Vakantiepark Gerrit Jan's Hoeve

Fantastisch!

lely,
30-5-2017
  • Activiteiten9

Heerlijk tot rust gekomen. Voor de kinderen was er van alles. Voor de kleintjes maar ook voor de grote kinderen was het echt erg leuk !!

Vaker doen!!!

3 reviews over Vakantiepark Gerrit Jan's Hoeve in het Nederlands

Fantastisch!

lely,
30-5-2017

Vaker doen!!!

• Activiteiten10
  • Activiteiten10

Dit jaar zijn wij voor de zevende keer naar de gerrit jans hoeve geweest. Elk jaar genieten we er weer van. De omgeving. De activiteiten. Kortom echt de moiete waard!

2008

Mooi, goed onderhouden en rustig park.

jkl
14-11-2008

Maar voor de kinderen zou het leuker zijn als er meer speeltoestellen kwamen op het grote veld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Gerrit Jan's Hoeve in Voorthuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Gerrit Jan's Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.