Vakantiehuis

32 reviews over Vakantiehuis De Schaepskooi in het Nederlands

Nooit meer!

Sandra W.
6-1-2010

Wat een leuke midweek weg had moeten worden, door met vrienden en kinderen Oud en Nieuw te willen vieren in de Schaepskooi werd een grote teleurstelling. De slaapruimte zoals omschreven klopt niet.Er was verteld dat er buiten een verwarmde blokhut was waar 3 mensen konden slapen. Deze "hut" was niet verwarmd (het vroor 5 graden), stond vol met rommel, was vies en vochtig, en matrassen waren klam. Gevolg was dus dat er mensen op de overloop moesten slapen.. Niet handig voor gezinnen met kinderen. 3 van de 4 slaapkamers hadden een wastafel, in 2 slaapkamers doet de verwarming het niet. De bar, en dan zeker de koelkasten achter de bar, zijn te vies om beet te pakken en staan vol schimmel. De helft van de stofcontacten deden het niet, bovendien waren er veel te weinig stopcontacten en veel te weinig verlichting. De krachtige douche blijkt een vies beschimmeld hokje te zijn. Het veld achter het huisje is groot, als je de rommel en het puin op het veld weg denkt. Voor ons nooit meer!!!!

Gereisd met vrienden in december 2009
2006

Bijzonder mooie locatie en bij uitstek geschikt voor groepen: met biertap en bar! Voorzien van alle benodigdheden + extra's, alleen jammer dat er maar 1 toilet en 1 douche is. Beetje aanpassen dus. Wel netjes! Wij hebben er een superweekend gehad, enige minpunt: geteisterd door een muggenplaag ('s nachts). Neem dus klamboe, spray e.d. mee!

Gereisd anders in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Schaepskooi in Voorthuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Schaepskooi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.