Hotel De Wereld

26 reviews over Hotel De Wereld in het Nederlands

Op weg naar de top

Evert,
7-5-2018

Prachtige kamers, de service is al vanouds. De nieuwe eigenaren willen er graag iets moois van maken en dat voel je aan de sfeer.

Het was wederom een heel fijn verblijf

Ronald Siersma,
1-10-2017

We hebben heerlijk gegeten en hadden een mooie slaapkamer.

Het ontbijt was lekker en het personeel uitermate vriendelijk.

Wat kan je nog meer wensen ?

Bijna perfect

Martin
22-10-2016

Wij hadden het touroperator arrangement en waren er medio oktober 2016. Heel hartelijke ontvangst. Mooie, ruime kamer met grote badkamer, prima bedden.

Gegeten in restaurant O Mundo, dat wederom zijn Michelin ster meer dan waargemaakt heeft. Mooie gerechten, goed op smaak, heerlijke bijpassende wijnen en een perfecte bediening en uitleg over de gerechten en de wijnen. 's morgens een goed ontbijt

Voordeeluitjes.nl

Prachtig hotel met een rijke historie

Leonie van Oldenmark
25-10-2015

Hotel de Wereld weet hoe het moet om het de gasten naar de zin te maken!

Het was geweldig

Ronald Siersma
19-10-2015

Wij hadden een arrangement met avondeten en ontbijt en hebben genoten.

Het eten was heerlijk, het bijpassende wijn arrangement heel erg goed en het personeel uitermate vriendelijk en gastvrij. En een heerlijk ontbijt. Wat jammer dat we weer weg moesten.

Helga
15-8-2015

Arrangementt via Touroperator voor een driegangen menu incl. overnachting. Het eten en de bediening in het restaurant is geweldig. We konden naast het driegangen menu nog extra gangen bijnemen en dat hebben we ook gedaan inclusief bijpassende wijnen. Alles was zeer verzorgd en zeer goede uitleg over de gerechten en wijnen. Zeer kundig personeel en dit alles in een ongedwongen sfeer. De kamers zijn ook prima. Erg grote kamer en badkamer. Het was wel erg warm op de kamer omdat de ramen niet kunnen worden geopend. Er stonden wel twee waaiers voor wat verkoeling. De schoonmaak kon wel iets beter.De kamers zijn ook erg gehorig.

Ontbijt was ook goed.

Klasse!

John en Cisca
24-7-2015

5 Sterren .

Alles tot in de puntjes verzorgd. Zeer vriendelijk personeel, heerlijke bedden en het eten was zeer verrassend en smaakvol. Onze suite was zeer comfortabel.

We komen weer, zeker weten.

Geweldig

Ali en Henk
18-3-2015

Hier word je als gast verwend.

Wat een vriendelijk en leuk personeel.

Wat een verwennerij in het restaurant.

Wat een leuke ongedwongen sfeer.

Op het verblijf in De Wereld zullen we met plezier blijven terugkijken.

Heerlijk gegeten en geslapen

Ilse& richard
5-1-2015

arrangement geboekt via touroperator. Incl. 3 gangen menu in het aangesloten restaurant o mundo. Als verassing een gratis upgrade naar de suite gehad. Mooie kamer, heerlijk bad en fantastisch gegeten. Kamer is te boeken onder: Bevrijdingssuite.

ontbijt was niet in buffet vorm maar wordt geserveerd aan tafel. Erg leuk en lekker allemaal. Vriendelijk en netjes personeel en de labrador mocht ook mee.

Fantastisch hotel

vera.vandijk
9-9-2014

Mooi hotel in centrum van Wageningen, bijzondere plek om te verblijven gezien de historie! Mooie zeer ruime kamers, heerlijk bed, ruime badkamer.

Koffie/thee apparaat (Jura) op de kamer en rituals producten in de badkamer. Sfeervol ingericht. Restaurant O Mundo serveert heerlijk eten en heeft een zeer vriendelijke en correcte bediening.

Ontbijt was perfect!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Wereld in Wageningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Wereld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.