9,4

85 reviews over Camping 't Meulenbrugge in het Nederlands

Rust in een mooie omgeving.

Albert
11-8-2019

Mooie camping Prima ligging voor fietstochten door de Achterhoek. Geen aanrader om hier met kinderen naar toe te gaan. Camping is gericht op 55 +. Mooi sanitair en heerlijk plaatsen met kraan en afvoerputje.

Genoten van een rustige vakantie in de natuur.

Vlemmings
9-8-2019

Goed onderhouden, mooie camping. Genieten voor mensen die van rust houden. Ruime kampeerplekken. Schoon sanitair! Vriendelijke eigenaren. Prachtige omgeving om te wandelen of fietsen. 's Morgens beperkte tijd waarop verse broodjes te kop zijn (er komt een bakker naar de camping). Dorp Vorden in de buurt, waar volop winkels aanwezig zijn. Receptie beperkt geopend, omdat eigenaren zelf alle werkzaamheden op de camping verrichten.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Top camping, in de Achterhoek.

Jimpie Derk
26-5-2019

Weer een geweldige tijd gehad op deze heerlijke rustige camping. Mooie grote comfort plek met een stoepje voor de caravan. Een grasveld als een biljartlaken, super strakke heg, kortom keurig onderhouden. Schoon verwarmt sanitair. Zeer gastvrije eigenaren. Mooie omgeving om te fietsen of wandelen. Acht kastelen in de directe omgeving. Zeker een camping om vaker terug te komen.

geweldig en schoon

Henk Reisiger
4-5-2019

rustige camping en zeer vriedelijke mensen

Gereisd Met partner in mei 2018

Prachtige camping maar voor ons niet meer

Ineke
17-3-2019

Voorjaar 2018 hebben we 3 maanden op deze camping gestaan . Mooie , schone , goed verzorgde camping met keurig onderhouden sanitair . Vorden is een leuk dorpje en in de omgeving is genoeg te doen . De gemiddelde leeftijd van de gasten is erg hoog en kinderen kom je hier bijna niet tegen , zelfs niet in vakantie periodes zodat ik onze kleindochter maar niet heb uitgenodigd ,er zijn ook geen faciliteiten voor kinderen , iedereen komt hier voor zijn rust . Wij behoorden kennelijk niet tot die doelgroep want we vonden de sfeer niet geweldig ; veel mensen zeiden na een groet niets terug . Ook de eigenaar was erg stug , jammer want de camping was mooi en super goed onderhouden . Wij komen zeker niet terug maar ik kan me voorstellen dat anderen (ouderen ) hier wel genieten

Gereisd Met partner in april 2018

Jolanda van Buuren
21-10-2018

Mooie camping met mooie en ruime verharde plaatsen, schoon sanitair. Wij houden van rust en een mooie omgeving. Daarom komen wij hier al sinds 2012 op een seizoensplaats. De eigenaren zijn vriendelijk en onderhouden de camping zeer goed. Jammer dat het seizoen weer voorbij is. Wij kijken nu al uit naar april voor een nieuw seizoen

Gereisd Met partner in april 2018

Fantastich mooie en rustige camping met veel groen

Hans van Buuren
21-10-2018

Wij waren te gast om camping 't Meulenbrugge bij het gezellige plaatsje Vorden. Het is een prachtige camping met ruime plaatsen en alles goed verzorgd en zeer vriendelijke eigenaren. We kijken al uit naar ons volgend bezoek.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Een heerlijk verblijf.

Willy van Iersel
31-7-2018

Wij waren hier voor de tweede keer en nu buiten het voorseizoen en hebben deze camping uitgezocht omdat we toe waren aan rust en dat vind je hier. De camping ligt in een prachtige groene omgeving, voelt als een natuurcamping, de eigenaren zijn gastvrij, er zijn ruime plekken en erg schoon sanitair.

Gereisd Met partner in juli 2018

Wij zullen hier voorlopig niet meer komen .

Ina
22-7-2018

Mooie camping ruime plekken. Eigenaars zouden 1 ding uit reglement moeten schrappen en dat is dat er geen luifel aan je voortent mag zitten. Dat doen mensen dus wel wij dus ook, want met 30 graden is het niet uit te houden voor de voortent. Wordt door eigenaren niks van gezegd, maar andere gasten kijken je daar wel voor op aan! Dus wij zouden zeggen gelijke monniken gelijke kappen, dan is iedereen tevreden. Vonden de sfeer niet gezellig op de camping. Stond op nummer 101 een meneer die dacht dat hij het alleenrecht op de camping had! Mensen om hem heen mochten niet te hard praten,want daar had meneer er last van. Misschien een hutje op de hei voor hem? Trouwens sanitair was ook prima in orde.

We komen zeker een keertje terug!

T.Artz
29-6-2018

Het is hier echt fantastisch! Prachtige camping voor mensen die van rust, ruimte en schoon sanitair houden! Een compliment waard!

Gereisd Met partner in juni 2018

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Meulenbrugge in Vorden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Meulenbrugge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.