Tijdelijk €25 aanbetaling

De Gravin van Vorden

We hebben de beste aanbieders voor Hotel De Gravin van Vorden voor je op een rij gezet:

4.9MatigScore uit 18 reviews

4.9MatigScore uit 18 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

18 Reviews over De Gravin van Vorden

• 1Imabe02-10-2021

Erbarmelijke ontvangst

We werden zeer ongastvrij ontvangen. Een kop koffie bestellen was onmogelijk. Toiletbezoek zeker niet gewenst. Een zeer onvriendelijke en beslist niet gastvrije receptioniste. Dit hotel is een absolute afrader.

• 8Corine28-09-2020

Heerlijk gegeten

Een fijne, gezellige bar. ‘s Avonds heerlijk gegeten, zeker een aanrader om lekker in het hotel te blijven voor diner. De lekkerste panna cotta!

• 9Ronald van Dorp22-12-2019

Een aangenaam en gastvrij verblijf.

Weekendje Vorden e.o. met als start-en eindpunt het fraaie hotel/restaurant De Gravin van Vorden.

• 1Els Van Gils15-09-2019

Eng

Als alleenstaande senior werd ik in een apart huis gedumpt nadat het hotel was overboekt . Was eng en niet wat ik had gereserveerd.

• 8Ben02-12-2018

Prima hotel voor een nacht

Vriendelijke eigenaresse van heet hotel vlakbij station Vorden. Kamers was ruim maar wel gedateerd (wat doet een extra vloerkleed op de aanwezig vloerbedekking? en die mat in douchecabine?). Goed bed, schoon en met een beetje fantasie was er de brandtrap met een soort zitje. Helaas geen koffie-, theefaciliteiten op de kamer. Bijzondere (en lekkere) gerechten als diner, waarbij het ook mogelijk is te kiezen voor een driegangenmenu voor een vaste prijs. Prima ontbijt en de mogelijkheid tot verkrijgen van een lunchpakket (Pieterpadlopers). We waardeerden de service dat er een "taxi" geregeld kon worden voor de zondagmorgen omdat de openbaar vervoer-verbinding op die dagen niet optimaal was.

• 9Ed Ipskamp09-04-2018

Geweldig!

Wij hadden een standaardkamer met weinig luxe maar prima bed. Maar het was prachtig weer dus ben je er alleen om te slapen. Uitermate vriendelijke gastvrouw en de kok (het moet gezegd) heeft zich overtroffen. Ook het ontbijt was prima. Alles ziet er even verzorgd en schoon uit. In onze ogen een super hotel. Prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen. Een aanrader.

• 9drie dagen in mei 201726-05-2017

Het is hier goed vertoeven.

Enigzins gedateerd maar uiterst comfortabel hotel, rustig gelegen op loopafstand van dorpskern. Ruime kamer met wat oudere badkamer maar waar alles in zit en ook werkt. Plezierig vriendelijke ontvangst en uiterst voorkomende service. Goed restaurant (3-gangen keuzemenu zonder meer een aanrader), gerechten heel mooi verzorgd en erg lekker. Prima wijnkaart. Als je wilt fietsen kun je dit tijdens de boeking al doorgeven, zeker in drukke perioden verstandig.

• 9Ronald en Jacqueline van Dorp21-12-2015

Om spoedig terug te keren!

De Gravin van Vorden voldeed aan al onze verwachtingen. Gastvrij, vriendelijk en ontspannen. Prima keuken en comfortabele kamers. Van harte aanbevolen.

• 8Guus Scholte06-10-2014

Een rustieke plek in de Achterhoek

Een klein maar leuk gedreven familiehotel met een nieuwe eigenaresse die de zaak met flair draait. De kamers zijn voor een een drie sterren hotel prima. Goede bedden, schoon linnengoed, redelijk ruime badkamers. Indeling in de badkamer in detail onpraktisch maar valt zeer wel mee te leven. Een goed ontbijt waarbij het streekbrood in positieve zin opvalt. Koffie en thee worden aan tafel bedient.

• 9Susan Demandt24-04-2014

Prima hotel.

Wij hebben het geweldig naar onze zin gehad. Prima ontbeten en heerlijk gedineerd. Ideale ligging zo vlak bij het station. Aan wandel en fietsroutes gelegen. Personeel super gastvrij. Zo hoort het overal te zijn. Prijs/kwaliteit verhouding is prima.

Hotel De Gravin van Vorden info

Het complex