Een prachtige gelegenheid voor een familieweekend!

Vakantiehuis De Schaepskooi ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Adie de Kruif

Een prachtige gelegenheid voor een familieweekend!

Adie de Kruif
21-9-2016

De Schaepskooi is een mooie plek om elkaar als familie te ontmoeten: wij waren met 20 volwassenen en 4 kinderen. Terwijl de ouderen bijpraatten, vermaakten de kids zich prima met de talloze speeltoestellen, de dieren in de naastliggende wei en met elkaar. Je hoeft eigenlijk het terrein niet af.

En als het weer mee zit, kun je alles buiten doen. En dat deden we ook: eten, drinken, praten, spelletjes, balspel, en 's avonds tot in de kleine uurtjes rond het vuur zitten. Op de vraag aan mijn oudste kleinzoon (5 jaar) wat hij het leukste vond, was zijn antwoord: ' wat ik het niet-leukste vind, is, dat we weer naar huis gaan''.

Voor de liefhebbers: in de buurt is een pannenkoekrestaurant, waar wij onze afsluitende maaltijd hadden. En als je tóch het terrein af wilt: het maisdoolhof is erg leuk voor ouders met kinderen.