8,7

28 reviews over Camping De Grasplas in het Nederlands

Mooie, rustige, camping in een prachtig stukje NL.

Mary
23-5-2019

Een heerlijk rustige camping met een tegelplateau voor de caravan zodat je geen grondzeil nodig hebt. Ruime plaatsen en een mooie visvijver voor de liefhebber!

Gereisd Met vrienden in april 2019

Verheugen ons op de volgende keer.

B De Laat
12-5-2019

Schitterende visplek. Ruime caravanplaats. Veel rust. Vriendelijke eigenaren en bezoekers. Schoon sanitair. Wij komen zeker terug maar dan langer dan n weekend. Top!!!

Gereisd Met partner in mei 2019

Top camping!

Bas van der hofman
28-8-2018

ik heb een top tijd gehad! Mooie camping prachtig nieuw sanitair en de kinderen vonden het geweldig heerlijk gezwommen en gesprongen top vakantie!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk!!!! Gaan zeker terug!!!!!

Marcel Luttik
9-8-2018

Heerlijke camping voor rustzoekers. Als je luxe en top WiFi zoekt, moet je hier niet heen, alhoewel het nieuwe sanitairgebouw prima is. Geen idee waar die slechte beoordelingen vandaan komen, zeuren over kleine plekken, is niet zo, voorbij razende fietsers...... blijf dan thuis! Nogmaals, heerlijke camping met mooie plas waar veel karpers in zitten. En de trein die langs rijdt duurt 3 seconden.... nog leuk om te zien ook! Ajuus!!! 😉

Gereisd Met partner in juni 2018

Zo weer een verblijf boeken.

Fam. Visser.
8-8-2018

De Grasplas is een eenvoudige SVR camping waar je alles vindt wat je nodig hebt voor een heerlijk, ontspannen verblijf. De vis/zwem vijver is uniek. De sfeer erg gemoedelijk. Toiletgebouw keurig en netjes. Wij vonden het top.

1 van de mooiste campings van Nederland.

Arjen de Ridder
8-8-2018

Prachtige plek. Schitterend aan de plas. Zwemmen, vissen, in 1 woord: geweldig.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Prima rustige camping.

Chris
8-8-2018

Rustige kleine camping met grote en schone waterplas, zwemmen, vissen. Grote plaatsen. Winkels dichtbij( Vorden). Nieuw en schoon sanitair.In mei en augustus geweest, volgend jaar weer.

Gereisd Met partner in mei 2018

TOPLOCATIE

Karin
8-8-2018

Een heerlijke, rustige camping waar elke plek een uitzicht biedt op de prachtige plas. Honden zijn welkom. Vissen in de vijver is heerlijk en ook de vuurkorf bij de tent/caravan is fantastisch voor de avond. Mooie ruime plekken en een spiksplinter nieuw toiletgebouw. Wij zijn al vaker geweest en komen zeker weer terug

Gereisd Met partner in juni 2018

Uitgerust weer aan het werk.

Aendy Slotboom
8-8-2018

Mooie camping waar alle faciliteiten (voor ons) aanwezig zijn. Voor de kinderen een speeltuin, goed kwaliteit water om in te spelen, zwemmen en vooral vissen. Door het overzichtelijke terrein kunnen de kinderen ook goed in de gaten worden houden. Sanitaire voorzieningen zijn recent vernieuwd en er kan onbeperkt gebruik worden gemaakt van de douche.
Elektra voorzieningen zitten wel wat ver van de kampeerplaats, maar met een verlengsnoer was ook dit probleem weer opgelost. Wij hebben hier, mede door het fantastische weer, een heerlijke vakantie beleeft. Voor volgend jaar staat onze vakantie bestemming weer vast 😎🖒

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Marcel bos
8-8-2018

Fantastische mooie kleine camping met een eigen zwemplas en supervriendlijke beheerders.

Gereisd Met partner in juli 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Grasplas in Vorden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Grasplas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.