Camping De Lievelinge

• 7.3Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping De Lievelinge ligt aan een meer in Vuren. De sfeer is hier ongedwongen en je kunt zwemmen in het meer. ’s Avonds kom je bij in de hottub, maak je een rondje in de zweefmolen of rooster je samen marshmallows bij het kampvuur. Op de fiets ben je na 30 minuten in Leerdam waar je een schitterend glasmuseum hebt. Ook Gorinchem is dichtbij.

93 reviews over Camping De Lievelinge

• 2019
    5Anna01-09-2019

Prachtig , maar nooit meer!

Hele gave camping! Crea aangelegd, schoon sanitair, prima restaurant , mooie bloemen. Maar ik kom er nooit meer terug, ook al zit je op het meest rustige veld, nog steeds teveel lawaai door feestjes, campinggasten en de snelweg. Oh ja, honden zijn welkom, maar ook die blaffen gerust de hele nacht door. Veel leuke campinggasten, maar ook een hoop asociale figuren.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 4Bas25-08-2019

Enge bende...

Duur, vies, ongeorganiseerd, men wil een sfeer “ creëren” kijk ons is hippie en vrij zijn, maar als daar ratten in de keuken bijhoren haak ik af. Er is geen EHBO. En ten tijden dat er overal in Nederland zwemwater gesloten werd , was er in hun zwemmeer geen blauwalg volgens de eigenaar, wat op de site van staats bosbeheer stond was onzin? Morgens lagen er zakjes pillen en naalden bij het kampvuur,

• 2Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Miriam21-08-2019

Mooie camping, apart sfeertje

De tentplekken zijn niet erg mooi, weinig privacy en ze zijn vrij klein. De tentplekken aan het water zijn wel vrij rustig, maar zit je bij de spiegeltent dan zul je wat vaker geluidsoverlast hebben misschien. Een plek tussen de seizoensplekken zou ik mijden. De camping zelf is erg mooi, veel groen en prachtige tuinen. Heel mooi zwemmeer en als je dat te druk vindt ben je zo aan de overkant waar het een stuk rustiger is. Leuke horeca op de camping met lekker eten en lekkere muziek. Ons viel het enorm mee met lawaai. Rond 11 uur was het echt rustig. Er waren dan ook veel kleinere kinderen op de camping. De pubers die er waren waren irritant, maar daar zijn het pubers voor. Ik mis wel een supermarkt dichtbij, maar brood en broodjes kun je op de camping bestellen. Fietsverhuur is minimaal, kinderfietsen bijvoorbeeld heb ik niet gezien.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Bianca Beentjes31-07-2019

Relaxed

De mijne van 17 jaar wilde verder trekken, iets te veel jonge gezinnen. Maar als puppie had hij hier graag vertoefd👌

• 6Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Sylvia scheepers21-07-2019

Top vakantie! Voor herhaling vatbaar!!

Super leuke camping waar zeker geen 2de exemplaar van bestaat in Nederland. Wij hebben er 2 weken gestaan met 2 kids (3 en 7 jr) en zijn weinig van de camping af geweest. Er was namelijk genoeg te zien en te beleven, ook voor de ouders (en dus niet alleen voor de kids) heerlijk! Lekker met een drankje of hapje bij het kampvuur of aan het meer. Ze hebben er trouwens super heerlijke koffie!! En er hangt vooral een hele relaxte sfeer! Je bent echt even in een andere wereld. Kids vonden het er super! Leuke activiteiten van yoga tot insecten knutselen, madagaskarren race en een live optreden voor publiek. Je moet er niet komen als je om 22.00 uur rust wil. Maar vooral wel als je van gezelligheid houdt en graag andere mensen wil ontmoeten. Wij gaan er zeker nog een keertje terug. Het was voor ons een top vakantie!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 5Janneke18-07-2019

Niet doen met kinderen, partycamping in hippielook

De camping ziet er fantastisch uit en kan zo in een instagramfeed. Maar de mensen die er komen zijn ronduit aso: vrijheid blijheid is top maar niet als je geen rekening kunt houden met elkaar. We hebben steeds tot twee u wakker gelegen door de keiharde feesten en lamme andere gasten die aan het lallen waren met hun kinderen erbij. Ook nog flink onder de eikenprocessierups gezeten maar daar kan de camping niet zoveel aan doen. Ik zou dit alleen aanraden als je zelf wil feesten, niet als gezinscamping.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 3Fam. De Jong09-06-2019

Nooit meer

Geen oog dicht gedaan. De hele nacht door lawaai. Eerst van het terras van de centrale bar en daarna nog tot 6:30 uur van dronken buren. Het is erg vol, je staat echt hutje mutje. Meeste mensen komen met grote groepen. Publiek rookt veel, en een deel gedraagt zich asociaal. Geen aanrader voor jonge kinderen. Douche gaf amper water en veranderde voortdurend van temperatuur. Wc-papier was niet altijd aanwezig.

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 7Esther06-06-2019

Super. Komen ondanks de snelweg zeker terug

Waanzinnige camping. Onwijs gaaf gedaan. Heerlijk ook dat er geen onderscheidt is in de toilet gebouwen. Gewoon dames en heren door elkaar. En prachtige gebouwen.

De huurlingen staan prachtig aan t meer. Maar wat een herrie van de snelweg. Vreselijk. Zoooo jammer.

Op t camper gedeelte gelukkig veeel minder ( wij hadden twee huurlingen en een camper)

Vast bewoners zijn niet vies van een feestje en een pilletje.

Jammer voor de kids dat de zweefmolen niet ff aan ging.

Douches wel fris. T was erg rustig dus daar lag t niet aan.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Bas06-05-2019

Super vakantie!

Een fantastische camping voor jong en oud. De sfeer is super en de omgeving is mooi. Kortom zeer geslaagd.

Gereisd met partner in april 2019

• 6Dominique Piedfort19-04-2019

Afknapper

Bijzondere camping die de sfeer van Woodstock laat herleven. Helaas werd onze vakantie een afknapper. Slapen in de safaritent was, zelfs voor de kinderen, haast onmogelijk door het geraas van het verkeer op de nabije snelweg, inclusief een goederenspoor. Ik moet er wel bij zeggen dat de directie ons voor twee nachten heeft vergoed nadat we vroegtijdig vertrokken. Ook jammer dat de camping was ingesteld op de paasvakantie van Nederland. Restaurant bleef dicht op weekdagen en geen activiteiten voor de kinderen. Wel fijn dat de zweefmolen toch speciaal openging. Nog eens: over de camping en het personeel geen klachten, maar de ligging is een pijnpunt.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

2 tips over Camping De Lievelinge

• bart de keulenaar, 27-04-2012 Rapporteren

Ze zijn het restaurantje aan het opknappen en deze gaat over 2 weken open met een geweldige kaart voor jong en oud.

• Familie S, 31-08-2012 Rapporteren

Op de fiets ben je met ongeveer 30 min fietsen in Leerdam. Hier heb je een schitterend glasmuseum en je kan een geweldige rondvaart over de linge maken.

Ook Gorinchem is dichtbij waar er heel veel gezellige terrasjes zijn.

de nabije omgeving van de camping is echt schitterend om langs te fietsen. Fiets de lingedijk op en het is alleen maar genieten.

2 vragen over Camping De Lievelinge

• Gerrit , 16-02-2018 Rapporteren

prijs

Het lijkt mij een leuke camping,maar ik kan nergens de prijs ontdekken, dat zou ik wel leuk vinden om dat te weten voor dat je ergens naar toe wil.

• hiernumaals, 06-03-2015 Rapporteren

mag ik met mijn camper er staan?

Ben opa en lijkt we wat voor mijn kinderen en kleinkinderen.. maar ik ga niet meer in een tent... kan ik met mijn oudere camper er staan???

Camping De Lievelinge info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200