Bed & Breakfast Rezonans

NederlandGelderlandWarnsveld

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Rezonans voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 13 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 13 reviews

Bed & Breakfast info

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

13 Reviews over Rezonans

• 5Marjoke09-09-2017

nooit meer, de prijs/kwaliteit klopt niet

Gedateerd, slecht sanitair, knullig geinstalleerd, viezig.... Mooie ligging.

• 9Laurence13-07-2017

Prachtige, rustige plek

Het verblijf was relaxed, gezellig, huiselijk, lekker. Het weer was prima waardoor het goed toeven was in de grote tuin. Verschillende zitjes, zodat je telkens van een ander uitzicht kan genieten. Mooie wandel- en fietsomgeving. Fietsen zijn te huur.

• 10Jareth Jansen26-02-2016

Bijzondere lokatie met veel rust en ruimte

Dit is echt een fantastische plek om te zijn! Zo lekker heerlijk rustig. De gastvrouw is ontzettend vriendelijk en zorgzaam. Het eten wordt geheel biologisch bereid. Echt alles wat daaruit te voorschijn wordt getoverd is heerlijk. Je zult daarnaast een nachtrust beleven die je in geen ander accommodatie meemaakt. Ik heb daar als een roos geslapen. Het Internet is wat aan de trage kant, maar sufficiënt genoeg voor even je mail of Facebook te checken. Ga er vooral op uit en bezoek Lochem, het kleine dorpje verderop met zn gezellige dorpskern. Ook de bossen rondom het landgoed zijn goed te vertoeven voor mooie wandelingen. Kortom: als je kunt kiezen tussen een hotel of deze accommodatie, kies dan voor het echte leven van dichtbij en ga hier naartoe. Het zal de moeite waard zijn! Kleine note aan Ans "Bedankt voor de mooie tijd, ik heb dankzij uw goede zorgen perfect kunnen presteren en heb een nieuw inzicht gekregen waaruit ik veel kan leren"

• 9Inge Blom22-05-2013

Een geweldige plek midden in de natuur

Als je toe bent aan rust en natuur met wat extra's moet je hier zeker naar toe. Het appartement heeft een geweldig uitzicht op de bosrand en de weilanden. De gastvrouw is heel bijzonder en biedt vele behandelingen aan op het gebied van wellness en creatieve workshops. Een absolute aanrader!!

• 10conny van eeuwijk01-10-2012

SUPER verblijf, SUPER locatie, SUPER ligging

Wat heb ik hier een top tijd gehad. Een midweekje Rezonans heeft mij het gevoel gegeven dat ik drie weken vakantie heb gehad . Rezonans ligt midden in het groen. Ik heb er dan ook uren gewandeld. Verder heb ik een aantal sessies van Ans( de ontzettende lieve gastvrouw) gehad. Deze waren zo bijzonder en hebben me veel inzichten over mezelf gegeven, heel waardevol. Ook heb ik er heerlijk gegeten, iedere dag vers gekookt ook door de gastvrouw. Wat ook bijzonder is aan Rezonans is dat het een spiritueel en vakantiecentrum is, waardoor er een diversiteit aan mensen overnacht. Bij Rezonans ervaar je zo'n serene rust. De tuin is zo'n fijne plek overal vind je er zitjes waar je rust ervaart. Voor mij is het duidelijk zo gauw ik kan ga ik weer terug naar Rezonans voor de rust en de bijzondere sessies/ consulten en de warmte van de gastvrouw. Een echte aanrader voor iedereen die van warmte, rust, lekker eten en van zichzelf houdt, anders helpt Ans je hiermee wel op weg.

• 9Fam Nicolai07-08-2011

Schitterende plek met mooie acommodatie

Wij hebben op Rezonans een heerlijk ontspannende midweek gehad. Genoten van de oude boerderij met mooie tuin, hoge ruisende bomen en veel vogels
    Alles was goed verzorgd met behoud van natuurlijk karakter. Veel gewandeld en gefietst (bossen op 100 m). De gastvrije en persoonlijke benadering van gastvouw Ans en medewerkers is ons echter het meest bijgebleven. Fa. Nicolai.

• 8Annemarie03-08-2011

Prima plek om te verbijven

Ik heb een aantal maanden wekelijks mijn verblijf gehad in Rezonans vanwege een werkopdracht elders in de omgeving. Het is een fantastisch plek! De eigenares heeft me altijd hartelijk ontvangen en was zeer klantgericht. Zeer aan te bevelen voor wie een plek zoekt met een laag stess-gehalte, vriendelijke omgeving en een mooie natuur. Annemarie

• 9w buijs03-08-2011

Heerlijke plek om te ontspannen

Sinds april dit jaar kom ik regelmatig naar Rezonans om weer even bij te komen van het dagelijkse leven. Elke keer weer weet de gastvrouw me te verassen met heerlijke biologische maaltijden waarvan ik proeven kan dat ze met veel zorg zijn bereid. Het contact met de gastvrouw is altijd erg ontspannen en persoonlijk.

• 10Geke en René03-08-2011

Fantastische plek

Wij huurden het appartement voor 7 dagen. De heerlijke rust heeft ons enorm goed gedaan!! Ans heeft ons fantastisch geholpen wanneer wij vragen hadden over wandeltochten en fietsroutes de omgeving. Tevens hebben wij de Reconnection mogen ontvangen via Ans. De begeleiding daarna was erg treffend. Wij zijn van plan om nog vaker bij Ans te logeren in het appartement of een kamer van de B & B

Lieve groet, Geke en René

• 9Els01-08-2011

Een prachtige, bijzondere plek

Wat bedoeld was als een weekendje lekker tot rust komen in de natuur werd uiteindelijk een hele week. De boerderij staat op een prachtige plek, midden in de weilanden en bossen. De eigenaresse is een hele bijzondere vrouw, zeer gastvrij en warm, met een enorme dosis mensenkennis. Ik heb extra nachten bijgeboekt omdat ik die bijzondere omgeving niet wilde verlaten. Ik heb een aantal consulten gevolgd bij Ans die mij veel inzicht in mezelf hebben gegeven. Een aanrader voor iedereen die even uit het drukke leven wil stappen om op een hele bijzondere, energierijke plek tot zichzelf te komen (zonder geitenwollensokkerigheid, maar juist heel erg down to earth).

Bed & Breakfast Rezonans info

Building information