Camping Minicamping 't Haller

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Helemaal goed

G.Boskamp
25-6-2018

Prima plek met kunstgras onder de tent ,

elctr.water en afvoer op de plaats

Wat een oase van rust

Gabriël van Asseldonk
3-11-2017

Wat een rust en stilte op deze camping. Vanwege onze late komst was er plaats in overvloed, ook voor Sep, onze Boxador. We hebben kilometers gewandeld in de prachtige omgeving. We komen zeker terug!

Groeten aan Ellen en André.

Geweldige camping als je rust en natuur zoekt.

Gjalt en Nettie Veeninga
3-8-2016

Gastvrijheid en contact met eigenaren camping is goed.

Terrein wordt goed bijgehouden. Sanitair is schoon en voldoet. Als de camping helemaal vol staat moet je weleens wachten op een douche.

Eindeloos fietsen over rustige wegen en fietspaden. Veel knooppuntroutes en wandelroutes in de directe omgeving van de camping te vinden.

's Ochtends een vers eitje uit de koelkast halen is heerlijk.

Gewoon goed

Wouter
31-8-2014

Rust, omgeving geweldig. Welke kant je ook opgaat, het is altijd prachtig.

Als je geluk hebt reeën kijken vanaf de camping in de schemering. Maar ook overdag komen de dieren uit hun schuilplaats. Al 12 jaar "the place to be" in voor- en najaar, maar zeker ook in het hoogseizoen.

Alles wat je mag verwachten van een minicamping

Alphons Lunter
13-7-2014

Prettige ontvangst. Ruime kampeerplaatsen . Sterke wifi verbinding. Schoon. Mooi gelegen. Wij komen terug.

Zeer goede plek

Familie Van der Schaft
15-9-2013

Minicamping 't Haller licht op ongeveer veer 6 Km. buiten Vorden en ook 6 km. van Ruurlo en Hengelo (Gld) dus een prima uitval basis om u dagelijkse boodschappen te doen, maar ook om mooie fiets tochten te maken.

Deze minicamping licht ook vlak bij het landgoed Zelle. verder kunt nu ook van uit de camping een start maken van de acht kastelen route. Wij komen beslist nog een keer terug op deze camping met zeer ruime camping plaatsen

Fantastische en leuke camping!

H
15-9-2013

Heerlijke camping, fijne plaatsen, leuke eigenaren met veel interesse voor hun gasten. Echt een heerlijke landelijke sfeer, schoon sanitair met onbeperkt warm water en gratis WiFi. En dat alles voor een hele leuke prijs.

Wij hebben er met heel veel plezier gestaan.

Wij komen graag terug!

Charlotte
6-9-2013

Wij hebben genoten van de rust en de ruimte. Zowel de paarden als de honden zijn hier welkom en hebben het hier heerlijk. De plaatsjes aan de buitenkant van het veld hebben allemaal een bestraat plaatsje waar je de voortent overheen kunt zetten zodat je ook niet teveel vuil naar binnen loopt. Het veld wordt keurig bijgehouden. De sanitaire voorzieningen worden superschoon gehouden! Ook leuk ingericht, dat geeft gewoon een "thuis" gevoel. Er is een vriezer en een koelkast die je kunt gebruiken en in die vriezer zitten ook hele lekkere boerenijsjes die je kunt kopen. Je kunt er verse eieren en een krantje kopen en er staan boeken en tijdschriften die je kunt lenen. Er staat ook een wasmachine die je tegen geringe vergoeding kunt gebruiken. Ellen en André werken hard en zijn erg behulpzaam.

Op weg naar het gezellige Ruurlo, kun je verderop nog lekker biologische jam en siroop kopen bij boerderij Groot Brandenborch.

Mooie omgeving

Wesley
31-7-2011

Het is een mooie camping met goede voorzieningen. verder hheb ik eigenlijk geen op of aanmerkingen

Omringd door paarden en prachtige natuur biedt boerencamping ‘T Haller een mooie rustige uitvalsbasis voor een fijne vakantie in de achterhoek. Met ruime plaatsen voor caravans en tenten kun je hier genieten van het rustieke boerenleven.

Het toiletgebouw ziet er netjes en verzorgd uit en is voorzien van vrolijke details. Er is een diepvries en koelkast die je gratis kan gebruiken met heerlijk boerenijs! Ook het draadloos wifi netwerk werkt uitstekend en is voor de ‘werkende’ vakantieganger een uitkomst!

De gastheer en gastvrouw hebben ons enthousiasme rondgeleid en verteld over hun werk op de boerderij met paarden, paardenpension, koeien en andere creatieve bezigheden.

We hebben hier leuke dagen gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping 't Haller in Vorden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping 't Haller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping 't Haller scoort een 8.91 uit 10 op basis van 13 reviews.