Camping 't Meulenbrugge

78 reviews over Camping 't Meulenbrugge in het Nederlands

Een heerlijk verblijf.

Willy van Iersel
31-7-2018

Wij waren hier voor de tweede keer en nu buiten het voorseizoen en hebben deze camping uitgezocht omdat we toe waren aan rust en dat vind je hier. De camping ligt in een prachtige groene omgeving, voelt als een natuurcamping, de eigenaren zijn gastvrij, er zijn ruime plekken en erg schoon sanitair.

Mooie camping ruime plekken. Eigenaars zouden 1 ding uit reglement moeten schrappen en dat is dat er geen luifel aan je voortent mag zitten. Dat doen mensen dus wel wij dus ook, want met 30 graden is het niet uit te houden voor de voortent. Wordt door eigenaren niks van gezegd, maar andere gasten kijken je daar wel voor op aan! Dus wij zouden zeggen gelijke monniken gelijke kappen, dan is iedereen tevreden. Vonden de sfeer niet gezellig op de camping. Stond op nummer 101 een meneer die dacht dat hij het alleenrecht op de camping had! Mensen om hem heen mochten niet te hard praten,want daar had meneer er last van. Misschien een hutje op de hei voor hem? Trouwens sanitair was ook prima in orde.

We komen zeker een keertje terug!

T.Artz
29-6-2018

Het is hier echt fantastisch! Prachtige camping voor mensen die van rust, ruimte en schoon sanitair houden! Een compliment waard!

Hier komen we zeker nog eens terug.

DvGemert
19-6-2018

Fantastisch mooie verzorgde camping in een schiterende omgeving

Fantastische vakantie gehad!

John en Babs
17-6-2018

Rustige, schone camping in prachtig natuurschoon Vanaf de camping loop je zo het bos in. Aardige eignaars Jolanda en Hans. Natuur op de camping en rondom de camping is prachtig onderhouden en je kunt er leuk wandelen. Schoon sanitair en de bakker komt elke ochtend langs voor broodjes etc. Krant verkrijgbaar en ook digitenne kun je huren. We hebben een fijne vakantie gehad en zijn tot rust gekomen. De camping is niet geschikt voor kinderen.

Fijne camping, komen zeker terug

Astrid Olgers
29-5-2018

Mooie schone camping. Hans en Jolanda Pardijs zijn hardwerkende mensen die van deze camping een juweeltje maken. Wij stonden met onze tent in de boomgaard met vrij uitzicht over het maisveld. De prachtige bloemenweide met alle ruimte voor insecten. Ook de zwaluwen waren terug. We hebben het heerlijk gehad.

Geweldig. Volgend jaar weer

M. Meijer
24-5-2018

Dit is een topcamping. Groot maar komt kleinschalig over. Zeer schoon en vriendelijk. Voor ons belangrijk, je kan er goed met de hond wandelen. In het bos aan de andere kant van de weg en langs de weilanden.

Een hele mooie en schone camping nabij Vorden

Gerard en Henny
30-4-2018

Een werkelijk prachtige en uitstekend onderhouden camping net buiten Vorden.

Superschoon sanitair . Mooie beschutte ligging en uitstekend locatie voor wandelaars en fietsers. Prachtige omgeving. Gratis en goed werkend WiFi.

Zelden zo'n mooie en schone camping meegemaakt.

Comfort plekken met alle gemakken zoals stroom-water en afvoer, verharde plek voor luifel of voortent. Echt een aanrader

Geweldig

A Kluit
13-1-2018

Ruime plekken, rust, prachtige omgeving, mooi fietsomgeving Niet geschikt voor jonge kinderen

heerlijke drie weken gehad

marrie de boer
29-9-2017

super onder houden camping,grote plekken en heerlijk rustig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Meulenbrugge in Vorden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Meulenbrugge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.