Bed and Breakfast Kasteel Vorden

Tonen op kaart

114 reviews over Bed and Breakfast Kasteel Vorden

• 9Alfredo en Caroline27-01-2020

Sfeervol

Prachtige locatie, sfeervol, uitstekend eten en dito bediening maar bovenal hartverwarmende verhalen van de kasteelvrouw en kasteelheer.

Zakelijk gereisd in januari 2020

• 2019
    9Ward29-09-2019

Een leuke en bijzondere ervaring!

We werden heel vriendelijk ontvangen door de kasteelheer. Het kasteel is prachtig en staat vol met allerlei bijzondere voorwerpen. De audiotour was handig want je kon zelf bepalen waar je meer over wilde weten. Mooie ervaring die we niet snel zullen vergeten.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Jaap de Schepper10-06-2019

Een leuke plek met een leuk verhaal

Leuk kasteel, authentieke sfeer.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Ottengraf06-06-2019

Prachtig

Prachtige plek lieve gastvrije ontvangst. Lekkerste appeltaart ooit. Heerlijke koffie. Prachtige tuin alle rust en ruimte

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Bart02-06-2019

Geweldige historische plek. Unieke ervaring.

Kasteel is nog zeer authentiek.

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Yvonne Schouw01-06-2019

We waren hier met dochter schoonzoon en kleinkind van 10. Prachtig kasteel waar je de kans hebt om vrij rond te lopen. En alles zelf te ontdekken. De kasteelheer was ook bereid om ons rond te leiden en van alles te vertellen. We hebben daar ook een nacht doorgebracht wat heel spannend was voor onze kleindochter. Bedden waren prima en een mooie badkamer. Van alles voorzien. Het ontbijt was heerlijk klaargezet door de kasteelvrouw die heel vriendelijk was en niets was te veel voor haar. De omgeving is prachtig mooie onderhouden tuin. We hebben hier een heerlijk weekend gehad zeker de moeite waard om terug te komen

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 10Raymond01-06-2019

Bijzonder, indrukwekkend, gastvrij en hartelijk!

Wat een mooi romantisch kasteel, wat in deze tijd van het jaar extra onderbouwd wordt door de mooi in bloeistaande kasteeltuin, overal kruipen de rozen omhoog!

Bij aankomst zeer hartelijk ontvangen door de kasteelheer en kasteelvrouw. Nadat wij onze spullen naar de kamer hadden gebracht direct de audiotour gedaan ingesproken door de kasteelheer -en dame zelf. Geeft een uniek inkijkje in de historie van het kasteel.

Daarna onszelf lekker verwend met huisgemaakte appeltaart en heerlijke koffie!

Later in de middag kregen we een extra tour door de privévertrekken, hoe bijzonder is dat. Gaaf om te zien hoe bezield deze mensen zijn, oh ja een extra vermelding voor hun lieve huisdieren!

Wat valt er nog meer te zeggen... mooie wandel en/of fiets omgeving, lekker gegeten, heerlijk geslapen, bijzondere kunstcollectie waaronder veel schilderijen en porcelein echt een aanrader en niet in de laatste plaats door het persoonlijke contact!

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Rosanna23-05-2019

Ideale plek om te ontspannen en te genieten!

Een prachtig kasteel in een mooie omgeving waar je lekker kunt eten en wandelen. Keer op keer kun je hier genieten!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Sil-va23-05-2019

Fantastische locatie en het kasteel is erg mooi.

Mooie indruk en genieten is gegarandeerd. Je kunt ook heerlijk wandelen rondom het kasteel.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    2Miranda12-09-2018

Vooral NIET doen!

Waardeloos! Van de buitenkant is het een prachtig kasteel maar van binnen is het een compleet uitgeleefde bende. De eigenaresse is bovendien niet erg vriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2018

12 tips over Bed and Breakfast Kasteel Vorden

• Fred en Hetty Vorselman, 17-11-2013

Hotel restaurant Bakker is een prettig restaurant met perfecte bediening.

• Wandelaar, 03-06-2014

De omgeving is prachtig en het dorp zelf ook.

• Freggy, 21-12-2012

Voor de liefhebbers van 'haunted castles' is het ook een aanrader. Veel orbs op de foto's van onze slaapkamer. Zelfs een rare zwarte schaduw. Niet negatief overigens. Gewoon zoals het in een eeuwenoud kasteel betaamt: je bent niet alleen...

0 vragen over Bed and Breakfast Kasteel Vorden

Bed and Breakfast info