Tijdelijk €25 aanbetaling

9.7FenomenaalScore uit 31 reviews
+11

9.7FenomenaalScore uit 31 reviews
  • 9.6Staat v/h sanitair

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

31 Reviews over 't Uitzicht

• 10Els30-12-2022

Perfect!!!

Dit is echt het meest geweldige plekje dat je kunt vinden!!!!

• 10Brummelman26-10-2022

Wauw!! Fantastisch!!

Wat een prachtige locatie! De rust de kleurenpracht van de herfst, de gastvrijheid, het sanitair, het wandelgebied, je blijft genieten!!

• 10Ingrid28-05-2022

Een heerlijke mini camping

Een heerlijke, kleine, schone boerencamping met keurig sanitair.

• 10Marianne van Hartskamp22-04-2022

Geweldig

Een pareltje noem ik dit,prachtige ligging die uitkijkt over velden en een meanderende beek met waterhoen eenden en ganzen. Alles is top onderhouden ,mooi sanitair, wij genieten van de dieren die er rond lopen,en dan kun je er ook nog mooi fietsen en wandelen. Oude boerderijen, kastelen en bossen ,prachtig

• 10Eetgelegenheden
  • 10Mandy van Dijk24-08-2021

Super relax en comfortabele camping

Ondanks dat we vrij laat aan kwamen, hartelijk ontvangen door de gastheer en gastvrouw. Prachtige plek midden in de natuur. Mooie voorzieningen en 24j per dag zelf service voor koffie thee en andere drankjes en kleine hapjes. Appeltaart met slagroom was ook top.Omdat we beperkt tijd hadden, doen we de voorgestelde wandelroute door de prachtige natuur op het landgoed van Hackfort de volgende keer.

• 10Eric10-08-2021

Geweldig plekje waar je je echt welkom voelt.

Nog nooit zulk prachtig sanitair gehad. Gezellige deel, waar je met een groepje ook kunt zitten. Lekkere koffie met cake, appelgebak en ijs bij de hand. We hebben voor volgend jaar alweer gereserveerd. Wat ons betreft niet meer pods erbij, omdat er anders te weinig camping overblijft 🤪

• 8René en Petra10-08-2021

Mooi uitzicht!

Pluspunt Mooi uitzicht en het ziet er met de dieren rondom de boerderij leuk uit. Centrale ruimte gezellig en je kan er iets drinken en wat bij de koffie. Tevens ook stopplaats voor wandelaars en fietsers. Minpuntje er staat aangegeven 14 plaatsen maar er stonden toch wel wat meer campers hier en daar. Vlakbij de camping 1 toilet en voor de andere 2 toiletten en 2 douches moet je wel naar de centrale ruimte lopen, 100 meter. Bij 14 plekken net toereikend maar bij meer mensen en plekken onvoldoende. Caravans wel naast elkaar dus vrijzicht maar dicht op elkaar.Ook de WiFi is op sommige plekken niet aanwezig of mindere kwaliteit.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Ella10-08-2021

Prachtige plek

Mooie plek om te verblijven. Mooie omgeving waar veel te doen is. Ontvangst heel vriendelijk, duidelijke uitleg over het geheel. Sanitair ziet er keurig en schoon uit. Min puntje is dat er te weinig sanitair is als de camping vol is.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Jan en Jolanda10-08-2021

Het was fantastisch.

Warm welkom door de eigenaren. Met een kopje koffie en een rondleiding.Goed onderhoud van het terrein, genoten van de alpaca's.Voetbal gekeken in de prachtige gemeenschappelijke ruimte op een groot scherm. Mooi uitzicht op een beekje. Met het gekwaak van kikkers, veel vogeltjes, reeën en hazen.Kleinschalig en gemoedelijk.

• 10Mike en Monique04-08-2021

Geweldig