Camping De Zanderij

Met jonge kinderen

Fantastische camping

Gerrit Hensbergen
7-10-2018

Zeer goede camping, klantvriendelijk met een geweldige koffiehoek bij de receptie, alles is zeer schoon en wordt vriendelijk behandeld als klant en voor kinderen is het top

Leuke camping..... kids super blij

Sandra
14-7-2017

In een safari tent verbleven wij op de camping de zanderij! Wat een feestje. De kinderen hebben zich erg goed vermaakt. Lekker gezwommen en heerlijk gespeeld in de speeltuin en op het grote sportveld. Helaas was er nog geen animatie , eerste week zomervakantie, maar desondanks was het erg geslaagd.

Met regen genoeg te doen in de omgeving. Schateiland en monkeytown.

Restaurant het lekker eten voor goede prijzen. De medewerkers zijn erg aardig, niks is teveel. Ik zou zeggen ......boek deze camping , je zult geen spijt hebben.

fantastisch

nel
29-5-2017

We hebben en met 7 volwassenen in een safari tent gestaan .Erg leuken inrichting alles van steiger hout .We hebben erg genoten .Alleen jammer dat er geen tuin stoeltjes zijn om buiten te zitten er is wel een picknick tafel. En als je voor 6 pers wil koken dan zijn de pannen erg klein .wij hadden goede Wi-Fi en zo niet dan komen ze gelijk kijken

Fijne gezinscamping

Erik van Doorn
30-9-2016

Heerlijke gezinscamping, direct aan de veluwe. Mooie fietsroutes naar vele bezienswaardigheden. Leuk verwarmd zwembad, super voor de Kids. Zeer verzorgd sanitair. Sauna is lekker in het voor- of naseizoen als de avonden donker en kouder zijn.

Fantastische camping!!!!!!! '

Klomp
5-8-2015

Mooie camping voor gezinnen met kleine kinderen.

Leuke animatie die veel doet voor de kinderen.

Het restaurant is goed, maar......

...als je dochter een ijsje gaat halen hangen er ineens twee prijskaarten...... Een niet gezien, gaan ze lopen zeuren over een prijsverschil van 00,5 cent!!!!!! Zelfs het personeel Had zoiets van laat nou..die vijf cent!! Maar nee hoor meneer wilde het gewoon hebben en ging gauw de prijs op de oude kaart aanpassen..........

Hmmmm

JGC Willard
20-7-2015

Omgeving is prachtig, personeel bij de balie erg betrokken en erg vriendelijk. Toch zijn er echter dingen die mij behoorlijk storen. Er is een speelhal op de camping aanwezig. Eenderde deel van de automaten is uitgeschakeld. Eenderde deel is kapot, wij hadden er geld ingegooid en ze werkte niet en niet naar behoren. Naar de receptive gelopen en daar werd verteld dat ik maar naar het restaurant toe moest gaan. Daar staan 2 kinderen achter de balie die een aantekening zouden maken.... Geen geld terug en ook weigerde ze de kapotte apparaten uit te schakelen. Beetje klantonvriendelijk, wel lekker goedkoop voor de uitbater. Ik heb express wifi genomen a 25 euro voor 2 weken en dit is echt verschrikkelijk ! In onze stacaravan is een router gemonteerd. Als je online wilt moet je iedere keer 3,4 minuten wachten totdat je ingelogd bent. Ben je dan uiteindelijk ingelogd doet het me sterk denken aan mijn eerste dial in modem. Een download van 6,5 Mb duurde met 15 minuten...

Extra leuk in feestjaar....

art
4-4-2014

In 2014 viert deze camping het 50 jarig bestaan. Het recreatieprogramma zet er goed uit. Op deze gezellige gezinscamping gaan wij ons opnieuw vermaken. Dat is wel zeker! Het schijnt een warme zomer te worden, nou wij zijn er weer bij hoor.

voor ons niets anders

wil overman
17-9-2013

De camping straalt in alles een ontspannen sfeer uit. in principe kun je alles voor elkaar krijgen in goed overleg, ik wilde bijvoorbeeld een dagje eerder komen. Géén probleem !

Leuke Camping, Volgend jaar weer

n.lamers
27-9-2012

Wij zijn dit jaar voor het eerst geweest en waren zeer tevreden over de camping en vooral over het restaurant, wij zijn er vaak wezen eten of friet halen omdat het weer helaas nogal tegenviel,,, lekker eten voor een goede prijs en vriendelijke bediening. wij lazen in een andere recentie dat de uitbater niet zo vriendelijk was en daar zijn wij het helemaal niet mee eens veel goede/gezellige gesprekken met deze meneer gehad. ook de eigenaren van de camping hebben ons uitstekend geholpen. sanitair ook goed verzorgt.

Gastvrijheid met de hoofdletter G

wil overman
20-8-2012

wat opvalt op deze camping is de enorme gastvrijheid,altijd mee denken vanuit de gast. Nee is geen optie wat je ook vraagt.De omgeving is bosrijk.Putten, Nijkerk, Harderwijk en Apeldoorn liggen redelijk in de burt voor een uitje. In het dorp Voorthuizen is altijd wat te doen. van Braderie tot Maisdoolhof.Tijdens het hoogseizoen zijn er 3 zaterdagen feesten op de camping.2 in de kantine en 1 buiten. het buitenfeest is te vergelijken met het overbekende pleinfeest van de tros,alleen kleinschaliger,waar je met je hele gezin een hoop lol kunt beleven,met artiesten voor elk wat wils.Het hoogtepunt is wel het jaarlijkse Pannekoekenfeest.Bijna de hele camping geniet dan van overheerlijke pannekoeken gebakken door een aantal papa's.aansluitend is er een openlucht Bingo. op de camping zijn verder een zwembad zijn er tennis en voetbal -toernooien,een zeskamp en elke dag entertainment, behalve zondag. als alternatief is er dan penaltyschieten.In een circustent worden mucicals opgevoerd door kids

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Zanderij in Voorthuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Zanderij zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.