Bed and Breakfast

4 reviews over Bed and Breakfast Groot Overhorst in het Nederlands

Fantastisch 4 tulpen waardering

J.Schoemans
25-6-2016

Veel rust, schoon, vriendelijke mensen en mooie natuur om te fietsen

Gereisd Met partner in juni 2016

Super plekje

Fotigeja
26-2-2015

is een fantastisch B&B. Alles sfeervol ingericht... super schoon...heerlijk ontbijt! Ontzettende lieve mensen! De rondleiding op hun bedrijf is ook zeker de moeite waard.. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in februari 2015

Heerlijk landelijk!

umuriel
16-11-2013

Prima en net verblijf. Wij verbleven er in combinatie met een sauna arrangement in Putten. Ideaal om na een dagje ontspannen niet naar huis te hoeven rijden.

Gereisd Met partner in Fri Nov 15 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer rustig gelegen op een boerderij

Fam. van Zuilen
11-7-2012

Deze B&B is gelegen aan de rand van Voorhuizen met een prachtig uitzicht over de weilanden. Van hieruit kunt u mooie fiets- en wandeltochten maken. Het ontbijt wat geserveerd wordt is uitmuntend en uitgebreid. De persoonlijke benadering van de gastvrouw Adrie en gastheer Wim hebben wij als zeer prettig ervaren. De inrichtig van deze B&B is zeer goed. Een verblijf bij de familie Veldhuizen is zeer aan te bevelen.

Gereisd Met partner in juli 2012

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Groot Overhorst in Voorthuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Groot Overhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.