Vakantiehuis De Schaepskooi

31 reviews over Vakantiehuis De Schaepskooi in het Nederlands

Heel fijn weekend gehad in De Schaepskooi

Bezoeker
16-2-2014

De Schaepskooi ligt op een mooie plek op de Veluwe, in de omgeving is van alles te doen. Het huisje is schoon en netjes. De inrichting is een tikkeltje ouderwets, origineel en sfeervol. Leuke 'extra's' zoals een bar met alles er op en eraan, een gezellige open haard, spelletjes, boeken en een grote tuin met trampoline. De kamers zijn prima onderhouden.

De keuken is van alle keukenbenodigdheden voorzien. Het mandje verse Barneveldse eitjes dat klaarstond in de keuken was ook een leuk extraatje. De badkamer is net gerenoveerd en is mooi en netjes, met 2 lekkere douches.

Enige minpuntje was dat de TV niet werkte, en dat dat niet kon worden opgelost tijdens ons weekend. We kregen hiervoor wel netjes excuses aangeboden en als compensatie werd het haardhout niet in rekening gebracht.

Sfeervol vakantiehuis met ruime buitenplaats

Malies Henneman
6-1-2014

Vakantiehuis de schaepskooi is een sfeervol met een gezellige zithoek bij de openhaard met een gezellige bar waar je aan kunt zitten. De meubels zijn "kinderproof" en er zijn ruime slaapkamers, voorzien van wastafel.

De eethoek is wat krap, maar voorzien van een grote eettafel waar je gezellig met elkaar kunt zitten.

Vooral het veld om het huis, waar je alle ruimte hebt om de kinderen te laten spelen en die voorzien is van verschillende speeltoestellen, is geweldig. Er is een vuuroven waar je een mooi vuurtje kunt stoken.

We hebben er oud en nieuw gevierd en hebben er prima vuurwerk kunnen afsteken.

Unieke plek voor kinderfeestje

Janneke Boer
30-8-2013

Wij combineerden onze vakantie met het geven van een kinderfeestje. Vriendelijke eigenaren. De badkamer was net gerenoveerd. De plek en de ligging is echt uniek. Veel ruimte, prachtige speelplek voor kinderen. En sfeervol vakantiehuis om 's avonds in na te genieten van de dag. Er is veel te doen in de omgeving. Maar de kinderen wilden toch steeds het liefst weer terug naar de speelplek van het vakantiehuis. Echt een aanrader voor mensen die in rust willen genieten van de speelvreugde van de kinderen.

Met een vriendinnengroep hebben we vannacht gelogeerd in de Schaepskooi. Wat hadden we graag langer willen blijven. Het huis is gerenoveerd en heeft o.a. een prachtige badkamer. Sfeervolle slaapkamers en een heerlijke woonkamer met bar. De ruimte eromheen is fantastisch, wat een rust. Wij hadden geen kinderen bij ons, maar komen zeker een keer terug met kinderen. Want er staan veel leuke speeltoestellen op het terrein waaronder een trampoline. Wij hopen snel weer terug te komen in dit heerlijke huis.

Heerlijk weekend op de Veluwe!

AM Wetzels
6-8-2013

We hebben met 8 volwassenen en 4 kinderen in deze ruime vakantiewoning een familieweekend gehad. De ruimte was erg fijn, we hadden veel geluk met het weer. Ook bij iets minder weer konden we allemaal goed binnen zitten. De vernieuwde badkamer zorgde voor een korte wachtrij 's morgens. De kleine attenties (koffie, vaatwasmiddel, theedoek, handdoekje en zeep in de wc) zorgden voor een warm onthaal. De website wordt nog aangevuld met foto's, het contact met de verhuurder is vlot en soepel verlopen.

Fijn huis met veel buiten speelruimte

Fam. de Brouwer
30-5-2011

We zijn net terug van een weekend in de Schaepskooi. We zijn daar met 10 volwassenen en 8 kinderen geweest. We hebben zeer genoten van de ruimte buiten en de vrije ligging van het huis. De inrichting is misschien niet modern maar is zeker goed. Alles was heel schoon en ook de matrassen waren goed. Dat je met meerdere mensen op een kamer moest slapen maakte voor ons niets uit. Ook wij hadden een goed contact met de eigenaren. En hebben op al onze vragen netjes antwoord gekregen.

Bar, open haard en unieke ligging

Jeanette Boersma
4-4-2011

We verbleven een weekend in januari in dit vakantiehuis om even bij te tanken. De bar en open haard zorgen voor een gezellige sfeer. Het is geen nieuw huis en het interieur is ook niet modern, maar enkele recensies op deze site hebben mij zeer verbaasd. Onze ervaring was zeer positief. Het huis is schoon, heeft een unieke ligging (zeer vrijstaand) en de eigenaren waren zeer vriendelijk. Het was geen probleem dat we eerst het huis wilden komen bekijken voordat we het gingen huren. Wij vonden het verblijf zeker voor herhaling vatbaar. In de zomer willen we, dan met de kinderen, zeker terug komen. Het grote grasveld biedt genoeg speelmogelijkheden. En binnen enkele minuten zit je in het bos.

Ons advies: ga eerst zelf kijken. Het is een bijzonder huis, maar ideaal voor mensen die een gezellige sfeer en privacy zoeken.

Veel te duur. Oud, gedateerd!

E
29-1-2011

Het pand moet nodig gerenoveerd worden. Het is niet geisoleerd, veel vocht en schimmel in huis, erg donker.

Elektra hing los niet veilig voor kinderen. Keuken is vies en zeer veroudert.

Afhandeling verliep moeizaam,traag en kreeg onjuiste en gebrekkige informatie.

Het pand is niet geschikt voor groepen groter dan 11 personen. Wordt wel beschreven in de folder maar dan lig je in de hal of buiten in het tuinhuis (wat dringend vanwege schimmel en verrotting gesloopt moet worden).

Ik adviseer mensen om eerst te gaan kijken.

De plek is wel geweldig je hebt veel privacy en veel ruimte.

Als het pand gerenoveerd is komen we zeker terug, nu is de prijs in verhouding met de kwaliteit kompleet zoek.

Fam. Van Heugten, Adm, 10-1-2014
Zie onze opmerkingen bij de vorige beoordeling. Het tuinhuisje wordt niet meer gebruikt als slaapplek, maar alleen als opslag voor tuinstoelen, BBQ etc. De boekingen en administrative afhandeling gaat momenteel snel, is overgedragen aan een ander familielid.

oud donker nooit meer

Fam de Wit
9-5-2010

geboekt voor fam. met 15 personen, bij aankomst troffen wij een boerderij aan die erg donkers was maar wel schoon, de bedden zagen er netjes uit en laggen goed. hoeveelheid slaapkamers komt niet overeen met website. er is maar 1 kleine douce en 1 toilet, veel te weinig voor 15 personen. er zijn in totaal 4 slaapkamers 3 hiervan hebben 3 bedden en 1 slaapkamer heeft een stapelbed de matrassen hiervan hebben schimmelplekken. er staan ook nog 2 bedden op de overloop. balken van de keukenvloer zijn verrot hierdoor heb je het gevoel dat je door de vloer zakt. inrichting is erg donker en zeer gedateerd. erg veel kabeltjes en stekkerdozen. pand moet nodig worden opgeknapt/ gemoderniseerd.

Fam. Van Heugten, Adm, 10-1-2014
In aug 2013 hebben we De Schaepskooi gerenoveerd. De oude douche is weg en er is nu een badkamer met 2 moderne douches, dubbele wastafel en wasmachine. Ook de kamerindeling is aangepast. Er zijn nu 5 slaapkamers met 11 vaste bedden in totaal.

Nooit meer!

Sandra W.
6-1-2010

Wat een leuke midweek weg had moeten worden, door met vrienden en kinderen Oud en Nieuw te willen vieren in de Schaepskooi werd een grote teleurstelling. De slaapruimte zoals omschreven klopt niet.Er was verteld dat er buiten een verwarmde blokhut was waar 3 mensen konden slapen. Deze "hut" was niet verwarmd (het vroor 5 graden), stond vol met rommel, was vies en vochtig, en matrassen waren klam. Gevolg was dus dat er mensen op de overloop moesten slapen.. Niet handig voor gezinnen met kinderen. 3 van de 4 slaapkamers hadden een wastafel, in 2 slaapkamers doet de verwarming het niet. De bar, en dan zeker de koelkasten achter de bar, zijn te vies om beet te pakken en staan vol schimmel. De helft van de stofcontacten deden het niet, bovendien waren er veel te weinig stopcontacten en veel te weinig verlichting. De krachtige douche blijkt een vies beschimmeld hokje te zijn. Het veld achter het huisje is groot, als je de rommel en het puin op het veld weg denkt. Voor ons nooit meer!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Schaepskooi in Voorthuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Schaepskooi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.