Chalet Vlinder

Chalet Vlinder
9,5

19 tips over Chalet Vlinder

Martha, 2-9-2017
In augustus, luchtballonnen fiësta in Barneveld. Spektakel!
Martha, 27-6-2017

Op loopafstand van het park is een golfbaan, waar u shortgolf en 18 holes kunt spelen.

Wat dacht u van waterskiën (aan een oefenlijn van 800 meter) in Zeumeren, op 4 km afstand.

Martha, 18-4-2017
Ook leuk, even naar het centrum op het park, bowlen of bijvoorbeeld poolen.

Martha, 18-4-2017
Breng met oudere kinderen een bezoek aan recreatiepark Zeumeren. daar kun je waterskiën, zwemmen en natuurlijk luieren op het strand. Er is ook een kleine golfbaan, waar je ook zonder ervaring op kunt, een belevenis.
Martha, 18-4-2017
Voor de wat oudere jeugd, in recreatiegebied Zeumeren op 4 km. een strand en een waterskibaan en een golfbaan
Martha, 18-4-2017
Een schitterende golfbaan is tegenover het chaletpark, leuk voor golfliefhebbers en voor een gezellige avond met een hapje en een drankje.

Fam. Kruithof, 22-10-2016

Een stadsbezoek aan Amersfoort is zeer de moeite waard, mooie oude huizen en gezellig centrum allen binnen de mooie stadsmuur.

Zwemmen in tropisch zwembad de berkenhorst in Kootwijk, lekker warm water, stroomversnelling, bubbelbad, snelle glijbaan en zeer vriendelijk personeel. 15km vanaf de Vlinder.

Fietshuur is goed geregeld vanaf de IJsvogel, veel fietsen beschikbaar en zeer vriendelijk personeel. Wij hadden een fijne fiets gehuurd voor onze dochter.

Johan, 9-7-2015
Neem niet te veel mee, De vlinder heeft nagenoeg alles. Zandsculpturenfestijn Garderen niet vergeten. Kom je nog in Kootwijk: even stoppen bij Pannenkoeken Restaurant Kootwijkerduin.
H. Klooster, 22-12-2014
Uitermate geschikt voor mensen die van hun rust en de natuur houden.
Klara Hobrink, 12-10-2014
Tip Iedereen is daar welkom, voor alles is er een aanpassing