

2006

deze rustige en schone camping is te vinden in de achterhoek. het sanitair word elke dag schoon gemaakt door de beheerder en zijn vrouw.(menig camping kan een voorbeeld nemen, zo schoon) De omgeving nodigt uit om te wandelen, fietsen of om met je auto de omgeving of zelfs over de duitse grens te gaan. Bij vochtig weer kan ( met toestemming van de beheerder) een kampvuur gemaakt worden. Deze kindvriendelijke camping kan je alleen betreden als je lid bent van stichting natuurcampeerterreinen, maar je kan deze ook aanschaffen bij de beheerder, of als deze op zijn bij de anwb in doetinchem.

kortom een aanrader deze camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed Het Jagershuis in Wehl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed Het Jagershuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.