Géén boekingskosten

Camping De Zanderij

NederlandGelderlandVoorthuizen

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Zanderij voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 48 reviews

Meer camping info

49 Reviews over De Zanderij

• 9van Dam20-05-2022

Wij komen terug

Super camping. Niet massaal maar wel comfortabel. Zwembad mooi voor de kids. Restaurant en winkel aanwezig. Beide zeer tevreden over.

• 9Moerkamp29-04-2022

Fijn verblijf gehad!

Fijn verblijf op een goed onderhouden camping gehad. Sanitair goed en schoon. Mooi zwembad. Mooie plekken. Restaurant goed voor lunch en diner. Afhaal friet ook goed. Kortom : wij komen terug! Groetjes familie Moerkamp

• 10Eetgelegenheden
  • 9Fam Enink28-04-2022

Fijn verblijf gehad !

Gezellig familiepark! Vorig jaar geweest en dit jaar komen we weer terug. Leuke wandelroutes beschikbaar bij de receptie. Restaurant een aanrader. Meerdere keren echt goed gegeten voor een nette prijs.

• 10Fam.van Zonneveld07-01-2022

Aanrader!

Wij vinden de Zanderij een super fijne camping! De zomer van 2019 en 2020 hebben wij het fantastisch gehad in een safaritent. Ontzettend leuk opgesteld op een veldje met speelvoorzieningen. Erg leuk en overzichtelijk met jonge kinderen! Vorig jaar hebben wij een uitstapje gemaakt naar een andere camping maar dit jaar gewoon weer vertrouwd gezellig naar de Zanderij!

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Han Kuijpers24-08-2021

Leule en gezellige camping!

Leuke kindvriendelijke camping midden in de bossen. Wij hadden een safaritent gehuurd voor 2 weken. Absolute aanrader. Safaritenten liggen op een knus kampeerveldje met speeltoestel. Onze kinderen hebben hier zowat de hele vakantie gespeeld. Zwembad is heerlijk. Restaurant is goed genoeg voor een biertje, ijsje of snack maar kwaliteit van het eten is heel matig. Er is genoeg te doen op de camping maar het is vooral een hele gezellige camping. Beheerder is heel vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker terug.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Smink10-08-2021

Zeer tevreden

Gezellige en verzorgde camping. Mooi zwembad en leuke speeltuin. Sanitair super schoon en leuk animatie programma. 1 minpuntje: de wifi is slecht. €20,- voor 1 week betaald maar de wifi werkt nagenoeg niet.Wij komen zeker nog een keer terug.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Yvonne12-08-2020

Fijne camping!

Wij hebben hier een midweek gestaan met onze kleinzoon. Was heerlijk! Hij heeft zich prima vermaakt. Ik ben het met onderstaande reactie eens over de wifi. Wij stonden op 202. Heb 10 euro betaald, maar ook geen router gekregen. Nu snap ik pas waarom we bijna geen wifi hadden. Er werd bij de receptie gezegd dat het te druk was.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Piet Jansen Hilversum10-08-2020

Prima

Ik zelf met mijn echtgenote en kleindochter van 10 jaar hebben een heerlijke week gehad op uw camping. Maar..1 ding vonden wij niet kloppen en temeer daar wij de kleindochter bij ons hadden uiteraard met een telefoon. Er was op onze plek (204) geen wifi, dit bij aankomst op zaterdag opgegeven bij de receptie en maandagmorgen om 12.00 uur wederom naar de receptie geweest en er zou iemand langs komen, is ook gebeurt. Normaliter zou er dan een router geplaatst worden zodat er dan wel ontvangst is, deze werd bij ons niet geplaatst, de reden is mij niet bekend. Edoch bij de later aangekomen overburen werd er wel een router geplaatst en daar werkte de wifi prima, deze gang van zaken moet mij toch even van het hart daar wij € 20,- betaald hebben voor iets waar niets tegenover stond. Als de wifi het niet doet moet je daar geen geld voor vragen en de mensen aan het lijntje houden, dit is niet goed !

Met vriendelijke groet, Fam.Jansen en Resa

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Miranda vd Molen25-10-2019

Voor herhaling vatbaar

We hebben genoten van ons weekje op de Hoge Veluwe. In het restaurant hebben we heerlijk gegeten en vooral de pizza’s vielen goed in de smaak. Hier komen we zeker nog een keer terug!

• 9Hugo21-09-2019

Genieten

Genoten op camping de Zanderij. Aanrader is het restaurant Flavours . Heerlijk eten met een vriendelijke beheerder .

• 10Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar