Bed and Breakfast 't Meekes

Met vrienden

Super!

Ingrid
2-1-2018

Hele fijne groepsaccomodatie, geweldig ook met kinderen. Heel veel gastvrijheid!

Heerlijk huis

Catz
13-12-2016

Mooie tot groepsaccommodatie verbouwde stal met heerlijke ruime slaapkamers met goede bedden. Sanitair modern en geriefelijk. Alles super schoon en van alle gemakken voorzien. Prettige leefruimte met mogelijkheid om je even af te zonderen. Details zoals gezellige kaarsjes, een kerstboom, een schaaltje met lekkers, een sauna en bubbelbad, een krantje van verhuurder op zaterdagmorgen en hulp wanneer daar behoefte aan is, maken het tot een aangenaam verblijf.

Heerlijk huis met mooie kamers

Crista
9-12-2016

Grote slaapkamers met heerlijke douches.

Gastvrijheid met een gouden randje

Jolanda van Mannekes
30-10-2016

Eind oktober hebben wij het 60-jarig huwelijk mijn ouders gevierd met een week in 't Meekes, met alle kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen: vijftien volwassenen en drie kleintjes tot drie jaar. De boerderij zag er tiptop uit, schoon met een hoofdletter S, ruim voorzien van alles wat je maar nodig hebt, prachtige slaapkamers met opgemaakte bedden en op de begane grond elke kamer een eigen douche en toilet. De gastvrijheid van Henri en Dini vond ik ontroerend, zij hebben van alles gedaan om ons verblijf extra plezierig te maken. Met als hoogtepunt voor mijn ouders de rondrit door Lichtenvoorde met een heuse koets, op hun trouwdag.

In de omgeving is van alles te doen: wandelen, fietsen, leuke plaatsen om te bezoeken. En voor de dierenliefhebbers - groot en klein - zijn hond Donja, merrie Elisa en de kippen een leuk extraatje.

Dini, Henri en Henrike, bedankt voor een onvergetelijke week!

Top locatie

Bap Welting
5-10-2016

We zijn een hardloop groep en ieder jaar gaan we een weekendje uit met z'n allen. Dit jaar zijn we bij 't Meekes geweest. We waren met 18 personen en hebben een geweldige tijd gehad. We hebben genoten van de gastvrijheid en prachtige accommodatie. De kamers zijn ruim en erg mooi.

De ligging van de 't Meekes is ideaal. Je zit in het buiten gebied, maar boodschappen doen is geen probleem. Lichtenvoorde ligt op een steenworp afstand.

Op zondag hebben we prachtige wandeling gemaakt met een boswachter. Echt de moeite waard. De familie Wisselink is had dit georganiseerd. Ze hebben goede tips en denken goed mee hoe je een weekendje uit met een groep tot een groot succes kunt maken.

Kortom, we hebben een top weekend gehad.

Super verblijf en zeer gastvrij!

Mathijs
9-5-2016

Prachtige groepsaccomodatie met luxe kamers en fijne bedden.

Het apart geboekte ontbijt was erg uitgebreid!

Wij hebben het hemelvaartweekend erg genoten met ons gezelschap.

Ik kan echt niets bedenken wat niet goed was. Er is aan alles gedacht, tot in het kleinste detail. De accommodatie is perfect voor een groep van 16 personen. Het is mooi, schoon en gezellig ingericht. Wij hebben een weekend doorgebracht met de familie en werkelijk iedereen heeft genoten. De gastvrouw en gastheer geven je een zeer welkom gevoel. Je merkt aan alles dat zij dit werk doen met veel passie. Zullen er alles aan doen om het verblijf in hun accommodatie naar ieders wens te laten zijn.

Meer dan geweldige groepsaccomodatie

Wendy de Langen
4-4-2016

Wij hebben afgelopen weekend meer dan genoten van de gastvrijheid van fam Wisselink

Wat een super mooie locatie. Alles keurig netjes schoon en fris . Mooie ruime kamers , ruime living , genoeg ruimte om ondanks dat je met zo vele bent en de behoefte voelt om je ff terug te trekken dit ook kan doen. Wij hadden een ontbijtje erbij gereserveerd , wat echt erg goed verzorgd was en dat voor dat geld . Ook hadden we fietsen erbij gehuurd die keurig op tijd klaar stonden. We hebben er zelfs nog mogen "ringsteken" ,wat was dat lachen. Henri en Dini weten wat een gezelschap nodig heeft als ze er even op uit willen. Wij komen zeker nog eens terug want ook de omgeving is prachtig ... al met al een dikke 10+

Prachtlokatie. Uitstekende service en sfeer.

O. Keurntjes
12-6-2015

Wij hebben afgelopen weekend met 14 personen een weekend bij Groepsaccomodatie Meekes gelogeerd. De kamers ronduit prachtig, aan alles is gedacht. De eigenaren zijn super vriendelijk, wij hadden ontbijt geboekt en dat was compleet verzorgd in een bijgebouw, in buffetvorm. Inclusief het paard in de stal. Echt een aanrader deze lokatie.

Fantastische plek

Cor Stolk
7-11-2014

Dini en Henry zijn vriendelijke gastvrije mensen,ben er al 2 keer geweest en heb nu[7 November 2014]al heimwee naar t'Meekes. En nog een mooie locatie[uitzicht enz:]ook. Nog een half jaar geduld oefenen want ik ga zeker terug. Minpunten: Ik zou het echt niet weten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast 't Meekes in Vragender, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast 't Meekes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.