Vakantiehuis De Schaepskooi ****

Review geschreven door Brechtje

Geweldig!

Brechtje
23-12-2016

Vorig weekend ben ik met een groep vrienden verbleven in de Schaepskooi. Bij aankomst kregen we meteen een warm welkom door de sfeervolle kerstversiering zowel buiten als binnen. We konden meteen aanschuiven aan de bar waar we onze eigen biertjes konden tappen. Vlak voor aankomst kreeg ik per mail te horen dat de vorige huurders het fust niet helemaal leeg hadden gekregen en wij deze gratis mochten nuttigen. Wat erg vriendelijk was van de verhuurders!

Qua voorzieningen ontbrak het ons aan niets; de keuken had alle benodigdheden; er waren twee douches en allerlei spellen voor op en top vermaak. Op het laatst bleek er nog een extra persoon mee te gaan. Voor de familie geen probleem om een extra matras bij te plaatsen. Tevens was het mailcontact erg prettig en kreeg ik snel reactie.

Ik kan me ook zo voorstellen dat het erg leuk is om hier te vertoeven met een familie met jonge kinderen. Trampoline en speeltoestellen zijn namelijk ook aanwezig in de riante (!!) tuin.

Kortom wij waren enorm positief!