Camping De Prinsenhoeve

12 reviews over Camping De Prinsenhoeve in het Nederlands

prima

Arie Roos
8-9-2018

rustige camping,vriendelijke eigenaren mooi gelegen

fantastisch

Brigitte Spijker
27-8-2018

Erg mooie camping met ruime plaatsen en fantastisch uitzicht, waar je echt tot rust komt. Direct vanuit de camping wandelen en fietsen in de mooie omgeving. Vriendelijke en gastvrije eigenaren. We komen zeker terug.

Fantastisch herhaling vatbaar!

Piet en Marianne
19-8-2018

Het is de tweede keer dat wij 14 dagen op camping Prinsenhoeve hebben bezocht.

En weer was het genieten van de gastvrijheid,vriendelijkheid en nette camping.

Vorden ligt 3 km. van de camping daar kunnen al de boodschappen worden gedaan.

Vanuit de camping zoveel mogelijkheden om prachtige routes te fietsen.

Stadswandeling van o.a Zutphen, Doesburg en omliggende mooie dorpen.

Komen hier zeker weer eens.

Behoort tot de beste campings in zijn categorie.

J.R.H. Smit
21-7-2018

De aanbeveling van doorreizende medekampeerders op de camping in Boukoul bij Roermond was. "Jullie moeten ook eens camping de Prinsenhoeve proberen, die is net zo goed als hier". Na 4 heerlijke weken Boukoul reisden wij naar Vorden en stelden vast dat wij uitstekend waren geadviseerd. Prima camping. Zeer geschikt voor de oudere kampeerder. De camping ligt bij bos en veld. Prachtige omgeving.

Leuke dorpen/stadjes op befietsbare afstand. De camping bestaat al 32 jaar en wordt uitstekend beheerd.

Fantasties

André Holtslag
12-7-2018

super mooie camping, rustig gelegen en volop mogelijkheden om te fietsen of musea te bezoeken, Zutphen op fiets afstand

Prima

Carla
17-10-2017

Voor de vierde keer op camping Prinsenhoeve in Vorden. Zoals altijd een prima camping, vriendelijk ontvangst, een prachtige omgeving en gratis wifi dat goed loopt. Het sanitair is niet meer van deze tijd maar functioneert goed. Dit was zeker niet de laatste keer.

Mooie camping.

Avevro
4-9-2016

Ligging is prima mooie ruime plekken, sanitair is echt aan vernieuwing toe is niet meer van deze tijd.

Schitterende Camping

Fam. J. Wessels
30-5-2016

Uitstekend sanitair, ruime staanplaatsen, betontegels onder de voortent, steltegels onder de wielen van de caravan. Hartelijke ontvangst en vriendelijke eigenaren van de camping. Rustige omgeving om heerlijk te fietsen en te onthaasten, je komt er tot rust.

Prima camping

Jan en Adrie Weijers
15-5-2016

Wij hebben 6 weken doorgebracht op deze camping, mooie en grote plaatsen,schoon sanitair en de eigenaren heel lieve en aardige mensen. Verschillende kalfjes geboren zien worden. Prachtige omgeving, zo van camping bos in om te wandelen. Knooppunten route's direct op te pakken. Echt een plaats om aan te bevelen, wij gaan zeker nog eens terug

Rustige- en gemoedelijke camping

Wout Brands
2-2-2016

SVR Camping De Prinsenhoeve is een minicamping, dat rustig gelegen is op 80 meter achter de nog in bedrijf zijnde boerderij. Het biedt uitzicht over weilanden en het glooiend landschap op korte afstand van het bosgebied. Alle staanplaatsen beschikken over een verhard gedeelte ten behoeve van een eventuele voortent. Voor de caravanwielen zijn twee grote tegels waterpas gelegd, zodat je altijd vlak staat. Het terrein is vlak met een goede vaste bodem, waar geen regenwater blijft staan. Elke plaats heeft een aansluitpaaltje voor elektra, een watertappunt en een aansluiting op de riolering. Het sanitair is wat gedateerd, maar wordt goed schoon gehouden. Er kan gebruik gemaakt worden van een overdekte fietsenstalling en oplaadpunten voor e-bikes. Voor jonge kinderen zijn er speelattributen. Wifi werkt prima in de caravan en is gratis. De camping is goed aan te rijden en duidelijk bewegwijzerd. In het naseizoen betaalden wij (2015) € 65,- voor een weekarrangement. Daarin is alles begrepen, alleen voor het douchen moet € 0,50 worden betaald. De beschikbaarheid van warm water is niet altijd vanzelfsprekend.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Prinsenhoeve in Vorden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Prinsenhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.