Vakantiehuis De Schaepskooi

Vakantiehuis
Vakantiehuis De Schaepskooi
8,7

31 reviews over Vakantiehuis De Schaepskooi in het Nederlands

Bijzonder mooie locatie en bij uitstek geschikt voor groepen: met biertap en bar! Voorzien van alle benodigdheden + extra's, alleen jammer dat er maar 1 toilet en 1 douche is. Beetje aanpassen dus. Wel netjes! Wij hebben er een superweekend gehad, enige minpunt: geteisterd door een muggenplaag ('s nachts). Neem dus klamboe, spray e.d. mee!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Schaepskooi in Voorthuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Schaepskooi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.