Géén boekingskosten

Meer camping info

107 Reviews over 't Meulenbrugge

• 9Jan Popelier22-06-2022

Heel erg goed

Had een revieuw geschreven die bij controle achteraf een fout vermelde. De waardering door ons gegeven als 6 moet echt een 9 zijn. Zoveel waardering hebben wij voor deze camping.

• 6Jan Popelier19-06-2022

De bedoeling was om van 6 juni t/m 20 juni daar te verblijven. Echter door ziekte hebben wij het verblijf moeten inkorten. Vinden het een mooie camping met grote en goed onderhouden plaatsen Ook de toilet gebouwen waren schoon en werden met regelmaat schoon gemaakt. De eigenaar en zijn vrouw zijn lieve mensen, waarbij niets teveel was. De fietsen hadden wij in Vorden moeten achterlaten, maar ze werden zonder probleem opgehaald en naar de camping gebracht. Wij komen zeker hier terug.

• 10Geke van Basten14-06-2022

Eindeloos genieten

Een camping gericht op mensen die van rust houden. Wil je op de camping vermaak ga dan niet naar deze camping. Hier vind je mensen die de rust waarderen en er van genieten. Mooie grote goed verzorgde plekken autovrij. Keurig en schoon verzorgde toiletgebouwen. Wij komen hier al jaren en hebben nog nooit hoeven wachten voor de wc of de douche. Het enige gevaar, als je hier bent geweest ben je erg verwend en wil je weer terug. Dat zie je ook aan de mensen die je steeds weer tegenkomt. Kortom een aanrader. Aangezien er niets voor kinderen is kan ik hier bij de beoordeling geen cijfer voor geven net zo min als voor de eetgelegenheid. Die is er alleen in je eigen kampeermiddel.

• 9Johan Tempelmans Plat12-06-2022

Zeer fantastisch

Wij reizen heel wat af met onze camper en zien veel campings maar zo als deze zijn er niet veel schoon het gras zeer mooi gemaaid grote plaatsen mooi sanitaire voorzieningen zeer vriendelijke ontvangst daar wij in Frankrijk wonen is dit een camping om terug te komen .

• 7Eetgelegenheden
  • 5J. de Haan04-06-2022

Nooit meer

Seniorencamping bij uitstek heel erg rustig er is dan ook helemaal niets te doen. Zoek je iets meer reuring in de vakantie zoek dan een andere camping. Zeer zakelijke ontvangst door beide eigenaren. Fietsenschur mag deze naam niet hebben ver onder meeten voor het aantal gasten met een fiets wat toch de doelgroep is van deze camping. Voor 200 personen slechts 2 afsluitbare wasmachines ook het aantal wc's en douches is ver onder de maat. Bij slechts een sanitairgebouw kun je droog staan afwassen. Maar één wasdroger en wasmachine. Dagelijks lawaai van de eigenaar met maaien,snoeien,enz. Voor ons was deze camping éénmalig.

• 7Staat v/h sanitair

Hans, Eigenaar, 10-06-2022

Geachte Familie de Haan, dank voor u review, alleen is het wel zo eerlijk om de waarheid te vertellen wanneer u een review schrijft, ook is het misschien de volgende keer verstandig om eerst de camping in zijn geheel te bekijken voordat u een mening geeft. Zoals op onze website staat is onze camping bedoeld voor mensen die voor de rust komen en niet geschikt voor kinderen. De ontvangst op onze camping receptie doet Jolanda en zij is altijd vriendelijk en gastvrij. Voor de fietsen zijn er in totaal 4 ruimtes en voor de elektrische fietsen is er een ruimte om deze op te laden. Wij hebben in totaal 3 sanitair gebouwen binnen een straal van 100 meter welke door iedereen te gebruiken zijn, wij hebben volgens de ANWB richtlijnen ruim voldoende sanitaire voorzieningen, zo zijn er o.a. 12 douche en 17 wc ruimtes en ook zijn er dus 3 gebouwen waar u buiten droog kunt afwassen. De professionele wasmachine en droger staan in het centrale sanitair gebouw en zijn ruim voldoende omdat wij volledig toeristisch zijn. Het groen op onze camping wordt goed onderhouden en maximaal 1 keer per week gemaaid, wanneer de gasten vertrekken wordt de plek natuurlijk gemaaid en onderhouden, het snoeiwerk aan de hagen gebeurd met accu gereedschap waar u geen hinder van kunt ondervinden.

• 6Dekkers10-08-2021

Goed, maar met een kanttekening

Prima accommodatie, mooie plekken, goed schoon sanitair.Maar het bouwen van een loods tijdens ons verblijf leverde veel geluidsergenis op

• 9Geert van Wijk26-07-2021

Pareltje

Eigenlijk best wel een grote camping maar door de groene stoffering en indeling merk je daar niets van. Auto’s mogen gelukkig niet op de plaats. Fantastisch strakke grasmat, verharde plaatsen en verder alle voorzieningen die je op een modern kampeerterrein mag verwachten. Mooie fietsomgeving met veel stille wegen in een weldadig landschap. We zijn hier vaker geweest. Het is een van die camping waar je heel graag terugkomt. Er zijn geen speelvoorzieningengen en er is geen zwembad. Dat maakt de camping minder geschikt is voor kleine kampeerders..Voor de fam. Pardijs alle lof!

• 9Frits Boonstra27-05-2021

Mooie rustige camping

Geweldige camping,netjes en goed verzorgd. Hebben genoten van de omgeving. Zeker iets om terug te komen.

• 10Klaas09-09-2020

Ontspannen in de Achterhoek

Voor “oudere “ rustzoekers de ideale plek om bij te tanken. Startpunt voor vele fietstochten naar plaatsen in de omgeving zoals: Zutphen, Lochem, Laren, Doesburg. Heel schoon sanitair, ruime plekken en autovrij Voor ons meerdere keren per jaar “even naar Meulenbrugge”.......

• 10Marijke ter Borch30-08-2020

voor herhaling vatbaar

Mooie ruime camping, prima sanitair. De omgeving is heel goed om te fietsen. Bossen, velden, leuke dorpjes.

Camping 't Meulenbrugge info

Camping-informatie