Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.2Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over Warnsveld

• 6Judith13-08-2016

Prima camping.....

Op onze fietsvakantie kwamen we een nacht op deze camping terecht. Mooie ruime plekken en schoon sanitair gebouw. Helaas kon je de warmte van de douche niet zelf regelen, waardoor de douche voor mij te koud was, voor manlief en kinderen was de temperatuur prima. Camping ligt mooi. Jammer genoeg waren er geen speeltoestellen voor de kinderen, dit zou de camping aantrekkelijker maken, voor jonge gezinnen. We werden prima ontvangen en konden ook eerder vertrekken voordat de receptie open was (we moesten namelijk nog afrekenen)

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8Dick22-05-2016

Heerlijk rustige camping

Wij komen vaak met ons gezin op de camping staan in onze caravan. Het is een geweldige camping waar je helemaal tot rust kunt komen.

Het enige is dat er familie op de seizoensplaatsen staat die de boel verziekt door continu achter iedereen aan te rennen om te zegen dat ze zachtjes moeten rijden. Dit terwijl er niemand te hard rijdt, schijnbaar is de zoon politieagent en kan zijn werk niet thuis laten.

Ook hebben ze een hond die op andere mensen hun terrein wordt uitgelaten en uitgebreid zijn behoefte doet op het terras.

Dan zijn er de kinderen die het normaal vinden in andermans tuin te spelen met de spullen van andere mensen als die even niet aanwezig zijn.

De campingbeheerder doet net alsof zijn neus bloed en negeert het probleem helaas.

Wij denken er serieus over om een andere camping te zoeken. Dan nog een tip voor mensen die een vaste plek zouden willen, zorg dat je uit de eerste straat met seizoensplekken blijft!!!!!

• 10Eetgelegenheden
  • 10Ton03-05-2015

Geweldig

De camping voor jong en oud. Midden in de mooie natuur en elke keer opnieuw is het genieten van de vogels en konijnen hier.

• 8Eetgelegenheden
  • 7zwerver1106-05-2014

Rustige familiecamping

Deze camping bestaat voor het overgrote deel uit gasten met een seizoenplaats, maar zijn ook nog plaatsen voor passanten. De plaatsen hebben allen stroom en water op redelijke afstand. Het toiletgebouw is nieuw en schoon. Douchen kan met muntjes (0.75 euro) en hiervoor kun je lang (genoeg) douchen. Minpuntje in het voor- en najaar is dat het toiletgebouw niet verwarmd is en de wasbakken geen warm water hebben. De kantine is in het voorjaar op zaterdagavond open. 1 x per week (zaterdag 1700-1830uur) is het frietkot open waar bijna iedereen gebruik van lijkt te maken. Het campingterrein ziet er goed verzorgt uit!

• 9Henk & Marijke30-08-2013

Heerlijke camping

Wij kamperen regelmatig met heel veel plezier op deze rustige en goed verzorgde camping. Waar je zo vanaf de camping de bossen in wandelt en waar vandaan je eindeloze fietstochten kan maken in de prachtige Achterhoek. Ruime plaatsen, gemoedelijke sfeer en sanitair dat waarschijnlijk schoner is dan thuis .Kom zelf maar kijken... maar graag niet allemaal tegelijk want dan is het gedaan met onze rust.

• 9Fam. van Dam25-08-2013

Geweldige camping !

Camping Warnsveld ligt in een bosrijke omgeving. Het is een sfeervolle knusse en kindvriendelijke camping in een bosrijke en rustige omgeving. Uitstekende toilet -en douche voorzieningen. Zeer aardige eigenaren, staan altijd voor je klaar. Er zijn zowel plekken voor tourcaravans en stacaravans en alles ziet er altijd piekfijn uit. Wij komen er heeeeeeel graag !!

• 8knoalsters28-07-2012

altijd leuk

Gezelligheid kent geen tijd mooie kleine rustige camping

• 7Eetgelegenheden
  • 9fam elshof08-04-2010

Leuke, gezellige camping

Super camping leuke beheerders Goed sanitair, altijd schoon!

Wij gaan er ieder jaar even langs om een patatje te eten.

• 8Eetgelegenheden
  • 8carolien Kreijkes19-08-2008

prima ontvangst en leuke gastheer

Wij kwamen na een teleurstelling op een andere camping met hemelvaart/pinksteren op deze camping terecht. wat een verademing. heel netjes en prima prijs/kwaliteitsverhouding.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8Helga Peter en de rest26-07-2006

Hele gezellige camping we komen er elk jaar weer terug al is het soms maar voor een weekend . Ze hebben altijd wel een plekje en aan de bar is het een gezellige boel.

Camping Warnsveld info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar