Bed and Breakfast Guesthouse Lazey

40 reviews over Bed and Breakfast Guesthouse Lazey in het Nederlands

Super

Theo
6-8-2018

Heerlijk guesthouse voor grote groep. Heerlijke bedden. Mooie kamers met eigen badkamer. Zeer compleet! Aan te bevelen!

Zeker voor herhaling vatbaar!!!!!

Fam. Stokkerman/pielaet
21-7-2018

Mooie kamers, goede bedden schone handdoeken..kortom alles netjes geregeld genoeg speelmateriaal voor de kinderen. En zeker een uitgebreid ontbijt met alles erop en er aan! Hele gastvrije mensen die staan voor de zaak! Aan te raden!! Voor herhaling vatbaar😁

Top!

A + A
1-6-2018

Enthousiaste, gemotiveerde, positief meedenkende en behulpzame eigenaars.

Mooie complete locatie, goede schone slaapkamers met goede bedden en eigen sanitair, mede een eigen buitenzitje.

Compleet keukengebruik voor de grotere groepsaccommodatie is van alle gemakken voorzien. Lange picknicktafel buiten om gezamenlijk lekker aan te eten of BBQen.

Binnen een knusse eet-/zitkamer met beperkte natuurlijke lichtinval.

Voordeeluitjes.nl

Knus, comfortabel en sfeervol!

Liesbeth
21-5-2018

Een hele leuke B&B, maar ook een geweldige groepsaccomodatie! Negen keurige kamers, allen met eigen badkamer, goede bedden. Knus, comfortabel en heel compleet. Sfeervolle inrichting. We hadden er met 23 personen een heerlijk familieweekend.

Geweldige ervaring

Joop
7-5-2018

Geweldige aardige eigenaren. Inchecken was wat later dan ik verwacht had. Eigeschuld ik had de mail niet gelezen. Toch vonden ze het erg rot dat ik een tijd moest wachten. Persoonlijk kwamen ze beiden een hand geven toen ik vertrok. Relatief was het verblijf erg (te)goedkoop.

Lekker weekendje weg met onze China groep

Fam. Zwamborn
18-2-2018

Een heerlijk weekend in een mooi huis. We zijn er vorig jaar ook geweest en gelijk geboekt voor dit jaar. Aardige eigenaren die de tijd nemen voor de bezoekers. Helemaal top! Oh ja, zelfs de behoefte aan een extra pak koffie was zo opgelost ;-) Echt een aanrader!

Geweldige accomodatie

Kees en Greet
15-8-2017

Super het was in een woord geweldig. Wat een lieve mensen heel erg gastvrij.

Mooie kamers en een gezellige huiskamer,plus een prima ontbijt.

Wij gaan er beslist nog een keertje heen.

fantastisch

Henny van Hulzen
4-8-2017

De mensen zijn zeer gastvrij, de kamers schoon, het ontbijt uitstekend en de omgeving prachtig en veelzijdig!

Fantastische

Berbe
26-6-2017

Super mooie kamers en zeer gastvrij

Wat en top Weekend!

Luigi
7-3-2017

Sinds december hebben Volkert en Wil de guesthouse overgenomen en alles ziet er top uit. De kamers met bedstee voor de kinderen zijn super. Ook de andere kamers zijn top. Wij komen hier terug🖒

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Guesthouse Lazey in Voorthuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Guesthouse Lazey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.