Hotel Nol in 't Bosch

Laatste review

Nooit meer

Astrid Kroes,
22-9-2018

Het eten smaakte prima, de rest was een aanfluiting. De kamer was vies, gedateerd en ook nog eens geen warm water.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Parkeren mogelijk

69 reviews over Hotel Nol in 't Bosch in het Nederlands

Nooit meer

Astrid Kroes,
22-9-2018

Nodig toe aan vernieuwing!

fam N,
17-9-2018

Mooie omgeving ! Hotel was gedateerd meer schoon. Kamer keek uit op oude daken, was niet gezellig ingericht. Gelukkig was het mooi weer. Wel ging er van alles mis waar het personeel niet op in speelde. Half bakje koffie werd een nieuw beloofd kwam niet. Melding dat de chocolade op was in t apparaat werd afgedaan met "sorry is bekend maar niets mee gedaan. Ontbijt op zondag werd niet voldoende aangevuld. Zelfs de kan water werd niet aangevuld. Personeel aan de receptie was goed maar bij het ontbijt niet vriendelijk Goedemorgen is het minste wat je verwacht. Het ergste was echter dat we 2 nachten er waren maar geen druppel warm water hebben gehad. Restitutie Ja......10 euro p.p voor 2 nachten

Receptioniste zal wel opdracht gehad hebben van de "BAAS"

Ga ook!!

evert van der sluis,
1-9-2018

Een intiem hotel, warm voelende koffiekamer, heerlijk in het bos gelegen, veel wandelmogelijkheden. Personeel heel behulpzaam. Wageningen heeft een prachtig beeldenmuseum en wat het extra bijzonder maakt: het museum plus arboretum is gratis toegankelijk vanwege het feit dat de eigenaar zijn verdiende geld aan de gemeenschap ten goede wil laten komen

HotelSpecials.nl

Geweldig, wij komen gauw weer die kant op.

Marlies van Bon,
30-6-2018

Nol in ‘t Bosch is een heerlijk familiehotel. Een beetje gedateerd, maar goed onderhouden. Zoals de naam doet vermoeden is het midden in een bosrijke omgeving.

Je kun hier heerlijk wandelen of fietsen. Het ligt mooi centraal gelegen om eventueel uitstapjes te maken. Wageningen, Arnhem, Ede. Een fietstocht langs de Nederrijn, je bent er zo.

En al ligt het hotel aan een doorgaande route, je ervaart de rust. ‘s Avonds vanaf je eigen balkon (in ons geval)of beneden vanaf je eigen terras genieten van de natuur. De zon zakt achter de bomen. Ondanks de toch erg aangename temperatuur (het was nogal erg warm) was het op de kamer heerlijk vertoeven.

Nog een fijne bijkomstigheid: de prijs. Het verblijf hier doet geen pijn in je portemonnee.

Hou je weer wat meer over om de spenderen bij het winkelen.

Helaas was onze kamer overboekt. Maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door het zeer vriendelijke en meedenkende personeel. Probleem werd opgelost en gecompenseerd zonder enige wanklank. Een tien voor deze positieve instelling.

Dit is eens ...maar nooit meer!

Kaat Vis,
11-6-2018

Het was een oude muffe boel. Dekbedden moeten nodig een sopje hebben. Ligging, erg veel auto's scheuren er voorbij. Het personeel was aardig. Ontbijt was sober, geen roerei, spek op, joghurt lauw. Oude dame die daar de leiding heeft is een echte dictator, voor het personeel.

Heel goed restaurant en goede bedden. Douchen in het bad. Voor mensen die wat moeilijk ter been zijn misschien lastig.

fantastisch omgeving

grinsven,
19-5-2017

persoonlijke benadering was top en een gezellig famillie hotel, minder puntje was dat het ontbijt nog niet klaar stond

4 sterren al lang niet meer

pms
1-12-2016

-Zachte bedden. En niet schoon genoeg.

-Ontbijt matig. (niet klaar op afgesproken tijd) Eieren waren er pas om 8 uur ipv 7uur.

-Diner was eenvoudig maar goed.

-Oud en koud binnen.

Er kunnen zeker wel 2 sterren af !!

van de kamer moet je het niet hebben.

janneke
29-10-2016

zachte bedden,kleine oudbollige douch,45 minuten op hoofdgerecht gewacht !!! Geen groenten,klein beetje stamppot toen vlees al op was!!! omgeving is prachtig,

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nol in 't Bosch in Wageningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nol in 't Bosch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.