Weer vandaag22°
9,9

2 reviews over Camping Olthuys in het Nederlands

Petra Smit-Wingelaar
13-6-2019

Wat een geweldige plek, als kampeerder het hele terrein voor jezelf en een luxe badkamer en toilet tot je beschikking. En de locatie is uniek, rustig en in een gebied met vele bezienswaardigheden! De verblijven in het achterdeel van de boerderij zijn ook al zo luxe, de kamer die wij hadden had een heerlijk twee persoonsbed en een ouderwetse bedstede. De gastheer heeft heerlijk voor ons gekookt en in de ochtend een uitgebreid ontbijt met top koffie! Kortom een aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2019

Prachtige prive kampeerplek

Tim Bunnik
21-8-2015

Prachtige (ongeevenaarde) prive kampeerplek op het ruime achtererf van B&B olthuys, aan de rand van het bos en maisvelden. Voor rustzoekers. Vriendelijke eigenaar die graag helpt om het naar je zin te maken. Prive sanitair waar je ook het warme water voor de afwas moet halen. Mooie fietsomgeving. Helaas veel wespen dit jaar.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Olthuys in Vorden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Olthuys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.