Camping De Zanderijstersterstersterster

41 reviews over Camping De Zanderij

• 2019
    8Miranda vd Molen25-10-2019

Voor herhaling vatbaar

We hebben genoten van ons weekje op de Hoge Veluwe. In het restaurant hebben we heerlijk gegeten en vooral de pizza’s vielen goed in de smaak. Hier komen we zeker nog een keer terug!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Hugo21-09-2019

Genieten

Genoten op camping de Zanderij. Aanrader is het restaurant Flavours . Heerlijk eten met een vriendelijke beheerder .

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Ruben van der Pol28-08-2019

Heerlijk genoten

Mooie camping. Ben er jaren geleden ook een paar keer geweest, toen ook al een leuke vakantie gehad. Nu dus weer geweest, heerlijke weken gehad en met name het nieuwe zwembad is een aanrader. Zowel de kinderen als wij konden daar heerlijk vertoeven tijdens de warmte. Sanitair gebouwen waren goed schoon gehouden en ook kind vriendelijk, net als het gehele park trouwens. Aardig personeel, leuke supermarkt. Recreatie team was ook top. Een echte aanrader voor gezinnen.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 10Heintje28-08-2019

Na jaren weer terug gweest het is gweldig vriendelijk ontvangst de mensen maken een praatje elkaar zwembad top leuke speeltuin mijn kleindochter heeft zich prima vermaakt gewoon alles op de camping ziet er schoon uit ik ga er zeker weer terug

• 6Christine27-08-2019

Helaas voor ons geen geschikte camping

Veel te doen voor kinderen. Prachtig zwembad, had voor mij wel iets warmer gemogen.wij waren met onze kleinkinderen, 3 en 5 jaar. Geen fatsoenlijke douchegelegenheid. Water soms steenkoud of gloeiend heet. DAn betaal ik liever voor een goede douche.Hygiëne?..... Geen zeep bij de toiletten. Toiletgebouw wel redelijk schoon. Invalidetoilet ,slot moeilijk en zwaar in gebruik.

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

• 9Eric van Buuren24-08-2019

Top Camping

Er is echt niks aan te merken op de camping. Sanitair is modern en heel schoon . Zwembad is top zeker op de warme dagen heerlijk. Zelf geen kleine kids, maar er word voldoende gedaan om de jeugd gezellig bezig te houden. Zelf hebben de feest avond mee gemaakt van het 55 jarig bestaan van de camping... in één woord geweldig. De camping eigenaren zijn heel vriendelijk en zullen alles er aan doen om het naar je zin te maken. Kan voor de rest niets bedenken wat negatief is aan deze gezins camping bij uitstek . Echt een aanrader....

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Wil Overman11-08-2019

Geweldig vermaakt , kindvriendelijk, aanrader

Kindvriendelijke gezinscamping. Elke dag activiteiten . het binnenzwembad is een grote aanwinst waar je lekker baantjes kunt trekken,De mensen achter de receptie zijn zó vriendelijk ,gastvrij en behulpzaam. De directie is zichtbaar aanwezig hoe het reilt en zeilt. Het winkeltje blinkt uit met hun verse broodjes elke ochtend.De beheerder en zijn vrouw zijn heel vriendelijk, altijd bereikbaar. Onze camping plek is ruim op een veld met voornamelijk gezinnen. Hier worden allerlei spelletjes gespeeld. De camping is schoon, het sanitair is schoon. De meeste activiteiten zijn gericht op de jongere kinderen, ook onze dochter van 13 vermaakt zich prima, voor hen zijn er de playback show,de musical, videoclip maken het beroemde moonlight swimming.De mensen van de kantine mogen wel iets vriendelijker,accurater zijn. Een van de hoogtepunten:pannekoeken festijn,zondag penaltyschieten,voetbal activiteiten. Zaterdag is feestavond met leuke(live)muziek

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Lonneke18-07-2019

Prachtige safari tent, geweldig nieuw zwembad. Helemaal top!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 7WMT27-06-2019

Mooie camping, wel druk

Mooie camping. Je staat wel dicht op elkaar. Zwembad is top. Sanitair is wel sleets en aan onderhoud toe. Wel schoon!

Nadeel: veel luidruchtige vaste gasten, type tokkie, die de sfeer op de camping erg bepalen. Wij waren blij dat we daar niet tussen stonden.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Hans westra29-04-2019

Topie 👍

Klant vriendelijke camping.waar de dames van de receptie en directie erg behulpzaam zijn👍👍👍topie

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

1 tip over Camping De Zanderij

• wil overman, 20-08-2012

De jaarlijkse gastenmarkt op de camping is een echte aanrader

3 vragen over Camping De Zanderij

• Adrianus Jan van Wessem, 19-08-2019

Adres De Zanderij

Wat is het adres van De Zanderij?

• Van arnhem, 08-09-2016

Voorseizoen

Is het mogelijk een voorseizoen te boeken voor 2 vijf en zestig Plussers ,zo ja wat is dan de prijs?

• Els worp, 13-06-2016

Te huur

Is er iets te huur voor 6 personen in Juli !!!

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig