Vakantiepark Gerrit Jan's Hoeve

lely,
30-5-2017
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Heerlijk tot rust gekomen. Voor de kinderen was er van alles. Voor de kleintjes maar ook voor de grote kinderen was het echt erg leuk !!

Vaker doen!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• Activiteiten10
  • Activiteiten10

Dit jaar zijn wij voor de zevende keer naar de gerrit jans hoeve geweest. Elk jaar genieten we er weer van. De omgeving. De activiteiten. Kortom echt de moiete waard!

Gereisd met vrienden in juli 2011
2008

Mooi, goed onderhouden en rustig park.

jkl
14-11-2008

Maar voor de kinderen zou het leuker zijn als er meer speeltoestellen kwamen op het grote veld.

Gereisd familie in november 2008

Vakantiepark info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiepark Gerrit Jan's Hoeve

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Gerrit Jan's Hoeve in Voorthuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Gerrit Jan's Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.