Camping De Prinsenhoeve

7 reviews over Camping De Prinsenhoeve in het Nederlands

Prima

Carla
17-10-2017

Voor de vierde keer op camping Prinsenhoeve in Vorden. Zoals altijd een prima camping, vriendelijk ontvangst, een prachtige omgeving en gratis wifi dat goed loopt. Het sanitair is niet meer van deze tijd maar functioneert goed. Dit was zeker niet de laatste keer.

Oude reviews (archief)

Mooie camping.

Avevro
4-9-2016

Ligging is prima mooie ruime plekken, sanitair is echt aan vernieuwing toe is niet meer van deze tijd.

Schitterende Camping

Fam. J. Wessels
30-5-2016

Uitstekend sanitair, ruime staanplaatsen, betontegels onder de voortent, steltegels onder de wielen van de caravan. Hartelijke ontvangst en vriendelijke eigenaren van de camping. Rustige omgeving om heerlijk te fietsen en te onthaasten, je komt er tot rust.

Prima camping

Jan en Adrie Weijers
15-5-2016

Wij hebben 6 weken doorgebracht op deze camping, mooie en grote plaatsen,schoon sanitair en de eigenaren heel lieve en aardige mensen. Verschillende kalfjes geboren zien worden. Prachtige omgeving, zo van camping bos in om te wandelen. Knooppunten route's direct op te pakken. Echt een plaats om aan te bevelen, wij gaan zeker nog eens terug

Rustige- en gemoedelijke camping

Wout Brands
2-2-2016

SVR Camping De Prinsenhoeve is een minicamping, dat rustig gelegen is op 80 meter achter de nog in bedrijf zijnde boerderij. Het biedt uitzicht over weilanden en het glooiend landschap op korte afstand van het bosgebied. Alle staanplaatsen beschikken over een verhard gedeelte ten behoeve van een eventuele voortent. Voor de caravanwielen zijn twee grote tegels waterpas gelegd, zodat je altijd vlak staat. Het terrein is vlak met een goede vaste bodem, waar geen regenwater blijft staan. Elke plaats heeft een aansluitpaaltje voor elektra, een watertappunt en een aansluiting op de riolering. Het sanitair is wat gedateerd, maar wordt goed schoon gehouden. Er kan gebruik gemaakt worden van een overdekte fietsenstalling en oplaadpunten voor e-bikes. Voor jonge kinderen zijn er speelattributen. Wifi werkt prima in de caravan en is gratis. De camping is goed aan te rijden en duidelijk bewegwijzerd. In het naseizoen betaalden wij (2015) € 65,- voor een weekarrangement. Daarin is alles begrepen, alleen voor het douchen moet € 0,50 worden betaald. De beschikbaarheid van warm water is niet altijd vanzelfsprekend.

fijne camping voor senioren

H.C.de Waard
9-9-2014

Dit jaar 2 keer op de camping te gast geweest. Prachtige omgeving, hartelijke eigenaren. Toiletten worden dagelijks schoongemaakt. Boerenbedrijf is nog actief. Er is een speeltuintje voor de allerkleinsten. In de omgeving is het heerlijk fietsen. De plaatsen zijn volkomen vlak en de ruimte voor de caravan is betegeld. Een grondzeil is dus niet nodig. We komen hier zeker terug. Aanrader!!!!

fantasties

Holtslag
24-10-2010

De camping is prachtig, mooi gelegen aan een bosrand in een gevarieerd landschap.

Mooi sanitair, vaste water en afvoer en uiteraard ook een stroom aansluiting, stenen plateau voor de caravan. het zijn gezellige plaatsen. Vanaf de camping zijn er diverse fietstochten te maken, waaronder de kastelen route.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Prinsenhoeve in Vorden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Prinsenhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Prinsenhoeve scoort een 8.52 uit 10 op basis van 7 reviews.