Kasteel Waardenburg

7.8Goed

Op vakantie geweest naar Kasteel Waardenburg?

• 7Rinus21-07-2014

Leuk middeleeuws kasteeltje

Kasteel Waardenburg is een leuk middeleeuws bouwwerk dat is gelegen even buiten het dorp dicht bij de dijk van de Waal, het word omgeven door een gracht en het bospark vormt tegenwoordig een geheel met dat van het naburige kasteel Neerijnen, men kan er heerlijk wandelen.

Gereisd met partner in juli 2014

• 8Henk Wamelink18-07-2009

In de jaren vijftig logeerde we in het kasteel als we vakantie hadden bij onze familie die daar toen woonde.Het kasteel is prachtig gerenoveerd.Jammer dat we niet op de zolder konden komen en dat er veel lintafzettingen waren.Onze opa was tuinman op kasteel Neerijnen vandaar onze interesse op dit gebied.Heel leuk om het weer eens te zien.

Gereisd met partner in juli 2009

• 9gert de kruijff21-11-2008

Kasteel Waardenburg wordt nu gerestaureerd. Daarna gaat het maar af en toe open voor publiek. Het is een kasteel met een mysterieuze uitstraling: De legende is dat Faust op het kasteel logeerde en een pact sloot met de duivel. Rondom Waardenburg ligt het bos van Neerijnen en de dijk en de uiterwaarden.. Prachtig! Jammer van die lelijke reclamemast!!! Foei gemeente Neerijnen!

Gereisd met familie in november 2008

• 7Robert09-09-2011

boeiend

Het is redelijk onbekend volgens mij maar de moeite waard om eens te bekijken.

Gereisd met partner in mei 2011