Camping De Grasplas

CampingWeer vandaag26°14°
Camping De Grasplas
8,2

25 reviews over Camping De Grasplas in het Nederlands

Heerlijk!!!! Gaan zeker terug!!!!!

Marcel Luttik
9-8-2018

Heerlijke camping voor rustzoekers. Als je luxe en top WiFi zoekt, moet je hier niet heen, alhoewel het nieuwe sanitairgebouw prima is. Geen idee waar die slechte beoordelingen vandaan komen, zeuren over kleine plekken, is niet zo, voorbij razende fietsers...... blijf dan thuis! Nogmaals, heerlijke camping met mooie plas waar veel karpers in zitten. En de trein die langs rijdt duurt 3 seconden.... nog leuk om te zien ook! Ajuus!!! 😉

Zo weer een verblijf boeken.

Fam. Visser.
8-8-2018

De Grasplas is een eenvoudige SVR camping waar je alles vindt wat je nodig hebt voor een heerlijk, ontspannen verblijf. De vis/zwem vijver is uniek. De sfeer erg gemoedelijk. Toiletgebouw keurig en netjes. Wij vonden het top.

1 van de mooiste campings van Nederland.

Arjen de Ridder
8-8-2018

Prachtige plek. Schitterend aan de plas. Zwemmen, vissen, in 1 woord: geweldig.

Prima rustige camping.

Chris
8-8-2018

Rustige kleine camping met grote en schone waterplas, zwemmen, vissen.

Grote plaatsen. Winkels dichtbij( Vorden).

Nieuw en schoon sanitair.In mei en augustus geweest, volgend jaar weer.

TOPLOCATIE

Karin
8-8-2018

Een heerlijke, rustige camping waar elke plek een uitzicht biedt op de prachtige plas. Honden zijn welkom. Vissen in de vijver is heerlijk en ook de vuurkorf bij de tent/caravan is fantastisch voor de avond. Mooie ruime plekken en een spiksplinter nieuw toiletgebouw. Wij zijn al vaker geweest en komen zeker weer terug

Uitgerust weer aan het werk.

Aendy Slotboom
8-8-2018

Mooie camping waar alle faciliteiten (voor ons) aanwezig zijn. Voor de kinderen een speeltuin, goed kwaliteit water om in te spelen, zwemmen en vooral vissen.

Door het overzichtelijke terrein kunnen de kinderen ook goed in de gaten worden houden.

Sanitaire voorzieningen zijn recent vernieuwd en er kan onbeperkt gebruik worden gemaakt van de douche.

Elektra voorzieningen zitten wel wat ver van de kampeerplaats, maar met een verlengsnoer was ook dit probleem weer opgelost.

Wij hebben hier, mede door het fantastische weer, een heerlijke vakantie beleeft.

Voor volgend jaar staat onze vakantie bestemming weer vast 😎🖒

Marcel bos
8-8-2018

Fantastische mooie kleine camping met een eigen zwemplas en supervriendlijke beheerders.

Pareltje

Sandra
8-8-2018

Wij komen hier elk jaar tijdens een festival. Het is zo’n heerlijke camping dat we tegen alle bekenden het als tip mee geven wanneer ze op zoek gaan naar een leuk kampeeradresje. De Grasplas is een heerlijke plasom te vissen en te zwemmen. Het ontvangst zeer vriendelijk en attent. Het sanitair is nieuw en schoon. Aanrader!

Perfecte camping voor jong en oud

Mats
8-8-2018

Voor de mensen die hier heen willen voor de rust. Niet doen! Vanwege de piepers van de vissers, heb zelf ook klachten gehad van de buurman dat hij er zich aan irriteerde. Voor de rest top camping, aardig personeel, prijs is ook zeer perfect

Top camping! Voor jong en oud!!

Slotboom
8-8-2018

Ik kom er al vanaf toen ik klein was.. leuke herinneringen.. nu kom ik nog steeds om het jaar terug gewoon omdat het een rustige camping is en je heerlijk kan ontspannen. Ik zie alleen wel dat er nog wat dingen bij gewerkt mogen worden zoals de speeltoestellen voor kinderen de zandbak bijv en het inloop stuk om het water in te gaan. Verder weet ik dat ze alles weer aan het opknappen zijn dus ik hoop dat dit onderdeel ook op hun to do list staat want dan is het gewoon weg een top camping!! Voor jong en oud.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Grasplas in Vorden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Grasplas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Grasplas scoort een 8.23 uit 10 op basis van 25 reviews.