Vakantiepark ECR Groot Stokkert

Vakantiepark ECR Groot Stokkert
8,1

• Onderkomen7,9
  • Activiteiten6,9

We hebben een aantal aanbieders voor ECR Groot Stokkert voor je op een rij gezet:

41 reviews over Vakantiepark ECR Groot Stokkert in het Nederlands

Vakantie met plezier!

wilma bondzio-hupkens
13-7-2013
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Het is een fantastisch ressort. Het is volledig aangepast voor gehandicapten. Het ligt in een prachtige omgeving met veel mogelijkheden.

Het restaurant en Grand Café zijn ook zeker een bezoek waard.

Als er problemen zijn, doet men zijn uiterste best om deze naar tevredenheid op te lossen. In de prachtige bungalows heeft men alle vrijheid en rust.

Superleuke vakantie!

Dirk Vissers
12-7-2013
  • Onderkomen9

De ligging van het park was heerlijk. Mooi te midden van de bossen. De bungalows waren voorzien van alle gemakken. Ikzelf ben beperkt en kon me prima redden. Ook het zwembad was goed. Zelden heb ik echt lekker gegeten. Het eten in het Grand Cafe was voortreffelijk.

De gastvrijheid van de medewerkers was uitstekend. Ook de sanitaire voorzieningen waren erg netjes onderhouden.

Mooie plek, maar wel gedateerd.

RM
26-4-2013
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Prima accommodatie als je een lichamelijke beperking hebt. Is ook van origine een zorghotel van reumafonds. Alles rolstoel toegankelijk, ook paden in bos. Rondom hotel staan diverse appartementen en bungalows. Is wel allemaal erg gedateerd. Wil Groot Stokkert met de tijd mee gaan en (nieuwe, jongere) klanten trekken dan moeten ze echt gaan moderniseren ! Grootste deel van de gasten zijn nu mensen op hoge leeftijd. Een nieuw verfje zal de boel al aanzienlijk opfleuren. De ligging is prachtig in de natuur, het personeel is altijd behulpzaam en vriendelijk. Prijs / kwaliteitsverhouding is beetje scheef gezien gedateerde accommodaties. Niet echt 4 sterren waardig. Het eten in het grand café is goed. Het diner buffet zou wat meer gevarieerd mogen zijn.

Direct boeken

Mooie ligging, appartement behoeven renovatie

N. Ploeger
13-12-2012
  • Onderkomen5

Voor wat betreft de appartementen, deze zijn dringend toe aan renovatie. Groot Stokkert wordt een viersterrenaccomodatie genoemd, maar dit geldt zeker niet voor de appartementen. Een gedateerde inrichting, vooral de bijna vooroorlogse bedden zijn dringend aan vervanging toe. In sommige appartementen zijn er nieuwe geplaatst, maar in welke weet je niet als je boekt. Ook het lakenpakket was erg armoedig, totaal versleten met scheuren. Zelfs in het laagseizoen is de prijs/kwaliteitverhouding niet in evenwicht. Voor hetzelfde geld kan je wel wat beters vinden. Zo prijst Groot Stokkert zichzelf wel uit de markt. De medewerkers zijn erg aardig en behulpzaam. In het restaurant is het gezellig, ook staan worden er lekkere menu's op de kaart en de ligging in het bos is prachtig.

Top Zorg hotel

Atty Schoute
18-6-2011
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

een ideaal oord om als reuma patient te verblijven

alles is aangepast ook kan je er gord revalideren

Tevredenhiedsbetuiging!!!!!!!!!!!

M.M.J.Blank-Messbauer
4-4-2010
  • Onderkomen9

Wij zijn in 2009 meerdere malen in GR.ST.Arpshofje, geweest. Zoals altijd waren de dames van de receptie zeer correct, behulpzaam en in voor advies e.d. Jammer genoeg ging het reserveren voor 2010 niet zo vlot.Volgend jaar beter. Het viel elke keer weer op, dat ons app. zeer helder en proper was. Een compliment voor de dames. In het Gr. Cafe is uw personeel eveneens op een door ons zeer gewaardeerde wijze bezig. Het werk van de keuken ziet er op tafel zeer verzorgd uit en wat nog belangrijker is, het smaakt ook goed. Wij komen zo vaak naar Gr. St. omdat woning, boswandeling,zwemmen, grandcafe en recreatieruimte voor ons grote trekpleisters zijn. Het is een soort verslaving. Een speciale dank aan de dames van de recreatie. De wijze waarop zij omgaan met de dames en heren van de Dagopvang is boven alle lof veheven en dwingt recept af.Ondanks dat, hebben zij ook nog nog veel aandacht voor ons, en leren wij veel, schilderen, steenbewerken enz. Wij kom,en een antal malen. M.v.g. M.Blank

Geweldig vakantieverblijf .

Anne-Marie Maatjes
9-3-2010
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

ECR Groot Stokkert is een geweldig vakantieverblijf, vooral voor mensen met een aandoening of beperking Zij kunnen vaak anders nergens meer naar toe.

Hier is dag en nacht verzorging en verpleging aanwezig. Het eten is er heerlijk, een prachtige omgeving met verharde rolstoel- en fietspaden Er wordt veel georganiseerd. Een heerlijk warm zwembad en er is een sauna,

biblitheek, spellenhoek, (pool)biljarten enz. enz.

Er is in heel Europa niet zo'n prachtig vakantiecentrum.

Fantastische plek voor gehandicapten.

Gert Corporaal
3-4-2009
  • Onderkomen8

Alles heel goed aangepast, zowel binnen al buiten. Ligging is op de Veluwe dus lekker in het bos. Eten in het restaurant is goed. Wij hadden een aangepaste bungalow; over de kamers in ht hotel kan ik niets zeggen.

2008
  • Onderkomen7

ik was er begin november en wat opvalt js veel mensen boven de 60 .

De benauwde warmte komt je bij de ingang tegemoet, de oudere mensen houden mischien van 25 graden maar ik 55ér niet.De lunch is zeer goed en uitgebreid,ik at in het restaurant, ook goed en lekker, wel duurder dan in de eetzaal.

Voor de ene PC met internet moet je betalen.

Er is veel te doen, maar in de winter is het mij te saai, te ver van de bewoonde wereld als je geen auto hebt en single bent.

Is wel een aanrader als je zorg nodig hebt en in een rolstoel zit.

De kamers zijn niet groot, en ongezellig maar wel schoon,de gehorigheid viel me wel op als de buurman de Tv luid aan heeft staan.

Als je donateur bent van de stichting die Groot Stokkert beheert krijg je 20 % korting , evenals je lid bent van de Reuma of Fybromyalgie vereniging.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark ECR Groot Stokkert in Wapenveld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark ECR Groot Stokkert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.