Wapenveld

We hebben een aantal aanbieders voor Wapenveld voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Wapenveld voor je op een rij gezet:

Reviews over Wapenveld

Leuk dorpje in prachtige natuur

Joke Bloksma,
    30-9-2015

Wapenveld is een klein dorpje waar voldoende winkels zijn voor de eerste levensbehoeften. Gelegen in de Noord-Veluwe is het er heerlijk vertoeven. Mooie hanzesteden als Hattem en Zwolle liggen om de hoek.

Wapenveld kent een mooi restaurant waar je gezellig en heerlijk kunt eten.

Gereisd anders in september 2015

De sfeer van Wapenveld

wilma bondzio-hupkens,
    13-7-2013

Ik kom voornamelijk in Wapenveld voor de boodschappen. Maar het dorp straalt zo'n prettige sfeer uit. Dat komt volgens mij ook door de mensen die er wonen. Ze zijn bijzonder vriendelijk.

Verder ligt de plaats erg prachtig in bosrijke omgeving en aan het water

Gereisd met partner in juni 2013

Weinig opwindend dorp

Rinus,
    10-7-2013

Wapenveld zal bij de toerist die het dorp bezoekt weinig opwinding veroorzaken, er zijn aardig wat voorzieningen, dat wel, maar het ziet er allemaal nogal saai uit, ook de entree tot het dorp is niet echt fraai door de her en der in de bossen gebouwde bedrijven.

Wapenveld heeft echter wel een mooie omgeving, aan de westkant van dit geïndustrialiseerde dorp ligt de Veluwe en aan de oostkant het weidse polderland langs de IJssel, het gebied is dan ook heel mooi om er fietstochten te maken.

Ook wat betreft historische cultuurmonumenten is Wapenveld slecht bedeeld, de fraaie korenmolen De Vlijt gebouwd in 1879 moet de eer redden.

Gereisd met partner in juli 2013

Leuke plaats, fantastische omgeving!

E. Voerman,
    8-1-2010

Wapenveld is een klein dorp met alleen de hoognodige winkels. Qua restaurants en bars zul je naar de naastgelegen plaatsen Hattem of Heerde moeten.

Omgeving is prachtig. Aan de ene kant het Zwolse Bos waar je uren kan lopen en aan de andere kant de IJssel.

Zeer zeker een aanrader om eens naar Wapenveld te komen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

campinp/bungolowpark Pilipsberg,Piraten festijn

Michael & Susanne,
    14-10-2009

We waren daar voor het Mega Piratenfestijn wat daar ieder jaar wordt gehouden.

We hebben er maar gelijk een lang weekend van gemaakt.

We hadden een huisje gehuurd op een kleine camping/bungalowpark.

De bungalow was eenvoudig maar smaakvol ingericht.

Het lag in een mooie bosrijke omgeving.

Gereisd met vrienden in augustus 2009
Wapenveld scoort een 7,6 uit 10, op basis van 17 reviews