Camping Warnsveld

11 reviews over Camping Warnsveld in het Nederlands

Prima camping.....

Judith
13-8-2016

Op onze fietsvakantie kwamen we een nacht op deze camping terecht. Mooie ruime plekken en schoon sanitair gebouw. Helaas kon je de warmte van de douche niet zelf regelen, waardoor de douche voor mij te koud was, voor manlief en kinderen was de temperatuur prima. Camping ligt mooi. Jammer genoeg waren er geen speeltoestellen voor de kinderen, dit zou de camping aantrekkelijker maken, voor jonge gezinnen. We werden prima ontvangen en konden ook eerder vertrekken voordat de receptie open was (we moesten namelijk nog afrekenen)

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk rustige camping

Dick
22-5-2016

Wij komen vaak met ons gezin op de camping staan in onze caravan. Het is een geweldige camping waar je helemaal tot rust kunt komen.

Het enige is dat er familie op de seizoensplaatsen staat die de boel verziekt door continu achter iedereen aan te rennen om te zegen dat ze zachtjes moeten rijden. Dit terwijl er niemand te hard rijdt, schijnbaar is de zoon politieagent en kan zijn werk niet thuis laten.

Ook hebben ze een hond die op andere mensen hun terrein wordt uitgelaten en uitgebreid zijn behoefte doet op het terras.

Dan zijn er de kinderen die het normaal vinden in andermans tuin te spelen met de spullen van andere mensen als die even niet aanwezig zijn.

De campingbeheerder doet net alsof zijn neus bloed en negeert het probleem helaas.

Wij denken er serieus over om een andere camping te zoeken. Dan nog een tip voor mensen die een vaste plek zouden willen, zorg dat je uit de eerste straat met seizoensplekken blijft!!!!!

Gereisd Met partner in januari 2016

Geweldig

Ton
3-5-2015

De camping voor jong en oud. Midden in de mooie natuur en elke keer opnieuw is het genieten van de vogels en konijnen hier.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustige familiecamping

zwerver11
6-5-2014

Deze camping bestaat voor het overgrote deel uit gasten met een seizoenplaats, maar zijn ook nog plaatsen voor passanten. De plaatsen hebben allen stroom en water op redelijke afstand. Het toiletgebouw is nieuw en schoon. Douchen kan met muntjes (0.75 euro) en hiervoor kun je lang (genoeg) douchen. Minpuntje in het voor- en najaar is dat het toiletgebouw niet verwarmd is en de wasbakken geen warm water hebben. De kantine is in het voorjaar op zaterdagavond open. 1 x per week (zaterdag 1700-1830uur) is het frietkot open waar bijna iedereen gebruik van lijkt te maken. Het campingterrein ziet er goed verzorgt uit!

Gereisd Met partner in mei 2014

Heerlijke camping

Henk & Marijke
30-8-2013

Wij kamperen regelmatig met heel veel plezier op deze rustige en goed verzorgde camping. Waar je zo vanaf de camping de bossen in wandelt en waar vandaan je eindeloze fietstochten kan maken in de prachtige Achterhoek. Ruime plaatsen, gemoedelijke sfeer en sanitair dat waarschijnlijk schoner is dan thuis .Kom zelf maar kijken... maar graag niet allemaal tegelijk want dan is het gedaan met onze rust.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige camping !

Fam. van Dam
25-8-2013

Camping Warnsveld ligt in een bosrijke omgeving. Het is een sfeervolle knusse en kindvriendelijke camping in een bosrijke en rustige omgeving. Uitstekende toilet -en douche voorzieningen. Zeer aardige eigenaren, staan altijd voor je klaar. Er zijn zowel plekken voor tourcaravans en stacaravans en alles ziet er altijd piekfijn uit. Wij komen er heeeeeeel graag !!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2013

altijd leuk

knoalsters
28-7-2012

Gezelligheid kent geen tijd mooie kleine rustige camping

Gereisd Met partner in mei 2012

Leuke, gezellige camping

fam elshof
8-4-2010

Super camping leuke beheerders Goed sanitair, altijd schoon!

Wij gaan er ieder jaar even langs om een patatje te eten.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009
2008

prima ontvangst en leuke gastheer

carolien Kreijkes
19-8-2008

Wij kwamen na een teleurstelling op een andere camping met hemelvaart/pinksteren op deze camping terecht. wat een verademing. heel netjes en prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Gereisd Met vrienden in augustus 2008
2006

Hele gezellige camping we komen er elk jaar weer terug al

Helga Peter en de rest
26-7-2006

Hele gezellige camping we komen er elk jaar weer terug al is het soms maar voor een weekend . Ze hebben altijd wel een plekje en aan de bar is het een gezellige boel.

Gereisd Anders in Wed Jul 26 2006 15:44:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Warnsveld in Warnsveld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Warnsveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.