Vakantiehuis
Weer vandaag2°-3°
9,2

32 reviews over Vakantiehuis De Schaepskooi in het Nederlands

Wij hebben onlangs een familieweekend in De Schaepskooi gevierd met een feestje daaraan gekoppeld. De Schaepskooi ligt op een schitterende plek in het buitengebied, omgeven door bomen, met een groot veld waar de kinderen heerlijk konden spelen. Er is van alles, een trampoline, picknickbankjes, zandbak, voetbaldoelen en speeltoestellen. Binnen in het vakantiehuis is het ruim en gezellig knus ingericht. De bar, waar wel 12 mensen aan kunnen zitten, is echt ideaal! De keuken en badkamer van alle gemakken voorzien. Echt een aanrader voor groepen!

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Heel fijn weekend gehad in De Schaepskooi

Bezoeker
16-2-2014

De Schaepskooi ligt op een mooie plek op de Veluwe, in de omgeving is van alles te doen. Het huisje is schoon en netjes. De inrichting is een tikkeltje ouderwets, origineel en sfeervol. Leuke 'extra's' zoals een bar met alles er op en eraan, een gezellige open haard, spelletjes, boeken en een grote tuin met trampoline. De kamers zijn prima onderhouden.

De keuken is van alle keukenbenodigdheden voorzien. Het mandje verse Barneveldse eitjes dat klaarstond in de keuken was ook een leuk extraatje. De badkamer is net gerenoveerd en is mooi en netjes, met 2 lekkere douches.

Enige minpuntje was dat de TV niet werkte, en dat dat niet kon worden opgelost tijdens ons weekend. We kregen hiervoor wel netjes excuses aangeboden en als compensatie werd het haardhout niet in rekening gebracht.

Gereisd met vrienden in februari 2014

Sfeervol vakantiehuis met ruime buitenplaats

Malies Henneman
6-1-2014

Vakantiehuis de schaepskooi is een sfeervol met een gezellige zithoek bij de openhaard met een gezellige bar waar je aan kunt zitten. De meubels zijn "kinderproof" en er zijn ruime slaapkamers, voorzien van wastafel.

De eethoek is wat krap, maar voorzien van een grote eettafel waar je gezellig met elkaar kunt zitten.

Vooral het veld om het huis, waar je alle ruimte hebt om de kinderen te laten spelen en die voorzien is van verschillende speeltoestellen, is geweldig. Er is een vuuroven waar je een mooi vuurtje kunt stoken.

We hebben er oud en nieuw gevierd en hebben er prima vuurwerk kunnen afsteken.

Gereisd met vrienden in december 2013

Unieke plek voor kinderfeestje

Janneke Boer
30-8-2013

Wij combineerden onze vakantie met het geven van een kinderfeestje. Vriendelijke eigenaren. De badkamer was net gerenoveerd. De plek en de ligging is echt uniek. Veel ruimte, prachtige speelplek voor kinderen. En sfeervol vakantiehuis om 's avonds in na te genieten van de dag. Er is veel te doen in de omgeving. Maar de kinderen wilden toch steeds het liefst weer terug naar de speelplek van het vakantiehuis. Echt een aanrader voor mensen die in rust willen genieten van de speelvreugde van de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Met een vriendinnengroep hebben we vannacht gelogeerd in de Schaepskooi. Wat hadden we graag langer willen blijven. Het huis is gerenoveerd en heeft o.a. een prachtige badkamer. Sfeervolle slaapkamers en een heerlijke woonkamer met bar. De ruimte eromheen is fantastisch, wat een rust. Wij hadden geen kinderen bij ons, maar komen zeker een keer terug met kinderen. Want er staan veel leuke speeltoestellen op het terrein waaronder een trampoline. Wij hopen snel weer terug te komen in dit heerlijke huis.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Heerlijk weekend op de Veluwe!

AM Wetzels
6-8-2013

We hebben met 8 volwassenen en 4 kinderen in deze ruime vakantiewoning een familieweekend gehad. De ruimte was erg fijn, we hadden veel geluk met het weer. Ook bij iets minder weer konden we allemaal goed binnen zitten. De vernieuwde badkamer zorgde voor een korte wachtrij 's morgens. De kleine attenties (koffie, vaatwasmiddel, theedoek, handdoekje en zeep in de wc) zorgden voor een warm onthaal. De website wordt nog aangevuld met foto's, het contact met de verhuurder is vlot en soepel verlopen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Fijn huis met veel buiten speelruimte

Fam. de Brouwer
30-5-2011

We zijn net terug van een weekend in de Schaepskooi. We zijn daar met 10 volwassenen en 8 kinderen geweest. We hebben zeer genoten van de ruimte buiten en de vrije ligging van het huis. De inrichting is misschien niet modern maar is zeker goed. Alles was heel schoon en ook de matrassen waren goed. Dat je met meerdere mensen op een kamer moest slapen maakte voor ons niets uit. Ook wij hadden een goed contact met de eigenaren. En hebben op al onze vragen netjes antwoord gekregen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

Bar, open haard en unieke ligging

Jeanette Boersma
4-4-2011

We verbleven een weekend in januari in dit vakantiehuis om even bij te tanken. De bar en open haard zorgen voor een gezellige sfeer. Het is geen nieuw huis en het interieur is ook niet modern, maar enkele recensies op deze site hebben mij zeer verbaasd. Onze ervaring was zeer positief. Het huis is schoon, heeft een unieke ligging (zeer vrijstaand) en de eigenaren waren zeer vriendelijk. Het was geen probleem dat we eerst het huis wilden komen bekijken voordat we het gingen huren. Wij vonden het verblijf zeker voor herhaling vatbaar. In de zomer willen we, dan met de kinderen, zeker terug komen. Het grote grasveld biedt genoeg speelmogelijkheden. En binnen enkele minuten zit je in het bos.

Ons advies: ga eerst zelf kijken. Het is een bijzonder huis, maar ideaal voor mensen die een gezellige sfeer en privacy zoeken.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Veel te duur. Oud, gedateerd!

E
29-1-2011

Het pand moet nodig gerenoveerd worden. Het is niet geisoleerd, veel vocht en schimmel in huis, erg donker.

Elektra hing los niet veilig voor kinderen. Keuken is vies en zeer veroudert.

Afhandeling verliep moeizaam,traag en kreeg onjuiste en gebrekkige informatie.

Het pand is niet geschikt voor groepen groter dan 11 personen. Wordt wel beschreven in de folder maar dan lig je in de hal of buiten in het tuinhuis (wat dringend vanwege schimmel en verrotting gesloopt moet worden).

Ik adviseer mensen om eerst te gaan kijken.

De plek is wel geweldig je hebt veel privacy en veel ruimte.

Als het pand gerenoveerd is komen we zeker terug, nu is de prijs in verhouding met de kwaliteit kompleet zoek.

Gereisd met vrienden in januari 2010
Fam. Van Heugten, Adm, 10-1-2014
Zie onze opmerkingen bij de vorige beoordeling. Het tuinhuisje wordt niet meer gebruikt als slaapplek, maar alleen als opslag voor tuinstoelen, BBQ etc. De boekingen en administrative afhandeling gaat momenteel snel, is overgedragen aan een ander familielid.

oud donker nooit meer

Fam de Wit
9-5-2010

geboekt voor fam. met 15 personen, bij aankomst troffen wij een boerderij aan die erg donkers was maar wel schoon, de bedden zagen er netjes uit en laggen goed. hoeveelheid slaapkamers komt niet overeen met website. er is maar 1 kleine douce en 1 toilet, veel te weinig voor 15 personen. er zijn in totaal 4 slaapkamers 3 hiervan hebben 3 bedden en 1 slaapkamer heeft een stapelbed de matrassen hiervan hebben schimmelplekken. er staan ook nog 2 bedden op de overloop. balken van de keukenvloer zijn verrot hierdoor heb je het gevoel dat je door de vloer zakt. inrichting is erg donker en zeer gedateerd. erg veel kabeltjes en stekkerdozen. pand moet nodig worden opgeknapt/ gemoderniseerd.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010
Fam. Van Heugten, Adm, 10-1-2014
In aug 2013 hebben we De Schaepskooi gerenoveerd. De oude douche is weg en er is nu een badkamer met 2 moderne douches, dubbele wastafel en wasmachine. Ook de kamerindeling is aangepast. Er zijn nu 5 slaapkamers met 11 vaste bedden in totaal.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Schaepskooi in Voorthuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Schaepskooi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.