Bed and Breakfast Villa Zilverlinde

Bed and Breakfast Villa Zilverlinde

9Fenomenaal

Nederland, Gelderland, Vorden

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Zilverlinde voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

32 reviews over Bed and Breakfast Villa Zilverlinde

• 2019
    9Anne-Marije03-06-2019

Heerlijk

Heerlijk huis met stuk voor stuk mooie en comfortabele kamers en een grote keuken en woonkamer die van alle gemakken voorzien is. Ook leuk met kinderen, speeltuin op loopafstand en ruimte genoeg in de tuin om te spelen. Het enige wat nog fijn geweest zou zijn zijn horren in de slaapkamers tegen de muggen. Verder geen minpunten.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    9Fam. Dekker-van Beurden27-02-2018

Geweldig, smaakvol, gastvrij en schoon.

Wat een prachtige villa en zo zorgvuldig en met smaak ingericht. Erika is een uitstekende en behulpzame gastvrouw. Het ontbijt was in een woord heel lekker, ruime keus beleg en kaas. We hebben een heerlijk weekend gehad!

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

8Anke23-01-2017

Mooi, gezellig, warm en schoon. Aanrader.

Altijd fijn om vanuit het drukke westen in de mooie Achterhoek te zijn. Deze B&B is een aanrader. Het ligt in een rustige wijk van Vorden maar vlakbij allerlei restaurantjes (tip: Frappant). De prachtige villa is erg leuk ingericht, met veel aandacht voor detail. De eigenaren zijn gastvrij, vriendelijk en voorkomend. Er is op ons verzoek veel door hen geregeld: van een dinerbuffet aan huis, lekkere wijn en hapjes bij de borrel en een feestje in de besneeuwde tuin (met een grote vuurkorf, gluhwijn en lantaarntjes). Het ontbijt is vers en uitgebreid en de bedden zijn prima. Wel even oppassen dat de kat niet je kamer inglipt en zich installeert op je bed. Als je dat vervelend vindt tenminste.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 7Jo14-05-2016

Jammer dat het ontbijt niet geserveerd werd.

Vriendelijke gastvrouw. Alles is bespreekbaar. Jammer dat de kamers tussentijds niet gepoetst worden, zoals bedden maken toilet poetsen.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Berry07-05-2016

Fijne ontvangst, heerlijk verblijf.

Gastvrij en flexibel. Onze twee tienerzonen sliepen heerlijk in de 'herenkamer' voor een vriendenprijs. Ruime kamer, rustige ligging in hart van prachtige Achterhoek. Ontbijt in de tuin, dankzij stralend weer. Ontspannen sfeer. Heerlijk om zelf goede thee te kunnen zetten. Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 10Jacques Janssen30-11-2015

Prettig

Zeer sympathieke gastvrouw,Erica, veel orginele beeldende kunst in de buurt, heerlijke thee en een aangenaam gastenverblijf in leuk Vorden. Na vijf intense weken van regisseren is het goed uitrusten, hier. Bovendien hangt de sfeer van lieve Bertha hier. We komen zeker terug!

Gereisd met partner in november 2015

• 9Christel31-08-2015

Heerlijk verblijf, aanrader!

Een heerlijke plek om te verblijven! Sfeervolle mooie, grote kamer met prima bedden en van alle gemakken voorzien. Ontbijt was heerlijk. Gastvrij onthaal en werkelijk aan alles was gedacht.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Sila Fokke29-08-2015

Super !

Ontvangst en verblijf perfect ! Sinasappels., eieren, dranken en buiten kunnen wandelen.. Groot boek omtrent historie en omgeving van Zilverlinde, echt leuk ! Gratis mogen lenen van zeer uitgebreid assortiment dvd's en boeken... Ontbijt op de kamer was wel afgepast met vleeswaren/kaas uit supermarkt en ieder maximaal 3 broodjes/geen keuze in... Minder goed vond ik dat een groot raam in huiskamer alleen met vitrage dicht ging, geen overgordijn of rolgordijn...Geen privacy dus...

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9A.J. Willems29-08-2014

Met stip op 1

Wij hebben ontzettend genoten van ons verblijf in Villa Zilverlinde. De Pronck kamer waar wij in verbleven, biedt de luxe om heerlijk te ontspannen en de gezellige huiselijkheid om je goed thuis te voelen. Het bed was goddelijk en overtreft voor ons tot nu toe elk hotelbed waar wij tot nu toe op gelegen hebben, en dat voor een Bed & Breakfast.

Het ontbijt was uitstekend en voor de gasten die Koolhydraatarm willen eten, op verzoek wordt er elke ochtend een heerlijk koolhydraat OK ontbijt klaargemaakt.

Kiezen tussen een hotel of Bed & Breakfast Villa Zilverlinde is geen keuze, wij zouden zeker gaan voor Villa Zilverlinde.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10Suzanne Hermus26-08-2014

Perfect!

B&B Villa de Zilverlinde is de ideale plek voor mensen die een paar dagen lekker willen genieten en ontspannen. Onze kamer, park salon, was uitermate uitgerust met een mooie badkamer, goed bed, salon, eetkamer, veranda en in de gang nog een keuken waar je zelf kon koken. De zilverlinde ligt in een rustige buurt en is omringd door een aantal fijne stadjes. Geen grote shoppingmalls te bekennen, maar wel fijn om een paar dagen op stap te gaan. De gastvrouw is ongelooflijk vriendelijk en lief. In de b&b hangt een superontspannen, vertrouwelijke sfeer. Je mag zelf bepalen hoeveel je betaalt voor de overnachtingen, dus jij geeft wat jij vond dat het waard was!

Gereisd met partner in augustus 2014

8 tips over Bed and Breakfast Villa Zilverlinde

• carrie_schoemaker, 19-01-2014

Vorden is een sfeervol dorp met goede restaurants op loopafstand; de Rotonde , Bakker . Er zijn meerdere winkels die blij zijn met uw bezoek. De omgeving is landelijk mooi ; boerderijen ,kastelen , de oude Hanzesteden Zutphen en Deventer op fietsafstand en de Gorsselse Heide om heerlijke wandelingen te maken. Een prachtig stukje Nederland om te ontdekken ,om van te houden ; om trots op te zijn!

• Fam. V Kessel, 23-11-2013

Bezoek de moestuin kasteel hackfort evt met lunch / diner, mooi wandelgebied Fietsroute via knooppunt, almen Mooie omgeving, rust - natuur - leuk dorpje

• Martin en Manita, 25-04-2013

Neem fietsen en wandelschoenen mee voor de mooie omgeving maar zorg beslist ook voor voldoende "Villa tijd": genieten!

0 vragen over Bed and Breakfast Villa Zilverlinde

Bed and Breakfast info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats