Camping 't Meulenbrugge

74 reviews over Camping 't Meulenbrugge in het Nederlands

Fantastische vakantie gehad!

John en Babs
17-6-2018

Rustige, schone camping in prachtig natuurschoon Vanaf de camping loop je zo het bos in. Aardige eignaars Jolanda en Hans. Natuur op de camping en rondom de camping is prachtig onderhouden en je kunt er leuk wandelen. Schoon sanitair en de bakker komt elke ochtend langs voor broodjes etc. Krant verkrijgbaar en ook digitenne kun je huren. We hebben een fijne vakantie gehad en zijn tot rust gekomen. De camping is niet geschikt voor kinderen.

Fijne camping, komen zeker terug

Astrid Olgers
29-5-2018

Mooie schone camping. Hans en Jolanda Pardijs zijn hardwerkende mensen die van deze camping een juweeltje maken. Wij stonden met onze tent in de boomgaard met vrij uitzicht over het maisveld. De prachtige bloemenweide met alle ruimte voor insecten. Ook de zwaluwen waren terug. We hebben het heerlijk gehad.

Geweldig. Volgend jaar weer

M. Meijer
24-5-2018

Dit is een topcamping. Groot maar komt kleinschalig over. Zeer schoon en vriendelijk. Voor ons belangrijk, je kan er goed met de hond wandelen. In het bos aan de andere kant van de weg en langs de weilanden.

We hebben een aantal aanbieders voor 't Meulenbrugge voor je op een rij gezet:

Een hele mooie en schone camping nabij Vorden

Gerard en Henny
    30-4-2018

Een werkelijk prachtige en uitstekend onderhouden camping net buiten Vorden.

Superschoon sanitair . Mooie beschutte ligging en uitstekend locatie voor wandelaars en fietsers. Prachtige omgeving. Gratis en goed werkend WiFi.

Zelden zo'n mooie en schone camping meegemaakt.

Comfort plekken met alle gemakken zoals stroom-water en afvoer, verharde plek voor luifel of voortent. Echt een aanrader

Geweldig

A Kluit
    13-1-2018

Ruime plekken, rust, prachtige omgeving, mooi fietsomgeving Niet geschikt voor jonge kinderen

heerlijke drie weken gehad

marrie de boer
    29-9-2017

super onder houden camping,grote plekken en heerlijk rustig.

Geweldige camping, ruim en super schone toiletten.

familie uit Rolde
    4-9-2017

Gastvrije en vriendelijke beheerders. Vers brood van de warme bakker en ijsservice op de warme dagen. Ideale uitvalbasis voor fietstochten en wandelingen. Ruime plaatsen.

Fijne camping, ruime plaatsen en schoon sanitair

Bob en Astrid
    2-9-2017

Het Meulenbrugge ligt op vijf minuten fietsen van Vorden in een landelijke omgeving. Ruime plaatsen en de eigenaren zijn dagelijks hard bezig om de camping mooi en schoon te houden. Zes dagen per week komt de bakker op de camping met heerlijke broodjes.

Je kunt in de omgeving prachtige fietstochten maken en ook zijn er leuke plaatsen in de omgeving.

Wij zijn nu voor de 5e keer bij 't Meulenbrugge geweest en komen er zeker weer terug. Een fijne camping!

Heerlijk

Renate
    28-8-2017

Hele mooie camping, niet zo heel veel plaatsen, de kampeerplekken zijn erg ruim en goed onderhouden. Het sanitair ziet er tip top uit, heel schoon en netjes.

Heerlijke rustige camping, je hoorde alleen het gefluit en gekwetter van de vogels.

De eigenaren waren erg behulpzaam en vriendelijk.

Vanuit de camping mooie routes gefietst.

Hele mooie schone en rustigecamping

Harm en Margreet
    20-8-2017

Vriendelijke eigenaren, velden en sanitair zeer goed onderhouden, mooie ruime plaatsen.

In tegenstelling van andere berichten in 2 weken Geen loslopende honden gezien.

Kortom een aanrader waar wij vast een keer terugkomen

We hebben een aantal aanbieders voor 't Meulenbrugge voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Meulenbrugge in Vorden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Meulenbrugge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Meulenbrugge scoort een 9.2 uit 10 op basis van 74 reviews.