Vakantiepark ECR Groot Stokkert

Vakantiepark ECR Groot Stokkert
8,1

• Onderkomen7,9
  • Activiteiten6,9

We hebben een aantal aanbieders voor ECR Groot Stokkert voor je op een rij gezet:

41 reviews over Vakantiepark ECR Groot Stokkert in het Nederlands

prachtige omgeving, prima hotel

Leen Reijmerink
24-2-2018
  • Onderkomen9

Ruime en schone kamers, prima bedden, goed verzorgd ontbijt en diner, behulpzaam en vriendelijk personeel, heerlijk verwarmd zwembad. Hele mooie omgeving en centraal gelegen om uitstapjes te doen.

een echte aanrader.

Even er tussen uit

Toos van Sundert
25-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

ECR Groot Stokkert is ideaal om evem bij te komen als je van wandelen houdt of fietsen en daarna nog ontspannen in het extra warme zwembad.

Geboekt via touroperator

slecht onderkomen
14-6-2017
  • Onderkomen1

Kleine hoekkamer slechte stoeltjes uitzicht op afleveringen po stoelen e.d miste ook een nachtkastje was ook zelfs geen plaats voor wel vriendelijke personeel die zei omdat er geboekt was via touroperator! jammer niet voor herhaling vatbaar

• Activiteiten9
    • Onderkomen9

Het is een zorghotel,maar zeker ook voor mobiele mensen een prettig verblijf

Ontspannen met de kinderen in de natuur

Elisabeth
    7-5-2017
    • Activiteiten8
    • Onderkomen10

Je kunt hier fantastisch wandelen, met kinderen en hond. Er is een gezellig overzichtelijk binnen zwembad.

Het is een patk om echt to rust te komen. De bungalows zijn ruim en het park isruim opgezet. Supervriendelijke medewerkers en heerlijk eten tegen schappelijke prijzen.

We komen zeker nog eens terug!

een geweldig verblijf

Leen Reijmerink
    29-4-2017
    • Onderkomen10

Wij gaan nu voor het vierde jaar naar Grootstokkert en dat doe je niet als het niet o.k. is

Prachtige ligging, geweldig personeel, prima bedden, schone kamer en een goed verzorgd ontbijt en diner.

Als mogelijk komen wij hier regelmatig met plezier naar toe. voor ons een dikke10

Uitstekend, kom regelmatig terug.Vriendelijk Goed.

Jeanette Bogaard
    15-3-2017
    • Activiteiten8
    • Onderkomen9

Vriendelijke receptie medewerkers, Uitstekende en vriendelijke bediening in het Crand Cafe.

Heerlijk warm zwembad.

Rustig in het apartement schoon . Kom hier regelmatig voor terug.

Boshotel

A Schoute Bakker
    1-3-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen8

Vriendelijke mensen fijne kamers vooral geschikt voor mindervalide een zgn zorghotel

Oude reviews (archief)

alles was echt goed

B van Reenen
    8-12-2016
    • Onderkomen8

Het eten en de bedden waren prima.

Ken de doelgroep alvorens te boeken...

Anthony
    20-11-2016
    • Onderkomen8

Bij wijze van verrassing geboekt voor de dertigste verjaardag van mijn partner, maar volledig gemist dat de doelgroep van het hotel de gemiddelde leeftijd van 60 jaar met gemak overschrijft. Ondanks het feit dat dit uiteraard volledig aan mij valt te wijten, heeft het hotel begrip getoond en ons van de standaardkamer verhuisd naar een appartement. Zo hebben ze van wat een echt rampzalig weekend had kunnen worden toch een geslaagd weekend kunnen maken. Niets dan lof dus voor de meer dan uitstekende service die ze ons hebben kunnen bieden!

Verder een mooie omgeving, waar het heerlijk rustig wandelen is. Ook was het appartement ruim opgezet en volledig toegespitst op minder validen. Het enige echte minpunt was helaas het diner; de soep was ongelooflijk zout, de rest van de maaltijd redelijk smakeloos. Desondanks zou ik het absoluut durven aanraden aan mensen die binnen de doelgroep vallen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark ECR Groot Stokkert in Wapenveld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark ECR Groot Stokkert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark ECR Groot Stokkert scoort een 8.05 uit 10 op basis van 41 reviews.