Vakantiehuis De Schaepskooi ****

Review geschreven door Tamara de Zoete

Geweldig familiehuis!

Tamara de Zoete
11-8-2015

Afgelopen juli met de hele familie de verjaardag van mijn moeder gevierd in de Schaepskooi. Het was geweldig! Het huis is omringd door een 4h grote tuin met veel speeltoestellen voor onze kinderen (1x6,5 jaar en 2x19 maanden). Trampoline, zandbak en skelter waren top! De hond kon de hele tuin door zonder bang te hoeven zijn dat hij zou weg glippen. De grote buitentafel zorgde voor veel gezelligheid en goede gesprekken.

Binnen het comfort van een goed ingerichte keuken met prachtig uitzicht op de paardjes in het aangrenzende weiland. Wat tevens ideaal was is de wasmachine. Met kleine kinderen dus geen constante handwas!

Mooie nieuwe badkamer en gezellige familie kamer waar de nodige spelletjes hebben plaatsgevonden. Weekend was zeer geslaagd en wij komen graag volgend jaar weer terug.

Namens de gehele familie

Groet ik,