Vakantiehuis De Schaepskooi

Vakantiehuis
Vakantiehuis De Schaepskooi
8,7

31 reviews over Vakantiehuis De Schaepskooi in het Nederlands

Leuk voor kinderen; vakantie voor volwassenen.

Krijn Hamelink
28-7-2015

Een midweek in de Schaepskooi met vijf kinderen en 6 (soms 8) volwassenen

Éen van de kinderen wilde daar wel altijd blijven wonen: ze waren al de dagen wel actief in de weer met al de mogelijkheden aan spel buiten en binnen. Voor ouders en grootouders dus ook vakantie: eten aan de picknickbanken (ook in de zon als een buitenbanket op het grasveld); luierend lezen in de zon op het grasveld; 's avonds in een kring om de buitenhaard; fietsen over de Veluwe naar de zandsculptures in Garderen.

We hebben een kostelijke verblijf en vermaak gehad in 'De Schaepskooi Voorthuizen'

Krijn Hamelink

Heerlijke plek met veel buitenruimte.

G. Hofhuis
29-4-2015

De Schaepskooi is een gezellige groepsaccommodatie aan de rand van Voorthuizen, tegen de Veluwe aan.

Het huis biedt ruim voldoende mogelijkheden om buiten te vertoeven bij lekker weer. Daarnaast heeft de huiskamer een gezellige uitstraling om bij minder goed weer binnen bij de haard te zitten, spelletjes te spelen of gezellig aan de bar te zitten.

Met name de buitenruimte is ideaal voor de wat grotere groepen, die bijvoorbeeld willen bbq-en bij goed weer.

Heel leuk huis

Jose
5-2-2015

Goede omgeving , je zit zo in het bos. De in richting is heel relaxed en een leuke bar om gezellig bij te kletsen

Echt een aanrader!

Lolita Pul
14-11-2014

Wij verbleven afgelopen november een week in de Schaepskooi en hebben daar met ruim 30 gasten ook verjaardag gevierd! Super leuke en ruime locatie op een prachtige plek met veel speel mogelijkheden voor de kinderen op eigen terrein. Maar zeer zeker ook een aanrader voor de rustzoekers en wandelaars zoals wij zelf!

Mooi, ruim huisje met grote tuin

Joyce
10-10-2014

Met 8 dames verbleven wij er 2 nachten ivm ons vriendinnenweekend.

Ruimte genoeg, geen mensen om ins heen die eventueel last zouden kunnen hebben van ons gekakel en de ligging is ook perfect.

Fijn, schoon huis en ook met kinderen een absolute aanrader. Een grote tuin zit eromheen met een speeltoestel, skelter en een trampoline plus ze kunnen nergens heen. Ideaal!

Volop genoten in 'De Schaepskooi'

A. Dekker
29-9-2014

Weekend De Schaapskooi,

Wij hebben met acht volwassenen en zeven kinderen ons 45 jarig huwelijk gevierd. Het was een top weekend, zeker met kinderen, Wij hadden kinderen van nul t/m tien jaar bij onze familie, die hebben zich geweldig goed vermaakt. groot grasveld om te voetballen met de skelter de tuin rond rijden er was volop de ruimte voor. Het was een geweldige rustige ligging. Alleen kwamen ze zaterdag naast ons een tuin snoeien, dat vonden wij niet erg leuk, er woonde daar niemand, dat was erg veel lawaai, de kleinsten bij ons waren er bang van. Na een opmerking onzerzijds hield men hier rekening mee.De familie waar wij steeds contact mee hadden was super snel met reageren op onze vragen.

Gezellig vakantiehuis met veel ruimte om het huis

p.van der Have
8-8-2014

Voor een grote groep prima, gezellige accommodatie, er mogen tenten en caravans op het grasveld.Veel ruimte buiten, veel privacy , voldoende tuinstoelen, statafels voor een gezellige BBQ

Fijne buitenplaats

Bernard Otte
1-7-2014

Wij waren met onze vriendengroep/oudere kinderen met Hemelvaart in de Schaepskooi. Fijn huis en prachtig sportveld ernaast. De beschrijving en foto's zijn naar waarheid. Rest over het huis nog te zeggen dat de bedden goed waren. Open haard en vuurkorf werden gewaardeerd. Het (mail)contact met de eigenaar verliep snel en erg prettig.

Wij vonden het gebied vooral geschikt om te fietsen. Wandelen kan vanuit het huisje over (rustige) wegen. Of na een klein autoritje. Ondanks het vroege tijdstip in het jaar gingen de kids zwemmen in het meer bij Zeumeren.

Kortom, fijn huis op een mooie plek.

Top accommodatie in een mooie omgeving!!

willem van voorst
3-6-2014

Degelijk huis met grote bar en tap. Zeer ruime tuin met meubilair maar ook voetbaldoeltjes, een trampoline, vuurkachel en barbecue! Ideaal startpunt van een een leuke fiets of wandeltocht. Vrijstaand gelegen buiten de bebouwde kom dus veel privacy.

Klein minpuntje: vrij gehorig doordat alles van hout is en geen WiFi.

Wij hebben onlangs een familieweekend in De Schaepskooi gevierd met een feestje daaraan gekoppeld. De Schaepskooi ligt op een schitterende plek in het buitengebied, omgeven door bomen, met een groot veld waar de kinderen heerlijk konden spelen. Er is van alles, een trampoline, picknickbankjes, zandbak, voetbaldoelen en speeltoestellen. Binnen in het vakantiehuis is het ruim en gezellig knus ingericht. De bar, waar wel 12 mensen aan kunnen zitten, is echt ideaal! De keuken en badkamer van alle gemakken voorzien. Echt een aanrader voor groepen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Schaepskooi in Voorthuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Schaepskooi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.