Camping De Grasplas

CampingWeer vandaag17°14°
Camping De Grasplas
6,6

11 reviews over Camping De Grasplas in het Nederlands

Heerlijke camping!! Rustig, mooi en ruim.

Nathalie
14-10-2017

Wat een fantastische plek! Een plek om te koesteren. Mooie ruime plaatsen rondom een hele mooie plas. In de plas kan je zwemmen en mag je vissen. Het sanitair is een beetje gedateerd maar zeker schoon. Douches zijn prima. De WIFi is goed; achterin de camping soms wat minder maarja....wat maakt t uit. We komen er voor de rust en de natuur!

De ontvangst is allerhartelijkst. Een ouder zeer vitaal echtpaar (80+!!!) runt de camping vol overgave en met liefde.

We hopen dat de opvolging op dezelfde voet doorgaat! Succes en zeker een aanrader.

En die negatieve reacties..... ach....zuurpruimen zullen er altijd blijven bestaan! Wij hebben het geweldig gehad!!

Heerlijk tot rust komen hier

Fam Hendriks Boxmeer
22-9-2017

Wat een heerlijke kleine camping, super luxe sanitair vind je hier niet maar wel gewoon en schoon sanitair. En waar mag je nog een vuurkorf bij je plaats stoken.

WiFi is slecht.

Heerlijke camping!!

Harrie Termeer
21-9-2017

Zoek je rust en weinig poespas, dan is dit echt een heerlijke camping. Eenvoudig sanitair, maar schoon. Ontvangst vriendelijk en gemoedelijk.Ruime plaatsen met handige verharde plekken voor de voortent/luifel. Bovenal een gezellige sfeer. Kom hier graag nog vaker terug! Dit in tegenstelling tot enkele recente negatieve reacties. Daar ben ik het absoluut niet mee eens!!

nooit weer

jose evers
29-8-2017

Ik heb er een week gestaan en een week lang te lang.

De toiletten, te weinig en te verouderd, slecht afgetimmerde hokjes.

Geen warm water in de douches.

Op de plaatsen langs de achterkant van het meer veel overlast van voor bij racende fietsen die de afstand naar het "toilet"lopend te veel vonden.

Het beloofde internet was niet aanwezig.

PLaatsen te klein.

Voor mij en mijn partner een enorme afknapper, waarom niet eerder weg. geen geld terug.

Nooit meer

Suske1951
27-8-2017

Camping is mooi opgezet, wel kleine plaatsen, rond het water.

Toiletgebouw is een ramp. Amateuristische hokjes, koude douches., kleine toiletten.

Daarnaast was op het veld ook een paardentrailer,omgebouwd als een douche

Zeer slecht internet, amper ontvangst.

Voor mij geen camping om terug komen

Ontvangst erg rommelig, ik had gereserveerd, maar men was vergeten pekje vrij te houden

Oude reviews (archief)

Veel kan, niets moet. Achterhoek is dé plek.

Jan Hummelo
10-7-2016

Verwacht geen 5 sterren camping. De douches en wc's zijn simpel van opzet maar schoon. De sfeer was tijdens ons verblijf geweldig. Gelijkgestemden treffen elkaar. Lekker op je zelf als je wilt. Op ongedwongen wijze ontstaan contacten. Er wordt gepraat, gevist, gekaart, gezwommen, geholpen maar vooral vakantie gevierd.Drie (jeugd)groepen meegemaakt tijdens ons verblijf. Geen enkele wanklank. Eigenaren/beheerders snappen hét. Hoop dat het een familiebezit blijft.

erg mooi

Ria
11-6-2016

Wat een mooie camping echt waar. Er gaat wel 2x in het uur een treintje langs maar voor je het woord treintje kan zeggen is het treintje al voorbij. De aankomst was erg chaotisch want we waren lekker vroeg gekomen en dat was niet zoals het hoort we waren er te vroeg. De dag daarvoor heb ik gebeld om te vragen of er een plekje was en toen moest ik terug bellen en dit gebeurde 3x!! Niet netjes maar eenmaal op ons plekje hebben we volop genoten. Het sanitair is weg erg verouderd.

mooie rustige ligging

lamers
3-5-2016

Kleinschalige camping. Alle plaatsen hebben zicht op het water. Plaatsen zeer ruim.

Sanitair heel eenvoudig, maar schoon. Prima camping.

Erg leuk

Tomatenplukkers
21-7-2015

Het is een erg leuke camping.Op de website staat dat er 15 plaatsen zijn, maar volgens mij zijn het er gewoon meer. Voor kinderen is er behalve een kleine speeltuin en een meer niet veel te doen. Het meer is wel fantastisch. Als je een rubber bootje hebt is het erg leuk om die mee te nemen. Er liggen ook planken die bij een kitesurfboard horen. Het is erg leuk om daarme over het water te peddelen. Je kunt hier goed vissen. Er zitten veel karpers en voorntjes in het water. Het nadeel aan deze camping is dat er niet veel te doen is om de omgeving en dat precies achter de camping een trein rijdt

Net terug van een heerlijk weekend. Superrelaxte camping. Geen drukte maar wel alle ruimte en rust. Ook geen luxe maar wel schoon!!! Supervriendelijke eigenaren. Wij komen zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Grasplas in Vorden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Grasplas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Grasplas scoort een 6.63 uit 10 op basis van 11 reviews.