Tijdelijk €25 aanbetaling

9.1FenomenaalScore uit 110 reviews
  • 9.6Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

110 Reviews over 't Meulenbrugge

• 9Jan en Ria24-10-2022

Prima camping in Vorden

Mooie camping, uitstekend onderhouden veldjes met vier a vijf mooie grote plaatsen met veel privacy. Ook en tweetal grotere velden met meer dan voldoende tussenruimte. De veldjes zijn rondom afgeschermd met een hoge heg en wat bomen voor enige beschutting en schaduw. Het sanitair was prima in orde en werd zeer goed schoongehouden. Prettig dat de toiletten afgescheiden zijn van de wasruimten, dat komt de privacy ook ten goede. Er is geen winkeltje maar elke morgen komt de bakker uit Vorden met een ruim assortiment brood, broodjes, croissants etc. De camping ligt in het bos op een paar honderd meter van de provinciale weg waardoor het op de camping heerlijk rustig is maar toch wel lekker dicht bij Vorden. Ideale plaats dus voor fietsers en wandelaars.

• 10Maarten Hartman29-09-2022

Erg nette camping met een schoon sanitair. Erg vriendelijk ontvangen door de lieve eigenaren.

• 10Eilish Jansen29-09-2022

Heerlijke bosrijke camping om te verblijven

Het verblijf was top. Het sanitair was erg schoon en de eigenaren van de camping waren erg aardig. Een heerlijke rustige camping om bij te komen van je dagelijkse drukte. Kortom: een aanrader!

• 10Van Vliet29-09-2022

Geweldig verblijf

Overnacht in een kampeerpod, een super verblijf gehad. Heerlijk bed, alles schoon en netjes, koffie/thee/koelkast, vriendelijk ontvangst. Alles wat we nodig hadden en wat op de site stond vermeld was aanwezig. ‘s Morgens komt de bakker zelfs op de camping voor verse broodjes. Een echte aanrader, wij komen hier nog eens terug!

• 10Eetgelegenheden
  • 10M Jansen23-09-2022

Ruime plaatsen, vriendelijke eigenaren, super mooi en schoon sanitair. Alles netjes verzorgd!

• 10Eetgelegenheden
  • 7De Bond20-09-2022

Aangenaam

Heerlijk slaapvat, groot gemis dat we nergens overdekt konden koken

• 2Eetgelegenheden
  • 9Jan Popelier22-06-2022

Heel erg goed

Had een revieuw geschreven die bij controle achteraf een fout vermelde. De waardering door ons gegeven als 6 moet echt een 9 zijn. Zoveel waardering hebben wij voor deze camping.

• 1Eetgelegenheden
  • 10Geke van Basten14-06-2022

Eindeloos genieten

Een camping gericht op mensen die van rust houden. Wil je op de camping vermaak ga dan niet naar deze camping. Hier vind je mensen die de rust waarderen en er van genieten. Mooie grote goed verzorgde plekken autovrij. Keurig en schoon verzorgde toiletgebouwen. Wij komen hier al jaren en hebben nog nooit hoeven wachten voor de wc of de douche. Het enige gevaar, als je hier bent geweest ben je erg verwend en wil je weer terug. Dat zie je ook aan de mensen die je steeds weer tegenkomt. Kortom een aanrader. Aangezien er niets voor kinderen is kan ik hier bij de beoordeling geen cijfer voor geven net zo min als voor de eetgelegenheid. Die is er alleen in je eigen kampeermiddel.

• 1Eetgelegenheden
  • 9Johan Tempelmans Plat12-06-2022

Zeer fantastisch

Wij reizen heel wat af met onze camper en zien veel campings maar zo als deze zijn er niet veel schoon het gras zeer mooi gemaaid grote plaatsen mooi sanitaire voorzieningen zeer vriendelijke ontvangst daar wij in Frankrijk wonen is dit een camping om terug te komen .

• 7Eetgelegenheden
  • 6Dekkers10-08-2021

Goed, maar met een kanttekening

Prima accommodatie, mooie plekken, goed schoon sanitair.Maar het bouwen van een loods tijdens ons verblijf leverde veel geluidsergenis op

Camping 't Meulenbrugge info

Camping-informatie