Sorteren

Reviews over Wapenveld

prachtige omgeving, prima hotel

Leen Reijmerink
    24-2-2018

Ruime en schone kamers, prima bedden, goed verzorgd ontbijt en diner, behulpzaam en vriendelijk personeel, heerlijk verwarmd zwembad. Hele mooie omgeving en centraal gelegen om uitstapjes te doen.

een echte aanrader.

Even er tussen uit

Toos van Sundert
    25-8-2017

ECR Groot Stokkert is ideaal om evem bij te komen als je van wandelen houdt of fietsen en daarna nog ontspannen in het extra warme zwembad.

Prettig verblijf,prima gelegen,lieve bediening

Nel
    29-5-2017

Het is een zorghotel,maar zeker ook voor mobiele mensen een prettig verblijf

Ontspannen met de kinderen in de natuur

Elisabeth
    7-5-2017

Je kunt hier fantastisch wandelen, met kinderen en hond. Er is een gezellig overzichtelijk binnen zwembad.

Het is een patk om echt to rust te komen. De bungalows zijn ruim en het park isruim opgezet. Supervriendelijke medewerkers en heerlijk eten tegen schappelijke prijzen.

We komen zeker nog eens terug!

een geweldig verblijf

Leen Reijmerink
    29-4-2017

Wij gaan nu voor het vierde jaar naar Grootstokkert en dat doe je niet als het niet o.k. is

Prachtige ligging, geweldig personeel, prima bedden, schone kamer en een goed verzorgd ontbijt en diner.

Als mogelijk komen wij hier regelmatig met plezier naar toe. voor ons een dikke10

Wapenveld scoort een 7,6 uit 10, op basis van 17 reviews